loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 43 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Creative Logo Template نام دارد. این مجموعه ای از وکتور آرم و لوگوی خلاقانه می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

password  دانلود تصاویر وکتور آرم و لوگوی خلاقانه   Creative Logo Template پسورد فایل: www.downloadha.com

download  دانلود تصاویر وکتور آرم و لوگوی خلاقانه   Creative Logo Template لینک دانلود – 10 مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 32 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع متنوع انتزاعی  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

password مجموعه ۱۵۰ والپیپر متنوع انتزاعی – Beautiful Abstract HD Wallpapersپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ۱۵۰ والپیپر متنوع انتزاعی – Beautiful Abstract HD Wallpapersلینک دانلود – 159 مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 43 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

گاهی پیش می آید لازم است تعدادی عکس را به صورت دسته ای ویرایش کنیم ؛ برای مثال تعداد عکس مشخص را در یک جهت بچرخانیم یا این که تغییر نام دهیم و یا نور آن ها را به یک میزان تنظیم کنیم ، این عمل اگر لازم برای هریک صورت تکی تکی انجام شود زمانبر خواهد بود اما با داشتن نرم افزاری مانند ImBatch می توان به راحتی کار ویرایش ساده عکس ها را به صورت دسته ای انجام داد. از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار ImBatch می توان به تنظیم های دقیق و پیش فرض این نرم افزار اشاره کرد ، به نحوی که فرایند کار را بسیار ساده و دقیق می کند.نرم افزار ImBatch امکان قرار دادن سایه های سیاه و سفید ، تنظیم نور عکس ، ایجاد حالت ۳D ، ایجاد تصاویر به صورت Flip ، گرد کردن گوشه های عکس ، تغییر در رنگ ، سیاه سفید کردن تصاویر ، ساخت فایل PDF و … را هم در تصاویر به صورت دسته ای به شما خواهد داد.

 

password  نرم افزار ویرایش گروهی تصاویر ImBatch 3.7.0 پسورد فایل : www.downloadha.com

download  نرم افزار ویرایش گروهی تصاویر ImBatch 3.7.0دانلود با حجم ۱۳ مگابایت | لینک کمکی

 

 

رز دانلود بازدید : 30 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

در این مجموعه شاهد نمونه ای دیگر از افکت تصاویر در قالب اکشن با خاصیت کاملا هوشمند برش تصویر در فتوشاپ ، به شما امکان می دهد تا با استفاده از این اکشن تصاویر مدنظر خود را به راحتی و با خلق تصویری جدید به صورت ۳ بعدی از قالب تصویر خود بیرون بکشید این اکشن ارزشمند محصولی از سایت گرافیک ریور می باشد که با فرمت ATN بر روی سایت دانلودها برای شما قرار گرفته است.

 

 

source دانلود اکشن هوشمند برش تصویر در فتوشاپ  روش استفاده اکشن در فتوشاپ : برای استفاده از اکشن در فتوشاپ از منو window اکشن را فعال کنید تا پنجره آن نمایش داده شود هر اکشن به صورت دسته بندی در فولدر تعبیه شده است ، پس از باز کردن فولدر در پایین پنجره اکشن ها روی دکمه play کلیک کرده و پس از اعمال اکشن از افکت مدنظر لذت ببرید .

password دانلود اکشن هوشمند برش تصویر در فتوشاپ  رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود اکشن هوشمند برش تصویر در فتوشاپ  لینک دانلود – 669 کیلوبایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 33 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۶ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع نماهای شهرهای مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۲۰۰×1920 آماده شده اند .

 download مجموعه 150 والپیپر جذاب با موضوع نماهای شهرهای مختلف – Amazing Cityscapes دانلود:    Direct Link

رز دانلود بازدید : 39 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۶ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×2560 آماده شده اند .

 

download مجموعه 116 والپیپر جذاب با موضوع عکس های مختلف – Great Collection دانلود:    Direct Link

رز دانلود بازدید : 30 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات گرافیکی و هنری را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×۱۹۲۰ آماده شده اند .

 

password مجموعه ۳۰۰ والپیپر گرافیکی و هنری – Abstract HD Wallpapersپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ۳۰۰ والپیپر گرافیکی و هنری – Abstract HD Wallpapersلینک دانلود – 222 مگابایت  |  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 36 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

Alien Skin Blow Up نام یکی از پلاگین های محبوب فتوشاپ است که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را بدون کاهش کیفیت و بوجود آمدن نویز ، زوم نمایید. همچنین می توانید افکت های زیبایی را به طرح ها و عکس های خود اضافه کنید که باعث زیبایی هرچه بیشتر نتایج کار شما خواهند شد. قابلیت تنظیم رنگ و قدرت بالای نرم افزار در انجام امور ذکر شده بسیار زیاد بوده و به طبع کار را برای شما آسان خواهد کرد.این نرم افزار قدرتمند با جدیدترین نسخه های فتوشاپ سازگاری دارد.

password قدرتمندترین پلاگین برای فوتوشاپ Alien Skin Blow Up 3.0.0.712 Revision 26431 پسورد فایل : www.downloadha.com

download قدرتمندترین پلاگین برای فوتوشاپ Alien Skin Blow Up 3.0.0.712 Revision 26431 لینک دانلود – ۳۹ مگابایت  |  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 45 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

Eye Candy 7 مجموعه ای از ۳۰ فیلتر برای نرم افزار فوتوشاپ می باشد که گستره وسیعی از طراحی را در بر میگیرد ، از صفحات ساده وب تا لوگوهای بی نظیر با سرتیتر هایی جذاب. فرایند واقعی در ایجاد پدیده ها باعث نتایج بسیار زیبایی در این نرم افزار می شود. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در وقت خود هنگام طراحی با فوتوشاپ صرفه جویی نمایید.

password پلاگین فوتوشاپ Alien Skin Eye Candy 7.1.0.1203 Revision 26388 پسورد فایل : www.downloadha.com

download پلاگین فوتوشاپ Alien Skin Eye Candy 7.1.0.1203 Revision 26388 لینک دانلود – ۵۸ مگابایت  |  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 34 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

Alien Skin Snap Art پلاگینی قدرتمند و حرفه ای از شرکت Alien Skin Software برای استفاده در برنامه فتوشاپ می باشد. توسط این پلاگین می توانید در کمترین زمان ممکن و با چند کلیک افکت دلخواه خود را بر روی تصویر خود اعمال نمایید. این پلاگین دارای ده ها سبک و افکت از جمله رنگ روغن ، آبرنگ و طراحی با مداد ، قلم مو و . . .  می باشد. تصاویر ساخته شده با این پلاگین غیر قابل تشخیص با نمونه های واقعی و دست ساز آن می باشد. علاوه بر طرح ها و افکت های آماده ، شما می توانید در محیط این پلاگین تغییرات دلخواه خود را نیز اعمال نمایید. این پلاگین سازگاری کامل با فتوشاپ را داشته و قابل نصب بر روی ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷ می باشد.

 

password پلاگین تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ با Alien Skin Snap Art 4.0.0.382 پسورد فایل: www.downloadha.com

download پلاگین تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ با Alien Skin Snap Art 4.0.0.382 لینک دانلود – 51 مگابایت  |  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

 80 استایل  لایه باز با افکت های متنوع از گرافیک ریور برای فتوشاپ در قالب فایل های ASl و PSD را برای شما آماده دانلود کرده ایم که به همراه ۱۰ طرح لایه باز ارائه شده اند . کیفیت بالا و طراحی حرفه ای این افکت ها می تواند انتخاب مناسبی برای شما طراحان سایت و گرافیک برای طراحی انواع کارت ویزیت ، بروشور ، بیلبورد و انواع پروژه های گرافیکی باشد ، از سری مشخصات فنی این استایل ها میتوان به ۱۰۰% قابل ویرایش بودن ، ویرایش بسیار ساده ، رزولوشن ۳۰۰dpi ، سایز ۲۰۰۰x1500 پیکسل ، لایه های مدیریت شده ، فایل ASL استایل فتوشاپ ، فایل های PSD با Smart Object و راهنمای استفاده اشاره کرد

 

password دانلود 80 استایل فتوشاپ با افکت های متنوع از گرافیک ریور  رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود 80 استایل فتوشاپ با افکت های متنوع از گرافیک ریور  لینک دانلود – 107.23 مگابایت

رز دانلود بازدید : 21 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)
نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی ۴K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید.

 

password نرم افزار قدرتمند تدوین فیلم CyberLink PowerDirector Ultimate 13.0.2604.0 Final  پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار قدرتمند تدوین فیلم CyberLink PowerDirector Ultimate 13.0.2604.0 Final  دانلود  با حجم ۹۰۴ مگابایت

رز دانلود بازدید : 36 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

طرح لایه باز کاراکتر کارتونی شخصیت دختر با موضوع کسب و کار در فرمت های Ai | EPS | PNG | JPG | PDF | PSD ساخته شده است تا شما بتوانید از این شخصیت کارتونی زیبا در انواع طرح های گرافیکی خود و در نرم افزارهای گرافیکی مختلف استفاده کنید . این گونه کاراکترها بیشتر برای طرح های تبلیغاتی استفاده می شوند که با توجه به وجود فرمت های وکتور EPS و AI شما می توانید این کاراکتر زیبا را در سایزهای بسیار بزرگ نیز بدون افت کیفیت استفاده کنید. استفاده از این کاراکتر روی بیلبوردها و پوسترها می تواند برای برند شما بسیار تاثیر گذار باشد ، با استفاده از این مجموعه می توانید بیشتر از ده ها نوع کاراکتر دختر کارتونی را در موضوعات مختلف و مرتبط با کار خود به سادگی خلق کنید .

 

password دانلود وکتور و لایه باز کاراکتر شخصیت دختر   رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود وکتور و لایه باز کاراکتر شخصیت دختر   لینک دانلود – 330.46 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 30 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

مجموعه بینظیری از سری تصاویر  Stock Photo اینبار ۵ عکس با کیفیت بالا در سایز های 4288×2859 – 7000×4667   و با موضوع توافق و عقد قرار داد برای دانلود قرار داده شده است . تصاویر استوک عکس های با کیفیت بسیار بالا می باشند که یکی از ابزارهای مهم طراحی برای طراحان به حساب می آیند .هم اکنون می توانید این مجموعه ارزشمند را که بر روی سایت دانلودها قرار گرفته است دریافت نمایید .

 

password دانلود تصاویر با کیفیت شاتر استوک با موضوع موافقت همکاری  رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود تصاویر با کیفیت شاتر استوک با موضوع موافقت همکاری  لینک دانلود – 40.76 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 26 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

با توجه به اینکه کاربران شبکه های اجتماعی روز به روز بیشتر می شود و همه یک صفحه برای خود ایجاد می کنند به خصوص که فیس بوک معروف تر از رقبای خود است ،  برای همین خاطر طرح لایه باز کاور فیس بوک به صورت لایه باز فتوشاپ آماده شده است که می توانید با قرار دادن عکس دلخواه خود یک کاور خوب برای خودتان تهیه نمایید ، رنگ ها، نوشته ها و عکس ها را تنها در چند دقیقه می توانید تغییر دهید ، سایز ۳۱۰×۸۵۰ پیکسل قابلیت ویرایش تمامی متن ها به همراه آدرس فونت در هر فولدر از ۲۹ طرح لایه باز ، این تصاویر با فرمت PSD ذخیره شده است و بر روی سایتقرار گرفته شده است .

 

password دانلود طرح لایه باز مجموعه 29 کاور فیسبوک  رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود طرح لایه باز مجموعه 29 کاور فیسبوک  لینک دانلود – 42.22 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

آموزش تبدیل عکس به پترن

یکی از مشکلاتی که طراحان گرافیک همیشه باهاش مشکل داشتند ساخت بافت ها و یا همون Pattern ها هست تا بتونن به شیوه های مختلفی داخل طرح خودشون ازش استفاده کنن .
در شماره بعدی ماهنامه قصد دارم نحوه ساخت و ایجاد پترن های قابل تکرار رو بهتون آموزش بدم که توسط نرم افزار Illustrator انجام میشه . ولی در این شماره فعلا شیوه ای ساده و سریع رو برای تبدیل عکس های قابل تکرار به پترن های قابل تکرار بهتون آموزش میدم چون بسیار کاربردی هست .

شاید تا به حال براتون پیش اومده باشه که در وب سایت های مختلفی که ابزارهای گرافیکی رو برای دانلود قرار میدن ، به عنوان دانلود پترن ، فایل هایی رو دانلود کردید و پس از دانلود متوجه شدید که اونها پترن نیستن که بتونیم در فتوشاپ اونها رو Load کنیم و استفاده کنیم و تنها چند عکس در اختیار ما گذاشته شده ! خب حالا چی کار باید کرد ؟! من بهتون آموزش میدم که نهایتا طی چند کلیک ساده همون عکس ها رو به پترن تبدیل کنین و داخل فایل گرافیکیتون ازش استفاده کنین :)

به تصویر زیر دقت کنین . این تنها یک تصویر هست که نمایانگر یک بافت خاص هست . این بافت به صورت حرفه ای طراحی شده تا قابل تکرار باشه

 

برای مشاهده کامل متن و دانلود به ادامه مطلب بروید

رز دانلود بازدید : 46 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

آیکن ها در فتوشاپ همیشه در دسترس هستند

من در مقالاتی که در بخش گرافیک و ماهنامه طراحی وب مینویسم ، بیشتر تمایل دارم مشکلات جزئی و بعضا کلی طراحان گرافیک وب رو برطرف کنم و با راه حل های حرفه ای ، امکان این رو فراهم کنم که هم در زمان صرفه جویی بشه و هم میزان کار طراح کمتر بشه ولی نتیجه مطلوب تری حاصل بشه .

در همین راستا در این شماره از ماهنامه و در دومین آموزش گرافیک این شماره ، شما رو با امکانی آشنا میکنم که دیگه لازم نباشه برای استفاد ه از آیکن ها ، خودتون رو با نرم افزارهای دیگه و یا فرمت هایی مثل PNG و … درگیر کنین ، از طرفی چون امروزه استفاده از سبک های فلت بسیار مرسوم شده پس این مطلب بسیار میتونه مفید واقع بشه چون بحث اصلی ما در مورد آیکن های فلت هست . خب حالا بهتره بریم سراغ اصل مطلب :)

همیشه استفاده از Extention ها فتوشاپ برای ما هم کاربردی بوده و هم مفید و خیلی مواقع کار ما رو راحت کرده . اگر خاطرتون باشه و مطالب سایت iranweblearn.com رو همیشه پیگیری کنین ، ما در مورد یک روشی صحبت کردیم که به وسیله اون شما خیلی راحت میتونستید از فتوشاپ خروجی CSS بگیرید . در این مقاله هم قصد دارم باز هم یک Extention بسیار عالی رو به شما معرفی کنم که در زمینه استفاده از آیکن ها ، کار شما رو راحت میکنه .

برای مشاهده کامل متن و دانلود به ادامه مطلب بروید

رز دانلود بازدید : 29 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

در این نوشته میخوایم در مورد آموزش Brush Tool در فتوشاپ صحبت کنیم و کاربرد Brush ها رو در طراحی گرافیک تشریح کنیم پس خواهش میکنم با من همراه باشید :

 

Brush براش چیست ؟

منظور از براش یا Brush ، ” قلم مو ” هست که ممکنه ما در کودکی بارها و بارها به همراه آبرنگ با اون نقاشی کشیده باشیم . براش ها نسبتا کاربرد بالایی در فتوشاپ دارند اما ما کمتر از اونها در طراحی وب استفاده میکنیم ولی به خاطر اهمیت بالایی که دارند ، لازم دونستم در موردشون توضیحات کاملی بدیم .

Brush ها در حقیقت تصاویری هستند که شما میتونید اون ها رو به صورت سمپل براشی ازشون استفاده کنین به عبارت دیگه هر عکسی میتونه به براش تبدیل بشه . مثل عکس برگ درخت . برای اینکه بیشتر با کاربرد این ابزار آشنا بشید به ادامه آموزش توجه کنین .

رز دانلود بازدید : 23 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

راهکار ساده از اصول اولیه رنگ شناسی وب

به وضوح یکی از اولین کلاس های هنر خودم رو به یاد میارم ، وقتی که به عنوان یک کودک مشتاق در مورد گروهی از رنگ های روشن پرس و جو میکردم . انجا بود که رنگ های اصلی رو با هم ترکیب کردم تا بتونم رنگ های غیر اصلی رو به وجود بیارم و از این کار لذت بردم چون به این پی بردم که وقتی میشه دو رنگ رو با هم ترکیب کرد ، برای به وجود آوردن یه رنگ جدید میشه رنگ های مختلفی رو با هم ادغام کرد و باز هم رنگ های جدیدتری رو بوجود آورد . مهم نبود که از چه طریقی تونستم به این مهم دست پیدا کنم و فقط این اهمیت داشت که تونستم رنگ جدیدی رو بوجود بیارم .

 

سال های بعد وقتی که داشتم به عنوان یک طراح وب تازه کار کار میکردم ٬ چیزهای مشابهی که قبلا گذرونده بودم رو یک بار دیگه تجربه کردم . موقع کار داخل یک تله ای از رنگ های بسیار زیاد افتادم که نمیشد از اونها دوری کرد . بله ، ‌رنگ های بسیار زیاد و تازه داستان به همین جا ختم نمیشد ! ترکیب اونها به روش غلط منجر به درست شدن رنگ های بی استفاده میشد .
من سعی کردم تلاش کنم و در مورد طرح های رنگی وب بیشتر یاد بگیرم که باعث شد اطلاعات بسیار بسیار جالبی در مورد تئوری رنگ پیدا کنم . من در مورد رنگ ها ٬ ته رنگ ها ٬ سایه ها ٬ نوا ها ٬ اشباع کردن و روشنایی مطالعه داشتم . رنگ های مشابه ٬ تک رنگ ها و رنگ های سه تایی ٬ رنگ های مکمل و بقیه طرح های رنگی ترکییبی از دیگر چیزایی بود که بهشون پرداختم .

 

برای مشاهده کامل متن و دانلود به ادامه مطلب بروید

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 371
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,502
  • بازدید ماه : 8,345
  • بازدید سال : 37,403
  • بازدید کلی : 687,481