loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 183 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزارهای ساخت Setup بسیار متنوع اند و هریک امکانات خاصی را ارائه می دهند. نرم افزار Inno Setup یکی از گزینه های مناسب برای رفع نیازهای تولید کنندگان نرم افزار در زمینه “توزیع” خواهد بود. Inno Setup متن باز و به زبان دلفی می باشد. با استفاده از آن می توان برای نرم افزارها برنامه Setup تولید نمود. با این برنامه قادر خواهید بود تا در عرض چند دقیقه برنامه Setup خود را بسازید و آن را روی تمامی سیستم عامل های ویندوز اجرا کنید. Inno Setup در عین سادگی، تواناییهای بسیار زیادی دارد.

 

password ساخت آسان فایل های Setup با نرم افزار Inno Setup 5.4.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت آسان فایل های Setup با نرم افزار Inno Setup 5.4.2 لینک دانلود – 1.7 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 443 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

SoftwarePassport Armadillo  نام یکی از معروفترین ابزارهای کمک برای برنامه نویسان می باشد که به کمک آن و DLL های موجود در برنامه می توان بر روی نرم افزارهای نوشته شده قفل گذاری نمود . همچنین می توان به کمک این نرم افزار که در واقع یک Packer می باشد فایل های اصلی نرم افزارها را پس از قفل گذاری پک نمود تا کرکر برای کرک نرم افزار ابتدا مجبور به انجام عملیات UnPack شده و سپس شروع به اقدام انجام عملیات کرک نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Silicon Realms Toolworks می باشد.

 

password کمک دستی برای برنامه نویسان با نام SoftwarePassport Armadillo Professional 8.40پسورد فایل: www.downloadha.com

download کمک دستی برای برنامه نویسان با نام SoftwarePassport Armadillo Professional 8.40 لینک دانلود – 16 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 204 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Setup Factory نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت  Indigo Rose Software می باشد.

 

password ساخت حرفه اي فايل هاي Setup با Setup Factory 9.0.1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت حرفه اي فايل هاي Setup با Setup Factory 9.0.1.0 لینک دانلود – ۴٩.۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 201 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزارهای بسیاری در اینترنت و یا فروشگاه ها موجود هستند و کاربران همواره با توجه به نیاز خود از آنها استفاده می کنند اما برای کاربرانی که با برنامه نویسی آشنایی دارند یکی از جذاب ترین کارها می تواند شخصی سازی نرم افزار مورد علاقه باشد. بدین معنی که اگر به نظر شما قسمتی از نرم افزار دارای نقص است و یا کمبود یک قابلیت در آن احساس می شود بتوانید سورس نرم افزار را ویرایش کنید و نرم افزار را آنگونه که می خواهید تغییر دهید. نرم افزار Multilizer این امکان را برای شما فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سورس نرم افزارها دسترسی پیدا کنید و آن را ویرایش نمایید.

 

برخی ویژگی های نرم افزار :Multilizer
– پشتیبانی از: C++ , Delphi , HTML , PHP , ASP , XML و…
– پشتیبانی از: EXE , dll , ocx و…
– امکان خطایابی نرم افزار بصورت اتوماتیک.
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
– و…

 

password ویرایش سورس برنامه با Multilizer 2011 Enterprise 7.8.5پسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایش سورس برنامه با Multilizer 2011 Enterprise 7.8.5لینک دانلود – 39 مگابایت  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 407 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

در زمینه طراحی وب نرم افزارهای زیادی وجود دارد . اما همه آنها توانایی برآورده کردن تمام نیازهای وب نویسان را نداشته و عموما این افراد بدنبال نرم فزار حرفه ای در این زمینه هستند . تقریبا تمامی کسانی که در زمینه طراحی وب مشغول به کار هستند نام نرم افزار Macromedia Dreamweaver را شنیده اند . به جرات میتوان گفت این نرم افزار جز برترین ، قویترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای طراحی صفحات وب محسوب میشود .  این نرم افزار با قرار دادن امکاناتی فوق العاده و منحصر به فرد به طراحان و آسانی در بکار بردن هر یک از ابزارها توانسته است محبوبیت زیادی را کسب کند . از جمله قابلیت های این نرم افزار حفظ طراحی های شما در قالب استاندارد های جهانی طراحی است که با این قابلیت طراحی های شما بصورت کاملا استاندارد خواهد شد . همچنین این نرم افزار دارای بخش های آموزشی زیادی هم هست که به شما در بکار بردن ابزارهای گوناگون کمک میکند . با Macromedia Dreamweaver 8.0.2 شما دیگر نیازی به نوشتن کدهای طولانی قراردهی فایل های مختلف عکس ، ویدئو ، فلش یا … ندارید و نرم افزار بصورت خودکار و تنها با چند کلیک اینکار را برای شما انجام میدهد . از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به توانایی ویرایش و ساماندهی فایل های CSS ، پشتیبانی از فایلهای XML و تمامی فرمت های موجود و … اشاره کرد .

 

توانایی های کلیدی نرم افزار Macromedia Dreamweaver 8.0.2 :
– افزایش کارایی فایلهای CSS در صفحات بوسیله کامپوننت های Spry widgets
– ساخت ، طراحی و ویرایش صفحات وب بصورتی حرفه ای 
– پشتیبانی از اکثر فرمت  از جمله : Active Server Pages (ASP) ، Java Server ، PHP ، XML ، HTML ، JSP ، CSS ، ASPX
– طراحی و توسعه صفحات پویا و داینامیک با قدرت ای جکس (AJax )
– پشتیبانی از نرم افزار معروف Adobe Photoshop و فرمت PSD
– ویرایش صفحات وب بصورت آنلاین
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
– و …
 

password طراحي آسان و حرفه اي وب سايت با Macromedia Dreamweaver 8.0.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download طراحي آسان و حرفه اي وب سايت با Macromedia Dreamweaver 8.0.2 لینک دانلود – 72.1 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 199 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر تا به امروز مشکل‌های متعددی درکدنویسی و اینکه ابزار‌های در اختیارتان نبود که کدنویسی سریعتر و راحتری داشته باشید،ما این ابزار را برایتان فراهم کرده ایم .سایت دانلودها امروز نرم افزار کدنویسی با سرعت بالا و راحت را که به ویژوال استادیو اضافه میشود و آخرین نسخه این نرم افزار را برای Resharper v6  به حساب میاید را برای شما عزیزان آماده دریافت کرده است.

 

password كد نويسي ساده و آسان با JetBrains ReSharper v6.0.2202.688پسورد فایل: www.downloadha.com

download كد نويسي ساده و آسان با JetBrains ReSharper v6.0.2202.688 لینک دانلود – 29.1 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 416 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

HTML5 Slideshow Maker نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشو عکس با استفاده از تکنولوژی HTML5 می باشد. HTML5 به عنوان جدیدترین تکنولوژی دنیای وب در کنار CSS3 امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار میدهد. کاربرانی که کدنویس نیستند برای استفاده از این تکنولوژی ها ناتوان هستند ولی با استفاده از نرم افزار HTML5 Slideshow Maker کاربران میتوانند به راحتی نسبت به ساخت اسلایدشوهای زیبای با استفاده از زبان HTML5 اقدام نمایند. توسط این نرم افزار نیازی نیست که حتی یک خط کد نوشته شود یا اینکه نیازی به توانایی فنی باشد و تمامی مراحل ساخت اسلایدشو به صورت ویزاردی و بصری صورت میگیرد. برای ساخت اسلایدشو فقط ۳ مرحله در مقابل شما قرار دارد. نرم افزار دارای ۳ مرحله است که مرحله اول انتخاب عکس است. مرحله دوم انتخاب تم و ظاهر اسلایدشو می باشد و مرحله آخر تنها شامل بخش انتشار و خروجی گرفتن می باشد. به همین سادگی اسلایدشو ساخته شده است و کاربر میتواند از آن درون وبسایت و وبلاگ استفاده نماید. 

 

password ساخت اسلایدشو html5 با نرم افزار HTML5 Slideshow Maker 1.9.0رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت اسلایدشو html5 با نرم افزار HTML5 Slideshow Maker 1.9.0 لینک دانلود – 26.7 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 182 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Arclab Web Form Builder نرم افزاری کاربردی و آسان برای ساخت فرم های آنلاین با فناوری Php و Html می باشد. همانطور که میدانید ساخت فرم های php و html توسط کاربرانی که به این زبان ها تسلط ندارند امکان پذیر نیست. ولی توسط این نرم افزار کاربر میتواند بدون نوشتن کد و تسلط داشتن به زبان های برنامه نویسی تحت وب ، فرم های تماس با ما یا هر نوع فرمی را بسازد و این قابلیت را فعال کند که فرم پر شده به ایمیل خاصی ارسال شود. کاربر میتواند فرم های یک صفحه ای یا چند صفحه با انواع فیلدها طراحی کند. فیلد متن،فیلد شماره،فیلد مخصوص ایمیل،فیلد پسورد مانند،فیلد انتخاب گزینه،فیلد درختی،فیلد بازشو و… که تماماً قابل گنجاندن درون فرم ها می باشد. قابلیت آپلود فایل نیز برای فرم امکان پذیر است و کاربر میتواند در هنگام ساخت فرم آن را نیز درون فرم بگنجاند. قابلیت استفاده از کد کپچا یا سوال امنیتی برای فرم نیز ممکن است تا ربات های اسپمر نتوانند از فرم هرزنامه بفرستند. قابلیت تنظیم پیغام خودکار برای نمایش به فرد تکمیل کننده فرم میتواند در آگاهی افراد متقاضی یاری دهنده باشد. برای مثال میتواند تعیین کرد اگر فیلدی خالی ماند که پر شدن آن ضروری بود چه پیغامی نمایش داده شود. تعیین پیغام های کامل شدن مراحل نیز امکان پذیر می باشد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و قابل درک است و تمامی کاربران میتوانند از آن استفاده نمایند.

 

password ساختن فرم های اینترنتی با Arclab Web Form Builder 3.20رمز فایل: www.downloadha.com

download ساختن فرم های اینترنتی با Arclab Web Form Builder 3.20 لینک دانلود – 2.1 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 429 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Amazing Slider Enterprise نرم افزاری بسیار عالی و هوشمند برای ساخت و طراحی اسلایدشوهای عکس و ویدیو با استفاده فن آوری جی کوئری (jQuery) برای صفحات وب و وبسایت ها می باشد. این نرم افزار عالی ضمن داشتن قابلیت های بالا در زمینه ساخت اسلایدشوهای جی کوئری که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت میتواند به صورت ویژه برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس،جوملا و دروپال اسلایدشو بسازد. قابلیت وارد ساختن اسلایدشو ساخته شده به نرم افزارهای فرانت پیج و دریم ویور نیز وجود دارد. اسلایدشو ساخته شده توسط این نرم افزار به راحتی روی تمامی دستگاه ها و مرورگرهایی نظیر iPhone, iPad, Android, Windows Phone, Tablet, Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer اجرا خواهد شد. وجود افکت های بصری و انتقالی زیبا نظیر Fade, Cross Fade, Slide, Slice, Blinds, 3D, 3D Horizontal, Blocks and Shuffle باعث می شود اسلایدشو طراحی شده بسیار زیبا و حرفه ای بنظر برسد و در کنار داشتن پوسته و تم های زیبا اسلایدشو از نظر زیبایی بی نظیر خواهد بود. همانطور که گفته شد میتوانید درون اسلایدشو از عکس ها و ویدیوها استفاده کنید ولی قابلیت استفاده همزمان از اینها نیز وجود دارد. نرم افزار در استفاده بسیار ساده است و نیازی به کدنویسی نخواهد بود با این حساب ساخت اسلایدشوهای جی کوئری زیاد سخت نخواهد بود. 

 

password ساخت اسلایدشو جی کوئری Amazing Slider Enterprise 1.8رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت اسلایدشو جی کوئری Amazing Slider Enterprise 1.8 لینک دانلود – 24.2 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 250 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

IndigoRose Setup Factory محصولی از شرکت Indigo Rose Software می باشد نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و … نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

password نرم افزار ساخت فایل نصب Indigo Rose Setup Factory v9.3.1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فایل نصب Indigo Rose Setup Factory v9.3.1.0 لینک دانلود – ۳۷ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 152 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

CSS که مخفف Cascading Style Sheets می باشد. اگر چه برای کد نویسی صفحات Web از Html استفاده می کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها مشکلات فراوانی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک Html می آید تا ایجاد قالب بندی های حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود.Blumentals Rapid CSS Editor ابزاری بسیار مناسب و کارا که قدرت برنامه نویسان CSS را می تواند نمابان سازد. شما در این نرم افزار میتوانید به صورت دستی کد CSS بنویسید و یا اجازه بدهید تا ویراشگر به شما در تکمیل کد ها کمک کند .نکته ای بسیار مهم در مورد این ابزار نمایش آنی کدهای نوشته شده از سوی طراح است ، کمتر نرم افزاری پیدا می شود که چنین قابلیتی داشته باشد ، یعنی بتواند به صورت لحظه به لحظه کدهای CSS را به تصویر بکشد.

 

password نرم افزار کد نویسی CSS با Blumentals Rapid CSS Editor 12.3.0.151رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار کد نویسی CSS با Blumentals Rapid CSS Editor 12.3.0.151 لینک دانلود – ۱۹ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 138 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

شاید شما هم به دنبال نرم افزار ویرایشگری باشید که به کمک آن به راحتی بتوانید صفحات وب را طراحی نمایید و هم این که از ویژگی های متعددی برخوردار باشد. Blumentals HTMLPad ابزاری قدرتمند جهت طراحی سایت محصول Blumentals شرکت می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آنها ایجاد نمایید. رابط کاربری HTMLPad بسیار ساده و قدرتمند طراحی شده است. سرعت اجرای نرم افزار نیز بالا بوده و امکانات انعطاف پذیر و قدرتمندی برای ساخت و ویرایش کدهای HTML, XHTML, CSS و جاوا اسکریپت را در خود جای داده است. بر طبق ادعای سازندگان این نرم افزار هزاران طراح وب حرفه ای در ۵۰ کشور دنیا از این نرم افزار برای کدنویسی صفحات وب استفاده می کنند.

 

password نرم افزار کد نویسی HTML با Blumentals HTMLPad 12.3.0.151رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار کد نویسی HTML با Blumentals HTMLPad 12.3.0.151 لینک دانلود – ۲۰ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 129 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

معمولاً وقتی شروع به نوشتن با کد های پی اچ پی می کنید با مشکل انتخاب IDE مناسب برای سیستم عامل های ویندوز روبرو می شوید.IDE این نرم افزار کاملاً رایگان و قابل استفاده با زبان هایی همچون PHP/HTML/CSS/JavaScript می باشد و دارای Debugger های کاملی برای php و sql می باشد.با نرم افزار Codelobster PHP Edition دیگر نیاز نیست تمامی دستورات زبان پی اچ پی را حفظ باشید. این نرم افزار شبیه به نرم افزار های ویژوال در نوشتن کد های پی اچ پی به شما کمک خواهد کرد و بسیاری از قسمت ها را به صورت هوشمندانه و خودکار تکمیل می نماید و همچنین کد های نوشته شده رو تست می کند.

 

password کد نویسی آسان پی اچ پی CodeLobster PHP Edition Pro 5.0.5 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download کد نویسی آسان پی اچ پی CodeLobster PHP Edition Pro 5.0.5 Final لینک دانلود – ۲۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 152 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

اندروید یک سیستم عامل متن باز است که از طرف گوگل پشتیبانی میشود. همین Open Source بودن آن هم باعث شده تا به سرعت و در طی چند سال فراگیر شود. به طوری که امروزه بیش از ۷۰ درصد موبایل ها و تبلت های جدید مجهز به سیستم عامل اندروید هستند. Google Android Studio محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. این نرم افزار مخصوصا برای افرادی که به تازگی قصد شروع برنامه نویسی اندروید را دارند کاملا مناسب است.

 

password نرم افزار برنامه نویسی اندروید Google Android Studio v0.8.4.135.1295215رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار برنامه نویسی اندروید Google Android Studio v0.8.4.135.1295215 لینک دانلود – ۱۶۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 137 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Eziriz .NET Reactor ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

password نرم افزار محافظت از کد های پروژه های نرم افزاری Eziriz .NET Reactor v4.9.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار محافظت از کد های پروژه های نرم افزاری Eziriz .NET Reactor v4.9.0.0 لینک دانلود – ۱۵ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 139 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Hackman Suite را می توان به عنوان یک ابزار اشکال زدایی (debugging) همه منظوره در زمینه برنامه نویسی که ترکیبی از چند برنامه مجزا ست نام برد. ویرایشگر هگزا دسیمال موجود در این مجموعه تمامی ویژگی های یک ویرایشگر برجسته را در اختیار شما قرار می دهد و با الگوریتم های آماده خود قابلیت رمزنگاری و رمزگشایی کردن کد ها را برای شما فراهم می کند. یک دیسمبلر فوق العاده سریع با توانایی دیسمبل نمودن کد ها با نرخ ۲۵۰ Kb/sec (PIII/900 MHz) که شما با استفاده از آن می توانید مجموعه ای از چند دیسمبل را به وسیله یک رابط کاربری و به طور کاملاً دستی باهم ادغام کنید.یک ماشین حساب همه کاره علمی است که می تواند در حالت های مختلف دهدهی، هگزا دسیمال، دودویی و مبنای هشت، تا ۱۰۲۴ بیت عمل کند.

 

password نرم افزار اشکال زدایی در برنامه Hackman Suite Pro v9.30رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار اشکال زدایی در برنامه Hackman Suite Pro v9.30 لینک دانلود – ۸ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 142 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

password ویرایش فایل HTML با ES Computing EditPlus 3.70.1227 پسورد فایل : www.downloadha.com

download ویرایش فایل HTML با ES Computing EditPlus 3.70.1227 لینک دانلود – 4 مگابایت  |  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 134 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار Sisulizer ابزاری قدرتمند که به کاربران در چند زبانه نمودن برنامه های خود در سه مرحله ساده کمک می نماید. ابتدا عملیات Scan بر روی سورس کد ها صورت می گیرد که این نرم افزار از سورس کد زبان های مختلف برنامه نویسی پشتیبانی می کند و سپس در مرحله دوم عملیات ترجمه بر روی برنامه صورت می گیرد و در سومین مرحله عملیات ساخت فایل های مربوطه می باشد. این نرم افزار با ترجمه رشته های متن موجود در سورس کد برنامه شما را به چندین زبان ترجمه می کند.

 

password نرم افزار چند زبانه کردن نرم افزار ها Sisulizer Enterprise Edition 4.0 Build 351رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار چند زبانه کردن نرم افزار ها Sisulizer Enterprise Edition 4.0 Build 351 لینک دانلود – ۶۵ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 147 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Database Browser نرم افزاری عالی برای اتصال به انواع دیتابیس های محبوب این روزها مانند Oracle, MS Sql Server, ODBC, MySql, PostgreSQL, Interbase و Firebird می باشد. این اتصال یعنی مرور ، ویرایش ، اجرای sql scripts و export (برون ریزی) داده ها که تمامی این فرایندها بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار مسلما برای وبمستران و برنامه نویس ها بسیار مفید خواهد بود و در زمینه فعالیت های آنان کارآمد و کاربردی بنظر می رسد. قابلیت اصلی نرم افزار که مرور دادهای درون دیتابیس ها و همچنین ویرایش و اجرای آنها می باشد و ابزار دیگری نیز جهت export و به معنای دیگر استخراج داده وجود دارد که کاربر میتواند داده های درون دیتابیس را به صورت CSV, Excel, Html برون ریزی یا استخراج نماید. جستجو درون جدول های دیتابیس ها و همچنین نمایش داده ها به صورت کاملا مشخص و مجزا از ابزارهای جالب نرم افزار به شمار می رود. همچنین با این نرم افزار میتوان دیتابیس قابل اجرا برروی انواع بانک های اطلاعاتی را ایجاد نمود.

 

password نرم افزار مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 5.1.0.10رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 5.1.0.10 لینک دانلود – ۶ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 155 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Xara Web Designer Premium نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی صفحات وب با استفاده از تکنولوژی HTML و CSS و JavaScript می باشد. توسط این نرم افزار نیازی به داشتن توانایی فنی و همچنین نوشتن حتی یک خط کد نخواهید داشت چرا که تمامی مراحل طراحی و ساخت در این نرم افزار توسط ویرایشگرهای بصری و دیداری خواهد بود و شما کافی است با صرف وقت و دقت به سادگی کلیک کردن وبسایت را طراحی کنید. وبسایت های طراحی شده توسط این نرم افزار با مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس،کروم،اپرا و سافاری و… سازگاری دارند و از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو کاملاً بهینه شده و Seo Optimized هستند. همچنین با انواع رزولوشن ها سازگاری دارند و به اصطلاح ریسپانسیو یا واکنش گرا می باشند و همچنین در سیستم عامل های iOS و Andorid نیز به راحتی بارگزاری می شوند. از نظر گرافیکی نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای طراحی بوده و بدون هیچ نیازی به نرم افزارهای گرافیکی میتوانید ظاهر گرافیکی وبسایت را طراحی نماید. این نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای گرافیکی جهت طراحی ظاهر و ابزار کدنویسی برای کدنویسی است و به هیچ نرم افزار ثانویه نیاز ندارد. قابلیت قرار دادن موزیک و ویدیو و فایل های پی دی اف الصاقی نیز در صفحات طراحی شده توسط Xara Web Designer وجود دارد. قابلیت ساخت صفحات فلش نیز با توجه به امکانات موجود نرم افزار وجود دارد.

 

password نرم افزار طراحی آسان صفحات وب Xara Web Designer Premium 10.1.3.35257رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار طراحی آسان صفحات وب Xara Web Designer Premium 10.1.3.35257 لینک دانلود – ۱۴۵ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 147 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

password نرم افزار طراحی سایت و نرم افزار موبایل Zend Studio v11.0.0.20140711رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار طراحی سایت و نرم افزار موبایل Zend Studio v11.0.0.20140711 لینک دانلود – ۲۴۲ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 125 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

LibreCAD ابزاری است بسیار حرفه ای برای کسانی که در زمینه نقشه کشی فعالیت می کنند و می تواند در مدیریت شبیه سازی و برخی موارد از اوتوکد پیشی بگیرد.این نرم افزار با فراهم کردن ابزارهای فراوان و تنظیمات مختلف امکان کار بروی مدل ها مختلف فایل های CAD را فراهم می سازد. نرم افزار LibreCAD می توانید فایل های DXF ایجاد نمایید و نقشه های ایجاد شده توسط این نرم افزار قابلیت ویرایش و باز کردن توسط سایر نرم افزار های ترسیم نقشه را دارا می باشد . ابزاری از قبیل مجموعه کامل طراحی، روتوش، پالت ابزار، مستندات جامع، ورودی و خروجی قابل تنظیم و آموزش های بیشمار و… در اختیار شما هستند.افراد زیادی در سراسر دنیا از LibreCAD استفاده میکند و نرم افزار با بیش از ۲۰ زیان برای کابران در دسترس میباشد.

 

password نرم افزار نقشه کشی LibreCAD 2.0.7رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار نقشه کشی LibreCAD 2.0.7 لینک دانلود – ۲۵ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 150 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Advanced Installer نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و … نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

password نرم افزار ساخت فایل setup با Advanced Installer 11.7.1رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فایل setup با Advanced Installer 11.7.1 لینک دانلود – ۵۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 138 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

ویرایشگر یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. Notepad ++ نرم افزار رایگانی برای ویراش کد اصلی Source Code برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 

password نرم افزار ویرایشگر متن حرفه ای Notepad ++ 6.7.4رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ویرایشگر متن حرفه ای Notepad ++ 6.7.4 لینک دانلود – ۷ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 141 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

در حال حاضر زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که هر یک برای اجرا به کامپایلر خاص خود نیاز دارند. IDM UEStudio نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای ویرایش متن، برنامه نویسی، ساخت نرم افزار، پشتیبانی و نگه داری از پایگاه داده ها یا ساختار سازی وب سایت ها می باشد.این نرم افزار می تواند به جای بیش از ۳۰ کامپایلر برای زبان های برنامه نویسی مختلف همچون C++, Java, GNU C/C++, PHP, Perl , … مورد استفاده قرار گیرد و پشتیبانی کامل و بی نقصی را برای کاربران ارایه می کند. سازندگان این نرم افزار بر اساس نظر کاربران حرفه ای آن، امکانات ویژه و دلخواه کاربران را به آن اضافه کرده اند.از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اشکال زدایی (دیباگ) هوشمند، کنترل ورژن VCS، مبدل پروژه، کدنویسی تحت وب، نمایش خطاهای گرامری در دستورات ویراشگر کد و … اشاره نمود.

 

password دانلود نرم افزار کد نویسی IDM UEStudio 15.00.0.1023 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود نرم افزار کد نویسی IDM UEStudio 15.00.0.1023 Finalدانلود  با حجم ۴۸ مگابایت 

 

رز دانلود بازدید : 142 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Blumentals WeBuilder نرم افزاری عالی و کارآمد برای توسعه دهندگان دنیای وب و برنامه نویسان می باشد. این نرم افزار سریع،هوشمند و تمام عیار انتخابی عالی برای کدنویسان خواهد بود. محیط کاربری زیبا و ساده،اجرای سریع و فوق العاده انعطاف پذیر به کاربر یاری میدهد تا به سادگی در اکثر زبان های برنامه نویسی مانند HTML, CSS, JavaScript, PHP, Ruby, Python, ASP, SSI, Perl و… به کدنویسی به بپردازد و با وجود قابلیت های فوق العاده ای نظیر نشانه گذاری خودکار کدها و دستورها، هایت لاین شدن، هوشمند بودن و حدس زدن ادامه کدها و قابلیت شناسایی خطا در سینتکس ها و دستورات،تصحیح و دی باگ آنها و… از امکاناتی است که هر توسعه دهنده ای در هنگام کدنویسی به آنها نیاز خواهد شد. برای نسخه جدید HTML5 و CSS3 نیز به بانک اطلاعاتی نرم افزار افزوده شده است. پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8 و UTF-16 نیز یکی از قابلیت های مهم و لازم به ذکر نرم افزار است. یکی از نیازهای برنامه نویسان یافتن سریع کدها و دستوراتی است که نوشته اند ، بنابراین نرم افزار بخش ویژه ای را برای یافتن سریع بخشی از کدها تعیین کرده است و با وجود قابلیت کامنت گذاری ویژه برای کدها یافتن دستورات مورد نیاز سریعتر و ساده تر نیز خواهد بود. یکی از قابلیت های مهم دیگر ، ویرایش مستقیم از طریق اتصال نرم افزار به سرور سایت (FTP/SFTP/FTPS) است. به این ترتیب توسعه دهنده بدون نیاز به آپلود و دانلود مجزا کدها به صورت کاملاً مستقیم از طریق همین نرم افزار نسبت ویرایش و دی باگ کدها اقدام می نماید. قابلیت دیگر مهم ، تعریف کلیدهای میانبر جهت اضافه شدن خودکار کد و دستور می باشد بدین ترتیب کاربر با تعریف کلیدهای ترکیبی و استفاده از آنها میتواند با صرفه جویی در وقت کدها را در محل های مناسب قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی نیازهای یک توسعه دهنده نرم افزار در این برنامه گنجانده شده است.

 

password  نرم افزار کد نویسی هوشمند Blumentals WeBuilder 13.2.0.164 پسورد فایل : www.downloadha.com

download  نرم افزار کد نویسی هوشمند Blumentals WeBuilder 13.2.0.164 دانلود با حجم ۳۵ مگابایت 

 

رز دانلود بازدید : 147 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

روبی (Ruby) یک زبان برنامه‌نویسی انعطافپذیر، پویا و شی‌گرا است. روبی ویژگی‌های نگارشی پرل و شی‌گرایی اسمال‌تاک را با هم در خود دارد. زبان روبی در سال‌های میانی دهه ۱۹۹۰ توسط یوکیهیرو ماتسوموتو در ژاپن اختراع شد. اگر شما هم با زبان روبی برنامه نویسی می کنید، حتما تاکنون نام RubyMine به گوشتان خورده است. این برنامه محیطی برای برنامه نویسی به زبان روبی است.همچنین قابلیت طراحی و توسعه تحت وب را دارد. این نرم افزار برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر و برنامه نویسان طراحی و ساخته شده است.

 

password نرم افزار برنامه نویسی زبان روبی JetBrains RubyMine 7.0.4 پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار برنامه نویسی زبان روبی JetBrains RubyMine 7.0.4دانلود با حجم ۱۶۱ مگابایت

 

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,370
  • بازدید ماه : 8,213
  • بازدید سال : 37,271
  • بازدید کلی : 687,349