loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 247 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

داستان این بازی در مورد یک شهر کوچکی از آمریکا است که به دلیل وجود بیماری زامبی شهر قرنطینه شده و کاملا تحت حفاظت قرار گرفته اما شما قبل از اینکه این شهر مسدود شود به داخل آن نفوذ میکنید تا ماموریت ها خود را به پایان برسانید. این بازی همانند بازی های استراتژی میباشد ولی گیم پلی آن بصورت Hack & Slash در قالب سبک نقش افرینی طراحی شده، در بازی ۵ شخصیت مختلف از قبیل marine، قصاب، قاتل، مارشال و جن گیر وجود دارند که هر کردام دارای توانایی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند و همچنین سبک و شیوه مبارزه هر کدام متفاوت است به طور مثال قاتل در استفاده از سلاح های گرم تخصص دارد، قصاب دشمنان را همانند یک سیب زمینی خورد شده تکه تکه میکند و جن گیر با توانایی های معنوی خود ددشمنان را نابود میکند. هر شخصیت در بازی دارای مهارت های منحصر به فرد و توانایی های دفاعی جدید و سبک حمله متفاوت است که شما میتواند این ویژگی ها را افزایش داده و مهارت های جدید را آنلاک کنید.

Trapped Dead Lockdown PC-FLT

برای مشاهده کامل متن و دانلود به ادامه مطلب بروید

 

رز دانلود بازدید : 44 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

در این بازی شما باید تیر خود را از کمان شلیک کنید و طناب ها را ببرید. برای شلیک کردن، هر جایی از صفحه که مدنظرتان است را فشار دهید و نگه دارید، جهت را با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه مشخص کنید و شلیک کنید. یک فلش نیز بر روی صفحه وجود دارد که مسیر تیر شما را مشخص میکند. این بازی تقریبا شبیه بازی معروف انگری بردز است.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

password دانلود بازی Gibbets 2   ویندوز فونرمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Gibbets 2   ویندوز فون    لینک دانلود – 30 مگابایت | لینک کمکی  

 

رز دانلود بازدید : 42 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Creative Logo Template نام دارد. این مجموعه ای از وکتور آرم و لوگوی خلاقانه می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

password  دانلود تصاویر وکتور آرم و لوگوی خلاقانه   Creative Logo Template پسورد فایل: www.downloadha.com

download  دانلود تصاویر وکتور آرم و لوگوی خلاقانه   Creative Logo Template لینک دانلود – 10 مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 31 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع متنوع انتزاعی  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

password مجموعه ۱۵۰ والپیپر متنوع انتزاعی – Beautiful Abstract HD Wallpapersپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ۱۵۰ والپیپر متنوع انتزاعی – Beautiful Abstract HD Wallpapersلینک دانلود – 159 مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 52 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Flat Design Icons نام دارد. این مجموعه ای از وکتورآیکون های تخت متنوع می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

password  دانلود تصاویر وکتور آیکون های تخت متنوع   Flat Design Icons پسورد فایل: www.downloadha.com

download  دانلود تصاویر وکتور آیکون های تخت متنوع   Flat Design Icons لینک دانلود – 18 مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 29 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

SONY ACID Music Studio نرم افزار قدرتمند در زمینه ی ساخت و ویرایش موزیک است. این نرم افزار با بیش از ۳۰۰۰ فایل صوتی آماده و امکاناتی فوق العاده توانایی ضبط صدا ، پردازش افکت ها و میکس با کیفیت بالای استودیویی را فراهم کرده است . SONY ACID Music Studio هرکاری که شما بخواهید بر روی موزیک ها انجام و با هر کیفیتی و فرمتی که بخواهید ذخیره سازی می کند. این نرم افزار از امکان Audio Track ها و MIDI های نا محدود استفاده میکند که با این ابزار ها قادر به ورود صداهای مختلف و گسترش آن میباشید . همچنین نرم افزار SONY ACID Music Studio امکان استفاده از پلاگین های مختلف دارد .

 

password نرم افزار استودیو موزیک قدرتمند SONY ACID Music Studio 10.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار استودیو موزیک قدرتمند SONY ACID Music Studio 10.0 لینک دانلود – ۱۴۹ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

FotoSketcher نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود.

 

FotoSketcher%203.00 نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 3.00

 

password نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 3.00رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 3.00 لینک دانلود – ۵ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 42 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

گاهی پیش می آید لازم است تعدادی عکس را به صورت دسته ای ویرایش کنیم ؛ برای مثال تعداد عکس مشخص را در یک جهت بچرخانیم یا این که تغییر نام دهیم و یا نور آن ها را به یک میزان تنظیم کنیم ، این عمل اگر لازم برای هریک صورت تکی تکی انجام شود زمانبر خواهد بود اما با داشتن نرم افزاری مانند ImBatch می توان به راحتی کار ویرایش ساده عکس ها را به صورت دسته ای انجام داد. از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار ImBatch می توان به تنظیم های دقیق و پیش فرض این نرم افزار اشاره کرد ، به نحوی که فرایند کار را بسیار ساده و دقیق می کند.نرم افزار ImBatch امکان قرار دادن سایه های سیاه و سفید ، تنظیم نور عکس ، ایجاد حالت ۳D ، ایجاد تصاویر به صورت Flip ، گرد کردن گوشه های عکس ، تغییر در رنگ ، سیاه سفید کردن تصاویر ، ساخت فایل PDF و … را هم در تصاویر به صورت دسته ای به شما خواهد داد.

 

password  نرم افزار ویرایش گروهی تصاویر ImBatch 3.7.0 پسورد فایل : www.downloadha.com

download  نرم افزار ویرایش گروهی تصاویر ImBatch 3.7.0دانلود با حجم ۱۳ مگابایت | لینک کمکی

 

 

رز دانلود بازدید : 41 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید به ویرایش تگ فایل های MP3, WMA, OGG و APE بپردازید. این نرم افزار میتواند تصویر خواننده و متن موسیقی رو از سایت هایی نظیر Amazon.com و FreeDB جستجو و وارد برنامه کند. همچنین این نرم افزار توانایی تغییر نام فایل های موسیقی شما رو در حجم زیاد دارد. از قابلیت های دیگه این نرم افزار می توان به پشتیبانی کامل از Drag&Drop و هماهنگی با Windows Media Player 11 اشاره کرد .

 

password نرم افزار مدیریت تگ های فایل های صوتی Mp3tag 2.68رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مدیریت تگ های فایل های صوتی Mp3tag 2.68 لینک دانلود – ۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 37 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

PowerISO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کار با فایل های ایمیج می باشد. ابزاری که برای شما امکاناتی همچون گشودن، استخراج، ساخت، ویرایش، فشرده سازی، کدگذاری، تجزیه و ترکیب و حتی تبدیل فایل های ISO را فراهم میسازد. به طور جرات می توان از PowerISO به عنوان آسان ترین و حرفه ای ترین نرم افزار کار با فایل های Image نام برد، همچنین نرم افزار از انواع فرمت های رایج دیسک های مجازی همانند ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و … پشتیبانی می نماید. نرم افزار قابلیت کار با فرمت حرفه ای DAA را هم داراست، فرمتی که در مقایسه با سایر فرمت ها دارای چند ویژگی منحصر به فرد مانند فشرده سازی، پسوردگذاری، تجزیه و … را می باشد.

 

password نرم افزار مدیریت فایل های ISO با PowerISO 6.2رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مدیریت فایل های ISO با PowerISO 6.2 لینک دانلود – ۲ مگابایت | لینک کمکی

 

 

رز دانلود بازدید : 26 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزاری برای مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای ویندوز و بررسی آنها از نظر امنیتی می باشد. این نرم افزار میتواند تمامی پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای Microsoft Outlook, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome و پسوردهای کانکشن های vpn/dialup ویندوز ، Windows Live Mail و MSN/Windows Messenger را به کاربر نمایش دهد و آنها را مورد آنالیز قرار دهد. قابلیت نمایش یوزرنیم مربوط به هر پسورد وجود دارد و پارامترهایی نظیر قدرت پسورد،تعداد حروف بزرگ و کوچک به کار رفته درون پسورد،تعداد اعداد به کار رفته درون پسورد،تعداد حروف تکرار شدن در پسورد و تعداد کل کاراکترهای پسورد از امکانات جالب این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی نمایش اینکه پسورد مورد نظر مربوط به چه سایتی یا نرم افزاری است را نیز دارا می باشد. به این ترتیب ضمن اینکه میتوانید کل پسوردهای ذخیره شده در ویندوزتان را مشاهده کنید ، پسوردهای ذخیره شده توسط دیگر کاربران را نیز میتوان شناسایی نمود. این نرم افزار روی ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ کار میکند و تنها محدودیت آن در مربوط به نرم افزار فایرفاکس است که اگر این نرم افزار با استفاده از قابلیت master password درون خود محافظت شده باشد قابلیت مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون آن وجود ندارد همچنین برای مشاهده پسوردهای مربوط به کانکشن های dial up بایستی نرم افزار را به صورت run as administrator اجرا نمایید.

 

password نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 41 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر اهل بازی های کامپبوتری هستید و کارت گرافیک سیستم شما انویدیا هست از نرم افزار NVIDIA Forceware استفاده کنید . با نرم افزار NVIDIA Forceware می توانید کارت های گرافیک خود را توسعه و هنگام اجرای بازی لذت بیشتری ببرید ! مهمترین ویژگی نرم افزار NVIDIA Forceware سازگاری کامل با جدیدترین بازی های ارائه شده دارد . از ویؤگی های مثبت این نرم افزار کارآیی ویدئویی ۳D ، سازگاری بیشتر با کارت های گرافیک ، پشتیبانی از ۱۰ سیستم عامل ، کنترل کامل درجه حرارت و … است .

 

password نرم افزار درایور کارت گرافیک انویدیا NVIDIA Forceware 347.71 WHQL Vista 64رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار درایور کارت گرافیک انویدیا NVIDIA Forceware 347.71 WHQL Vista 64 لینک دانلود – ۲۹۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

Take Command نرم افزار برای محیط خط فرمان که دارای رابط کاربری گرافیکی جامع تری است . Take Command شامل تمام دستورات CMD مانند COPY، DEL، و DIR است و انعطاف پذیری بیشتری را می دهد. این نرم افزار خط فرمان ها را در پنجره‌های تب مانند که شامل بیش از ۱۴۰ دستورات جدید است نمایش میدهد . دسترسی مستقیم به مسیرهای FTPو HTTP ، ۴۶۰ متغیر ، قابلیت جستجو ، عیب یابی ، خطایاب فایل‌ batch ، امکان قرار دادن فایل ها در هر جای سیستم ، ویرایشگر قدرتمند Command line ، قابلیت توصیف فایل تا ۵۱۱ کاراکتر و … از امکانات این نرم افزار است .

 

password نرم افزار اجرای بهتر خط فرمان Take Command 17.00رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار اجرای بهتر خط فرمان Take Command 17.00 لینک دانلود – ۱۹ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 27 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار Zortam MP3 Media Studio هر آنچه شما برای سازماندهی و مدیریت فایل های MP3 نیاز دارید را در یک برنامه منفرد در اختیارتان قرار داده است که از این میان می توان به ابزارهایی برای تبدیل سی دی های صوتی به فرمت MP3 و WAV، فراهم آوردن امکان ویرایش تگ های ID3ID3v1 و ID3v2.3، تبدیل فایل های Wav به Mp3، مدیریت پلی لیست های M3U، تغییر نام فایل ها (MP3 Renamer) با استفاده از تگ های ID3، پیدا کردن Mp3 های تکراری، دسته بندی فایل های MP3 براساس نام، خواننده، آلبوم، سال و … در کتابخانه هایی مجزا، اشاره نمود. شما حتی قادر به افزودن کاور، عکس خواننده و … خواهید بود. با استفاده از Zortam Mp3 Media Studio شما تنها با drag و drop قادر به ساخت لیست های پخش MP3، مطابق با ترکیبی که خواهان هستید خواهید بود.

 

password نرم افزار سازماندهی فایل های MP3 با Zortam Mp3 Media Studio 18.80رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار سازماندهی فایل های MP3 با Zortam Mp3 Media Studio 18.80 لینک دانلود – ۱۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 26 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Bulk Image Downloader ابزاری قدرتمند در زمینه دانلود و ذخیره تصاویر از گالری های عکس می باشد. توسط این نرم افزار می توانید عکس های موجود در یک سایت را با اندازه اصلی دانلود کنید و حتی اگر عکس های مورد نظر بر روی سایت های هاستینگ رایگان تصاویر مانند flickr ،imagevenue ،imageshack ،imagefap و دیگر سایت ها قرار داشته باشد. قابلیت دانلود عکس های موجود در یک گالری اینترنتی، دانلود ویدئو های thumbnail با فرمت هایی همچون avi , mpeg , mov , etc، پیدا کردن آدرس منبع عکس و دانلود عکس، هدر نرفتن بیهوده پهنای باند شما، کش نکردن مرورگر شما و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

password نرم افزار دانلود کامل گالری عکس ها Bulk Image Downloader 4.83رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار دانلود کامل گالری عکس ها Bulk Image Downloader 4.83 لینک دانلود – ۸ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 21 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

Better File Rename نرم افزار حرفه ای و کوچک برای تغییر نام حرفه ای و دسته ای فایل های مختلف می باشد . با نصب ، این برنامه به راست کلیک شما اضافه میشود و در هرجای ویندوز قابل دسترس است . همچنین با این برنامه می توانید تگ های فایل های Mp3 خود را به صورت تکی یا دسته ای تغییر دهید . در نظر داشته باشید می خواهید تعداد زیادی فایل را یکجا تغییر نام دهید. در حالت عادی بایستی تک تک تمامی فایل های خود را تغییر نام دهید که این امر خود شامل وقت گذاری زیادی خواهد شد.

 

password نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها Better File Rename 5.52رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها Better File Rename 5.52 لینک دانلود – ۱۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 20 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

از ابزارهای موجود در زمینه ی مدیریت تنظیمات شبکه می توان به نرم افزار NetSetMan 3.4.0 اشاره نمود. این نرم افزار ۵ ساختار مختلف و قابل انتخاب در این زمینه دارد. NetSetMan تنها یک نرم افزار پرکاربرد و کامل نیست، بلکه از قابلیت کاربری آسانی نیز برخوردار است. تنها با دو کلیک بر روی ماوس می توانید پروفایل ذخیره شده را فعال کنید. تمامی تنظیمات و تغییرات به صورت خودکار در فایل های مجزا ذخیره شده و از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه می شود. به راحتی می توانید تمام تنظیمات شبکه در رابطه با IP Address ،Subnet Mask ،Default Gateway ،DNS Server ، نام کامپیوتر، Workgroup ،DNS Domain ، WINS Server، اجرای اسکریپت، چاپگر پیش فرض و … را کنترل و مدیریت نمایید.

 

password نرم افزار مدیریت تنظیمات شبکه NetSetMan 4.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مدیریت تنظیمات شبکه NetSetMan 4.0.0 لینک دانلود – ۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 31 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

Audacity یک نرم افزار رایگان و منبع باز می باشد که به منظور ضبط و ویرایش صدا به کار می رود. از جمله قابلیت های آن، ویرایش از طریق COPY، CUT و PASTE اصوات، IMPORT و EXPORT کردن فایل های WAV، AIFF، MP3، OGG و … ، میکس کردن چند TRACK، تعداد بسیار زیادی افکت های دیجیتالی و پلاگین، حذف نویز، پشتیلنی ازحالت های MULTI-CHANNEL و امکانات فراوان دیگری که این نرم افزار را تبدیل به رقیبی برای نرم افزارهای تجاری هم ردیف خود کرده است.

 

password نرم افزار ویرایشگر حرفه ای فرمت های صوتی Audacity 2.1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ویرایشگر حرفه ای فرمت های صوتی Audacity 2.1.0 لینک دانلود – ۲۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 30 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

novaPDF نرم افزاری کامل در زمینه ساخت فایل و صفحات PDF از دیگر اسناد می باشد. این نرم افزار میتواند هر فایل قابل پرینتی را به فرمت و صفحات pdf تبدیل کند. از فایل نرم افزارهای آفیس (Word,excel,powerpoint ….) گرفته تا عکس و صفحات HTML قابلیت تبدیل شدن به صفحات پی دی اف را به وسیله این نرم افزار دارا می باشند. برخی از فرمت هایی که میتوانند توسط این نرم افزار به فایل پی دی اف تبدیل شوند شامل : DOC, XLS, PPT, PUB, DOCX, XLSX, PPTX, PUBX, HTML, TXT می باشند. باتوجه به اینکه این نرم افزار در هنگام تبدیل اسناد به پی دی اف ، فونت های انها را نیز به همراه آنها ثبت خواهد کرد ، مشاهده فایل تبدیل شده شما دقیقاً به همان شکل در تمامی کامپیوترها امکان پذیر خواهد شد. در هنگام تبدیل به فایل پی دی اف کاربر میتواند سایز و اندازه صفحه را به راحتی مشخص کند و همچنین میتواند افقی یا عمودی بودن آن را نیز تنظیم کند. رزولشون و کیفیت صفحه نیز از ۷۲ تا ۲۴۰۰dpi تنظیم شود. تمامی اشیاء شامل عکس،لینک،جداول،کامنت ها و… هنگام تبدیل به فایل پی دی اف منتقل خواهند شد و هیچ موردی حذف نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن امضاء الکترونیکی و واترمارک نیز به فایل های پی دی اف امکان پذیر است. همچنین میتوان به وسیله novaPDF روی فایل های پی دی اف پسورد قرار داد و یا استفاده از آنها را محدود کرد. قابلیت اضافه کردن یک یا چند صفحه هنگام ساخت فایل پی دی اف نیز امکان پذیر است که این قابلیت Merge نام دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار دارای قابلیت نمایش فایل های پی دی اف نیز می باشد.

 

password نرم افزار ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Lite 8.2 Build 929رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Lite 8.2 Build 929 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 33 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

USBDeview نرم افزاری بسیار کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که به وسیله آن می توانید تمامی دستگاه هایی که توسط پورت USB به سیستم شما متصل شده اند را مشاهده و کنترل نمایید. این نرم افزار تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و … را به شما نمایش خواهد داد. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

password نرم افزار مشاهده USB سیستم USBDeview 2.41رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مشاهده USB سیستم USBDeview 2.41 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 21 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)
نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی ۴K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید.

 

password نرم افزار قدرتمند تدوین فیلم CyberLink PowerDirector Ultimate 13.0.2604.0 Final  پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار قدرتمند تدوین فیلم CyberLink PowerDirector Ultimate 13.0.2604.0 Final  دانلود  با حجم ۹۰۴ مگابایت

رز دانلود بازدید : 27 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

SolveigMM Video Splitter 2.5.1109.26 Final نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ASF ،MP3 ،WMA می باشد به گونه ای که این فایل ها بدون افت کیفیت . شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید به راحتی قسمت های از فیلم را جدا و حذف کنید و یا فیلم خود را به بخش های مختلف تقسیم نمایید .

 

password حذف قسمتی از فیلم با SolveigMM Video Splitter 4.5.1502.12 پسورد فایل : www.downloadha.com

download حذف قسمتی از فیلم با SolveigMM Video Splitter 4.5.1502.12 دانلود  با حجم ۳۰ مگابایت  | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 18 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

بسیاری از مواقع کاربران برای تهیه یک تصویر از برنامه ای خاص و یا تهیه یک سند از کلید PrintScreen صفحه کلید استفاده می کنند که با این کار کاربر قادر به ذخیره سازی تصاویر گرفته شده نمیباشد و باید توسط یک برنامه دیگر مثل Paint عکس را ذخیره کند.DeskSoft SmartCapture یک نرم افزار بسیار عالی در زمینه عکس برداری از محیط ویندوز. واسط کاربری خوب و آسان و امکانات قدرتمند این نرم افزار در کنار حجم بسیار کم، این برنامه را به یک ابزار ایده آل و کامل برای عکس برداری از صفحات مختلف دسکتاپ و محیط ویندوز. این نرم افزار یک ابزار قدرتمند با روش کار آسان می باشد که این امکان را فراهم می سازد تا کاربران مبتدی نیز بتوانند عکس هایی بسیار با کیفیت از صفحه نمایش رایانه خود بگیرند.

 

password  نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز DeskSoft SmartCapture 3.3.0 پسورد فایل : www.downloadha.com

download  نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز DeskSoft SmartCapture 3.3.0 دانلود  با حجم ۳ مگابایت

رز دانلود بازدید : 26 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

ActivePresenter نرم افزار فوق العاده برای ساخت فیلم های آموزشی است چون به شما این امکان را می دهد تا در زیر عکس نوشته هایی را به عنوان توضیح و نکته اضافه کنید. این نرم افزار از روش های ویژه برای فیلمبرداری از صفحه نمایش استفاده می‌ کند. ActivePresenter می تواند فعالیت های صفحه نمایش کامپیوتر را با فشار دادن یک کلید از کیبورد و یا ماوس خود را ضبط کند. همچنین ActivePresenter امکان افکت های صوتی و تصویری را فراهم میکند و خروجی با فرمت HTML5, Adobe Flash (SWF), PowerPoint, AVI, WMV و MP4 میگیرد ! توانایی ساخت پروژه های هماهنگ ، قابل اجرا بر روی تمامی دستگاه ها قابلیت باز کردن پنجره ی پروژه در tab های جدید از ویژگی های این نرم افزار است .

 

password نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی ActivePresenter 5.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی ActivePresenter 5.0.0 لینک دانلود – ۳۸ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 126 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

همونطور که بارها گفتم بعد از ایکس باکس 360 اسلیم S ، مایکروسافت یه مدل بهبود یافته از همون مدل S رو طراحی کرد به نام ایکس باکس 360 اسلیم E که تو بازار به ایکس باکس نیو اسلیم ( New Slim ) معروفه . حالا امروز می خوام کالبد شکافی ایکس باکس 360 اسلیم E رو بهتون نشون بدم تا با قطعات داخلی Xbox 360 Slim E بیشتر آشنا بشید .


کالبد شکافی ایکس باکس 360 اسلیم E در علم فردا

رز دانلود بازدید : 21 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

بدون شک تاکنون بارها پیش آمده است که برخی از برنامه مقدار بسیار زیادی از حافظه رم را اشغال کرده باشند که در نتیجه آن سرعت کامپیوتر بسیار کاهش پیدا کرده باشد. MemInfo توسط این نرم افزار کم‌ حجم و رایگان میتوانید مقدار حافظه‌ ای که توسط برنامه های مختلف در ویندوز در حال استفاده است را به صورت لیست در System Tray مشاهده کنید . این نرم افزار کار آمد با همه ی ویندوز های موجود سازگاری داشته و دسترسی به آن تنها و به راحتی با کلیک بر روی آیکون برنامه مقدرو است. نکته ی مهمی که در مورد این نرم افزار شایان ذکر است قابلیت نمایش حافظه ی آزاد به جای میزان مصرف حافظه، درصد حافظه به جای مقدار حقیقی آن و هشدار هنگام مصرف بالای حافظه می باشد. همینطور میتوانید یک کلید میانبر در برنامه تعریف کنید که با فشار دادن آن حافظه اشغال شده سریعا آزاد شود.

 

password نرم افزار مدیریت حافظه سیستم MemInfo 3.33رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مدیریت حافظه سیستم MemInfo 3.33 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 27 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

History Killer راه حلی کاملا حرفه ای برای تمامی انواع مشکلات حفظ حریم شخصی و مسائل مربوطه می باشد. این نرم افزار توانمند هم بصورت آنلاین وهم بصورت آفلاین ازحریم شخصی شما با برداشتن تمامی اطلاعات مهم وثبت شده بصورت نا خواسته که ممکن است Privacy و هویت شما را بخطر بیندازد، محافظت کامل بعمل می آورد. براساس اصول حرفه ای، این ابزار پیشرفته فایلها وپوشه های موقت ویندوز، سطل زباله ویندوز، history غیر ضروری، کوکی ها، Cache، حافظه اینترنت ،فایلهای موقتی نرم افزار آفیس و مواردی از این قبیل را حذف میکند. این نرم افزار پس از هربار بسته شدن مرورگر شما تمامی اطلاعاتی که مرورگر برای خود ذخیره مینماید، ازقبیل ردپاها، اسامی سایتها، فایلهای موقت، رمز ونام عبور، علاقمندیها،Book Mark ها و غیره را بطور کلمل حذف میکند تا حریم شخصی شما بصورت کامل حفاظت شود. همچنین این نرم افزار چندزبانه بوده وزبانهایی مانند English, Russian / French, Spanish, German را نیز پشتیبانی می نماید. قابلیت جدیدی که با این نسخه افزوده شده پشتیبانی از مرورگر معروف ومحبوب Opera میباشد.

 

password حفاظت و پاکسازی کامل حریم شخصی با History Killer Pro 5.0.3پسورد فایل: www.downloadha.com

download حفاظت و پاکسازی کامل حریم شخصی با History Killer Pro 5.0.3 لینک دانلود – 2.65 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 839 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

این نرم افزار تمام سخت افزار های رایانه شما را مورد تست و بررسی قرار می دهد. از جمله سخت افزار هایی که این نرم افزار آنها را تست می کند می توان به پردازنده، هارد دیسک، کارت گرافیک، کارت صوتی، مادربورد، کیبورد، ماوس، چاپگر، سی دی / دی وی دی رام و غیره اشاره کرد که به طور کلی می توان گفت با این نرم افزار می توان یک چک آپ کلی از چک کردن سیستم به عمل آورد و از سطح سلامت سخت افزار های رایانه اطلاعات دقیقی به دست آورد.شاید به این فکر کنید که آیا نرم افزاری هم وجود دارد که بخش های اصلی و سطح سلامتی نرم افزار هایی مانند سیستم عامل و رجیستری ویندوز را چک و در صورت نیاز تعمیر نماید؟ کار این نرم افزار تنها محدود به سخت افزار نیست؛ بلکه این نرم افزار به طور کاملی نرم افزار های اصلی و سیستم عامل شما و عملکرد آنها را نیز مورد بررسی قرار می دهد و شما را از وضعیت حال حاضر آن مطلع و در صورت نیاز تعمیر را انجام میدهد.

 

برخی ویژگی های نرم افزار Fresh Diagnose 8.47 :

بدون نیاز به نصب و با سرعت عملکرد بسیار مناسب
قابلیت چک کردن تمام سخت افزار های رایانه و نشان دادن سطح سلامتی آنها
امکان چک کردن سطح سلامتی نرم افزار های اصلی و کاربردی ویندوز
قابلیت چک کردن رجیستری و عملکرد سیستم عامل و انجام تعمیر در صورت نیاز
قابلیت چک کردن دستگاههای جانبی همانند کیبورد، ماوس، چاپگر و …
محیط کاربری ساده و بسیار کاربردی با امکانات بالا
سازگاری با اکثر نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ و ویندوز ویستا

 

password چک کردن سلامت نرم افزار ها ، سیستم عامل و سخت افزار توسط Fresh Diagnose 8.47 پسورد فایل: www.downloadha.com

download چک کردن سلامت نرم افزار ها ، سیستم عامل و سخت افزار توسط Fresh Diagnose 8.47 لینک دانلود – ۶.۱۷ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

AIDA64 Extreme Edition یکی از ابزارهای قدرتمند جهت تست کردن عملکرد سیستم عامل و نرم افزارها و سخت افزار ها در کامپیوترهای خانگی می باشد . این برنامه با دادن اطلاعات کافی بعد از تست نمودن قطعات اینستال شده بر روی سیستم شما , می تواند راهگشای پیدا کردن بسیاری از مشکلات سیستم باشد .نکته جالب و قابل تامل اینست که در پایان هر لیست از قطعات مختلف , شما به آدرس وب سایت سازنده همان برنامه یا سخت افزار راهنمایی می شوید که در آن قسمت نیز می توانید اطلاعات کاملتری بدست آورید .

 

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار AIDA64 Extreme Edition 1.00.1147 :

– اطلاعات کافی از motherboard و CPU
– تست و اعلام عملکرد کارت گرافیک و مانیتور
– عملکرد کارت شبکه و پورت های سیستم
– اطلاعات کامل از اسلات ها (PCI, PnP, PCMCIA, USB)
– اطلاعات کامل از ویندوز و نوع لیسانس
– اطلاعات و نوع عملکرد سیستم امنیتی
– لیست کامل دیوار های آتش و نرم افزار های مقابله با بد افزارها
– تست پایداری و استقامت سیستم
– تست و ارائه اطلاعات از همخوانی میان سخت افزار و نرم افزار های سیستم
– تست رم و گرفتن Benchmarks CPU
– و ده ها قابلیت دیگر
این برنامه قابل نصب بر روی Windows 2000 / XP / Vista / 7 می باشد . (۳۲و ۶۴ بیت )

 

password  تست عملکرد سیستم عامل ، نرم افزار و سخت افزار با AIDA64 Extreme Edition 1.00.1147پسورد فایل: www.downloadha.com

download  تست عملکرد سیستم عامل ، نرم افزار و سخت افزار با AIDA64 Extreme Edition 1.00.1147لینک دانلود – ۱۲.۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

توسط SpeedyFoxتنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید. مرورگر موزیلا فایرفاکس ، مرورگری  بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری استفاده از فایر فاکس می شود .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedyFox :
– رایگان و کم حجم بودن نرم افزار
– تقویت راه اندازی فایرفاکس تا ۳ برابر
– عملیات سریع تر با کو کی ها
– یکپارچه سازی پایگاه داده فایرفاکس
– سرعت نرم افزار در انجام کار
– بدون احتیاج به نصب
– و …..

 

password افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس با SpeedyFox 1.5 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس با SpeedyFox 1.5 Final لینک دانلود – 440 کیلوبایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 70 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

Process Explorer نرم افزاری رایگان و کاربردی جهت مشاهده و مدیریت برنامه ها و DLL هایی است که در حال اجرا در ویندوز هستند و میتواند اطلاعات جامعی درباره آنها به کاربر بدهد. این نرم افزار دارای تمامی خصوصیات Task Manager ویندوز و همچنین دارای ابزارهای پیشرفته ای جهت شناسایی و رفع مشکلات سیستم عامل و دیگر برنامه ها میباشد Process Explorer در دو حالت handle-mode و DLL-mode کار میکند، که در هر دو حالت اطلاعات مختلفی در مورد پردازش ها و سرویس های اجرا شده در سیستم را نشان میدهد. به عنوان مثال میتواند برنامه هایی که موجب غیر فعال شدن و باز نشدن دیگر برنامه های میشوند را نشان دهد و همچنین خط های فرمان در هنگام باز کردن یک برنامه را به نمایش گذارد. به طور کل این برنامه تکمیل کننده Task Manager اصلی ویندوز است و جهت مدیریت بهتر روی سیستم عرضه شده است و میتواند حتی اطلاعاتی را نشان دهد که در اکثر برنامه های رفع اشکال سیستم قابل نمایش نیستند.

 

password مدیریت حرفه ای فرآیندهای ویندوز با Process Explorer 14.0 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت حرفه ای فرآیندهای ویندوز با Process Explorer 14.0 Final لینک دانلود – 1.74 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

توسط نرم افزار Advanced Tracks Eraser به راحتی می توانید ردپای خود را بعد از گشت و گذار در اینترنت حذف کنید. حذف سایت های بازدید شده ، حذف کلیه ی کلمات جستجو شده در موتور های جستجو ، حذف کش و فایل های کوکی ، پاک سازی در ویندوز شامل حذف تاریخچه و کلمات جستجو شده و… از امکانات این نرم افزار می باشد.

 

password پاک سازی کامل ردپاهای نرم افزار با Advanced Tracks Eraser 5.5 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download پاک سازی کامل ردپاهای نرم افزار با Advanced Tracks Eraser 5.5 Final لینک دانلود – 1 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 26 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

Ram Cleaner نرم افزاری بسیار مفید برای بهینه کردن استفاده از RAM کامپیوتر است . شما با استفاده از این نرم افزار فضای خالی RAM تان را با غیرفعال کردن برنامه هایی که نیازی به اجرای آنها ندارید ، بیش از پیش کنید و سرعت سیستم خود را افزایش دهید . این نسخه از ویندوز ویستا پشتیبانی کامل می کند .

 

password بهينه سازي رم سيستم با RamCleaner 7.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهينه سازي رم سيستم با RamCleaner 7.1 لینک دانلود – ٢ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار SpeedConnect Internet Accelerator قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. در واقع این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت خود را بر حسب کیلوبایت بر ثانیه بدست آورید. این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. مطمئنآ شما پس از نصب این نرم افزار متوجه این موضوع خواهید شد که سرعت بازکردن صفحات وب سایتها توسط مرورگرتان ، دانلود فایل ، آپلود فایل ، بازی های آنلاین ، ارسال ایمیل ، دریافت ایمیل و … نسبت به قبل افزایش چشمگیری یافته است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedConnect Internet Accelerator:

– افزایش سرعت اینترنت و شبکه
– بهینه سازی سرعت اینترنت و شبکه
– مشاهده ی سریعتر صفحات اینترنت توسط مرورگر
– نمایش دقیق میزان سرعت دانلود و آپلود
– افزایش سرعت دریافت و ارسال ایمیل
– افزایش سرعت بازیهای آنلاین
– افزایش سرعت دانلود و آپلود فایل
– ایجاد تغییرات برای افزایش سرعت در تنظیمات شبکه
– امکان استفاده در شبکه های مختلف دیال آپ ، ای دی اس ال و …
– آنالیز و امکان بررسی اتصالات به شبکه
– قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
– داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
– سازگار با ویندوز های مختلف
– داشتن حجم مناسب
– کاربرد آسان
– و …

 

password بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با SpeedConnect Internet Accelerator 8.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با SpeedConnect Internet Accelerator 8.0 لینک دانلود – 2.8 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

Comodo System Cleaner مجموعه ای از ابزاری است که به شما امکان را می دهد ویندوز ویستا و XP را سریع تر اجرا کنید. از قابلیت های این برنامه کنترل کردن همه قسمت های ویندوز ویستا و XP با چند کلیک ساده ماوس، بهینه سازی عملکرد سیستم ، فضای دیسک و استحکام کلی سیستم با مرتب کننده رجیستری و مرتب کنند هارد دیسک، مشاهده و کنترل کامل سخت افزار ، نرم افزار ، پروسه ها و عملکردهای سیستم با استفاده از ابزار تشخیص حرفه ای، اطمینان از امنیت اطلاعات با پاک کردن کش، تاریخچه، فایل های موقتی مروگرهای اینترنتی، پیام رسان فوری و نرم افزارهای ویندوز، محافظت از امنیت شما و اطلاعات می باشد.

 

password بالا بردن سرعت رايانه با COMODO System Cleaner 3.0.167886.37پسورد فایل: www.downloadha.com

download بالا بردن سرعت رايانه با COMODO System Cleaner 3.0.167886.37 لینک دانلود – 9.6 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

گاهی اوقات برای اجرای سریع تر بازی ها روش هایی به جز خرید قطعات سخت افزاری جدید نیز وجود دارد! یکی از این راه ها استفاده از نرم افزار قدرتمند Game Booster است. Game Booster Premium  با به کارگیری روشی ساده موجب می شود تا بازی های دلخواه تان به راحتی و با حداکثر سرعت ممکن اجرا شوند. این برنامه با غیرفعال کردن برخی کارهای پنهان در سیستم عامل موجب می شود تا سهم بیشتری از سرعت رایانه به بازی اختصاص داده شود که نتیجه آن اجرای سریع تر و بهتر بازی ها خواهد بود. ذکر این نکته هم ضروریست که غیر فعال بودن بخش های غیر ضروری فعال در رایانه بصورت آماده باش برای استفاده است و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را فعال کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا از جدیدترین بازی ها لذت ببرید و تجارب خود را به سطح جدیدی برسانید.

 

قابلیت های کلیدی Game Booster:
– غیر فعال کردن موقت کارهای پنهان رایانه جهت افزایش سرعت بازی
– راحتی در استفاده و افزایش سرعت بازی تنها با یک کلیک
– عدم ناسازگاری در رایانه با غیر فعال سازی بخشی از فعالیت های سیستم
– عدم نیاز به تغییر رجیستری و تنظیمات سیستم
– آماده باش بودن بخش های غیر ضروری غیر فعال برای فعال سازی مجدد
– بدون هرگونه ویروس، spyware و adware

 

password اجرای سریع و روان تر بازی ها با Iobit Game Booster Premium 2.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای سریع و روان تر بازی ها با Iobit Game Booster Premium 2.1 لینک دانلود – 6.4 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

با نرم افزار XL Delete 2.2.4.0 دیگر نگران پاک نشدن برخی از فایل ها نباشید . شما با کمک این نرم افزار مفید به راحتی می توانید تمامی فایل هائی را که پاک نمی شوند از بین ببرید. با این برنامه می توانید فایل ها رو به صورت دائم و همیشگی حذف کنید تا قابل بازگشت نباشند.

 

password حذف دائم و همیشگی فایل ها با XL Delete 2.2.4.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download حذف دائم و همیشگی فایل ها با XL Delete 2.2.4.0 لینک دانلود – 6.4 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 41 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

RAM Saver Pro ، رم یکی از حیاتی ترین بخش های کامپیوتر می باشد که نحوه عملکرد آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در کل سیستم داشته باشد از این رو بهینه سازی آن می تواند به اجرای صحیح برنامه ها و همچنین افزایش سرعت ویندوزکمک بسیاری نماید . اگر در هنگام اجرای بازی مورد علاقه تان و یا اجرای نرم افزارهای مختلف با مشکل کمبود رم مواجه هستید ، RAM Saver Pro کمک می کند تا بیشترین فضای موجود در رم را که قابل استفاده است به انجام کارهای شما اختصاص دهد . اهمیت استفاده از این نرم افزار هنگامی خود را نمایان می کند که بر روی یک کامپیوتر نسبتا قدیمی نصب شود . آنگاه متوجه می شوید که این نرم افزار با توجه به حجم بسیار اندک خود از توانایی های بالایی برخوردار است . RAM Saver Pro علاوه بر بهینه سازی RAM ، به عملکرد سایر بخش های حیاتی نظیر CPU و هارددیسک نیز بهبودی می بخشد . یکپارچه سازی هارددرایو کامپیوتر در کنار پاکسازی فایلهای بیهوده موجود در پوشه Temp ، به همراه بازیابی حافظه ای که در اشغال برنامه های بدون استفاده هستند ، می تواند سرعتی باورنکردنی را به اجرای فرامین تان در کامپیوتر ببخشد .

 

password بهینه سازی و افزایش کارایی RAM با RAM Saver Professional 11.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی و افزایش کارایی RAM با RAM Saver Professional 11.1 لینک دانلود – 1.3 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید تا به حال این جمله را شنیده باشید که یک دفعه فلش مموری خود را از کامپیوتر جدا نکنید آیا می دانید دلیل این کار چیست ؟
به طور خلاصه می توان گفت که اگر شما فلش مموری خود را یک دفعه از پورت USB سیستم جدا کنید باعث کاهش عمر مفید و یا خراب شدن زود هنگام آن خواهد شد زیرا تا هنگامی که حافظه فلش به سیستم متصل است پردازش اطلاعات برقرار بوده که جداسازی یک دفعه این اتصال منجر به قطع آنی این ارتباط دو طرفه خواهد شد. یکی از بهترین راه های جلوگیری از خروج آنی حافظه های سیار از پورت USB سیستم و افزایش طول عمر آن ها این است که شما ابتدا بر روی آیکون USB کنار ساعت ویندوز کلیک کنید و سپس در پنجره باز شده گزینه Stop را انتخاب نمایید حال می توانید ظرف چند ثانیه فلش مموری خود را از پورت USB سیستم جدا کنید البته این روش تا حدودی وقت گیر بوده که معمولآ تعداد محدودی از کاربران اینکار را انجام می دهند.
USB Safely Remove نرم افزاری است که تنها با یک کلیک در عرض ۲ ثانیه عمل توقف اتصال فلش مموری را از پورت USB سیستم انجام می دهد. در واقع این نرم افزار با حذف یک مسیر طولانی و وقت گیر جهت Stop اتصال فلش مموری به شما این امکان را می دهد که به راحتی و در کمترین زمان ممکن اتصال حافظه های جانبی را از پورت یو اس بی سیستم قطع کنید که اینکار باعث افزایش عمر مفید این قطعه کوچک سخت افزاری می شود و نیز از خراب شدن زود هنگام آن جلوگیری می کند. علاوه بر این شما می توانید بر سایر قطعات سخت افزاری جانبی سیستم خود مانند : موس ، کیبورد و … که به پورت USB متصل اند مدیریت کنید و در هر زمان که خواستید اتصال آن ها را قطع کرده و یا مجددآ وصل کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا از زبان فارسی نیز پشتیبانی کند.

 

برخی از امکانات این نرم افزار :
– افزایش طول عمر مفید فلش مموری و سایر حافظه های قابل حمل.
– قطع اتصال فلش مموری از پورت USB تنها با یک کلیک در عرض ۲ ثانیه.
– حذف یک مسیر طولانی و وقت گیر جهت Stop اتصال حافظه جانبی.
– داشتن Hot Key جهت دسترسی سریعتر به نرم افزار.
– قطع اتصال سایر قطعات سخت افزاری سیستم مانند : موس و کیبورد.
– مدیریت کامل بر پورت های USB سیستم.
– قالیت پشتیبانی از زبان فارسی.
– قابلیت اجرا در Start Up.
– داشتن محیط ساده و کاربر پسند.
– حجم کم و قابل حمل.

 

password افزايش طول عمر فلش مموري ها با USB Safely Remove 4.5.2.1111 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download افزايش طول عمر فلش مموري ها با USB Safely Remove 4.5.2.1111 قابل حمل لینک دانلود – 5.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 17 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

Game Fire نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید مناسب ترین تظیمات را برای اجرای بی عیب و نقص بازی ها اعمال نمایید . یکی از مهم ترین مشکلاتی که گیمر ها با آن مواجه هستند سرعت پایین در اجرای بعضی بازی هاست که می توانید با استفاده از Game Fire تاحد زیادی از این مشکل رهایی یابید . اجرای سریع و محیط کاربری آسان آن و همچنین پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز های مایکروسافت از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به شمار می آید .

 

password اجرای سریع و روان تر بازی ها با نرم افزار Game Fire 1.1.45 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای سریع و روان تر بازی ها با نرم افزار Game Fire 1.1.45 Final لینک دانلود – 6.8 مگابایت | لینک کمکی

تعداد صفحات : 12

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,415
  • بازدید ماه : 8,258
  • بازدید سال : 37,316
  • بازدید کلی : 687,394