loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 30 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

novaPDF نرم افزاری کامل در زمینه ساخت فایل و صفحات PDF از دیگر اسناد می باشد. این نرم افزار میتواند هر فایل قابل پرینتی را به فرمت و صفحات pdf تبدیل کند. از فایل نرم افزارهای آفیس (Word,excel,powerpoint ….) گرفته تا عکس و صفحات HTML قابلیت تبدیل شدن به صفحات پی دی اف را به وسیله این نرم افزار دارا می باشند. برخی از فرمت هایی که میتوانند توسط این نرم افزار به فایل پی دی اف تبدیل شوند شامل : DOC, XLS, PPT, PUB, DOCX, XLSX, PPTX, PUBX, HTML, TXT می باشند. باتوجه به اینکه این نرم افزار در هنگام تبدیل اسناد به پی دی اف ، فونت های انها را نیز به همراه آنها ثبت خواهد کرد ، مشاهده فایل تبدیل شده شما دقیقاً به همان شکل در تمامی کامپیوترها امکان پذیر خواهد شد. در هنگام تبدیل به فایل پی دی اف کاربر میتواند سایز و اندازه صفحه را به راحتی مشخص کند و همچنین میتواند افقی یا عمودی بودن آن را نیز تنظیم کند. رزولشون و کیفیت صفحه نیز از ۷۲ تا ۲۴۰۰dpi تنظیم شود. تمامی اشیاء شامل عکس،لینک،جداول،کامنت ها و… هنگام تبدیل به فایل پی دی اف منتقل خواهند شد و هیچ موردی حذف نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن امضاء الکترونیکی و واترمارک نیز به فایل های پی دی اف امکان پذیر است. همچنین میتوان به وسیله novaPDF روی فایل های پی دی اف پسورد قرار داد و یا استفاده از آنها را محدود کرد. قابلیت اضافه کردن یک یا چند صفحه هنگام ساخت فایل پی دی اف نیز امکان پذیر است که این قابلیت Merge نام دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار دارای قابلیت نمایش فایل های پی دی اف نیز می باشد.

 

password نرم افزار ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Lite 8.2 Build 929رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Lite 8.2 Build 929 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 21 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)
نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی ۴K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید.

 

password نرم افزار قدرتمند تدوین فیلم CyberLink PowerDirector Ultimate 13.0.2604.0 Final  پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار قدرتمند تدوین فیلم CyberLink PowerDirector Ultimate 13.0.2604.0 Final  دانلود  با حجم ۹۰۴ مگابایت

رز دانلود بازدید : 22 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار کم حجم و مفید eBoostr Pro امکان استفاده از فلش مموری را بجای رم درکامپیوتر برای ویندوز XP شما ایجاد می کند. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا از Flash Drive به عنوان یک Cache برای افزایش کارآیی ویندوز XP استفاده نموده و سرعت سیستم خود را افزایش دهید. این نرم افزار در مواردی که یک برنامه بارها در یک سیستم استفاده شود، مانند برنامه Office، بیشترین کارآیی خود را نشان خواهد داد. همچنین می تواند برای استفاده کنندگان از لپ تاپ که امکان ارتقا RAM خود را ندارند، بسیار مفید باشد. ضمن آنکه اگر از حافظه های فلش که فضای زیادی دارند استفاده می کنید تا مدت زیادی احتیاج به ارتقاء سیستم و خرید Ram برای رایانه خود نخواهید داشت.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Eboostr 4.0.554 :
– افزایش سرعت و کارایی سیستم
– استفاده از حافظه فلش بجای رم در رایانه
– افزایش سرعت اجرای ویندوز
– افزایش سرعت اجرای نرم افزارها در سیستم
– صرفه جویی در هزینه
– قابل نصب بر روی نسخه های مختلف ویندوز
– محیط کاربری مناست و استفاده آسان از نرم افزار
– حجم بسیار کم برنامه
– پشتیبانی از زبان های مختلف
– و …

دانلود اسکریپت

 

password استفاده از فلش مموري به جاي رم با استفاده از Eboostr 4.0.554پسورد فایل: www.downloadha.com

download استفاده از فلش مموري به جاي رم با استفاده از Eboostr 4.0.554 لینک دانلود – 5.4 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 27 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

History Killer راه حلی کاملا حرفه ای برای تمامی انواع مشکلات حفظ حریم شخصی و مسائل مربوطه می باشد. این نرم افزار توانمند هم بصورت آنلاین وهم بصورت آفلاین ازحریم شخصی شما با برداشتن تمامی اطلاعات مهم وثبت شده بصورت نا خواسته که ممکن است Privacy و هویت شما را بخطر بیندازد، محافظت کامل بعمل می آورد. براساس اصول حرفه ای، این ابزار پیشرفته فایلها وپوشه های موقت ویندوز، سطل زباله ویندوز، history غیر ضروری، کوکی ها، Cache، حافظه اینترنت ،فایلهای موقتی نرم افزار آفیس و مواردی از این قبیل را حذف میکند. این نرم افزار پس از هربار بسته شدن مرورگر شما تمامی اطلاعاتی که مرورگر برای خود ذخیره مینماید، ازقبیل ردپاها، اسامی سایتها، فایلهای موقت، رمز ونام عبور، علاقمندیها،Book Mark ها و غیره را بطور کلمل حذف میکند تا حریم شخصی شما بصورت کامل حفاظت شود. همچنین این نرم افزار چندزبانه بوده وزبانهایی مانند English, Russian / French, Spanish, German را نیز پشتیبانی می نماید. قابلیت جدیدی که با این نسخه افزوده شده پشتیبانی از مرورگر معروف ومحبوب Opera میباشد.

 

password حفاظت و پاکسازی کامل حریم شخصی با History Killer Pro 5.0.3پسورد فایل: www.downloadha.com

download حفاظت و پاکسازی کامل حریم شخصی با History Killer Pro 5.0.3 لینک دانلود – 2.65 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 840 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

این نرم افزار تمام سخت افزار های رایانه شما را مورد تست و بررسی قرار می دهد. از جمله سخت افزار هایی که این نرم افزار آنها را تست می کند می توان به پردازنده، هارد دیسک، کارت گرافیک، کارت صوتی، مادربورد، کیبورد، ماوس، چاپگر، سی دی / دی وی دی رام و غیره اشاره کرد که به طور کلی می توان گفت با این نرم افزار می توان یک چک آپ کلی از چک کردن سیستم به عمل آورد و از سطح سلامت سخت افزار های رایانه اطلاعات دقیقی به دست آورد.شاید به این فکر کنید که آیا نرم افزاری هم وجود دارد که بخش های اصلی و سطح سلامتی نرم افزار هایی مانند سیستم عامل و رجیستری ویندوز را چک و در صورت نیاز تعمیر نماید؟ کار این نرم افزار تنها محدود به سخت افزار نیست؛ بلکه این نرم افزار به طور کاملی نرم افزار های اصلی و سیستم عامل شما و عملکرد آنها را نیز مورد بررسی قرار می دهد و شما را از وضعیت حال حاضر آن مطلع و در صورت نیاز تعمیر را انجام میدهد.

 

برخی ویژگی های نرم افزار Fresh Diagnose 8.47 :

بدون نیاز به نصب و با سرعت عملکرد بسیار مناسب
قابلیت چک کردن تمام سخت افزار های رایانه و نشان دادن سطح سلامتی آنها
امکان چک کردن سطح سلامتی نرم افزار های اصلی و کاربردی ویندوز
قابلیت چک کردن رجیستری و عملکرد سیستم عامل و انجام تعمیر در صورت نیاز
قابلیت چک کردن دستگاههای جانبی همانند کیبورد، ماوس، چاپگر و …
محیط کاربری ساده و بسیار کاربردی با امکانات بالا
سازگاری با اکثر نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ و ویندوز ویستا

 

password چک کردن سلامت نرم افزار ها ، سیستم عامل و سخت افزار توسط Fresh Diagnose 8.47 پسورد فایل: www.downloadha.com

download چک کردن سلامت نرم افزار ها ، سیستم عامل و سخت افزار توسط Fresh Diagnose 8.47 لینک دانلود – ۶.۱۷ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

AIDA64 Extreme Edition یکی از ابزارهای قدرتمند جهت تست کردن عملکرد سیستم عامل و نرم افزارها و سخت افزار ها در کامپیوترهای خانگی می باشد . این برنامه با دادن اطلاعات کافی بعد از تست نمودن قطعات اینستال شده بر روی سیستم شما , می تواند راهگشای پیدا کردن بسیاری از مشکلات سیستم باشد .نکته جالب و قابل تامل اینست که در پایان هر لیست از قطعات مختلف , شما به آدرس وب سایت سازنده همان برنامه یا سخت افزار راهنمایی می شوید که در آن قسمت نیز می توانید اطلاعات کاملتری بدست آورید .

 

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار AIDA64 Extreme Edition 1.00.1147 :

– اطلاعات کافی از motherboard و CPU
– تست و اعلام عملکرد کارت گرافیک و مانیتور
– عملکرد کارت شبکه و پورت های سیستم
– اطلاعات کامل از اسلات ها (PCI, PnP, PCMCIA, USB)
– اطلاعات کامل از ویندوز و نوع لیسانس
– اطلاعات و نوع عملکرد سیستم امنیتی
– لیست کامل دیوار های آتش و نرم افزار های مقابله با بد افزارها
– تست پایداری و استقامت سیستم
– تست و ارائه اطلاعات از همخوانی میان سخت افزار و نرم افزار های سیستم
– تست رم و گرفتن Benchmarks CPU
– و ده ها قابلیت دیگر
این برنامه قابل نصب بر روی Windows 2000 / XP / Vista / 7 می باشد . (۳۲و ۶۴ بیت )

 

password  تست عملکرد سیستم عامل ، نرم افزار و سخت افزار با AIDA64 Extreme Edition 1.00.1147پسورد فایل: www.downloadha.com

download  تست عملکرد سیستم عامل ، نرم افزار و سخت افزار با AIDA64 Extreme Edition 1.00.1147لینک دانلود – ۱۲.۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

توسط SpeedyFoxتنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید. مرورگر موزیلا فایرفاکس ، مرورگری  بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری استفاده از فایر فاکس می شود .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedyFox :
– رایگان و کم حجم بودن نرم افزار
– تقویت راه اندازی فایرفاکس تا ۳ برابر
– عملیات سریع تر با کو کی ها
– یکپارچه سازی پایگاه داده فایرفاکس
– سرعت نرم افزار در انجام کار
– بدون احتیاج به نصب
– و …..

 

password افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس با SpeedyFox 1.5 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس با SpeedyFox 1.5 Final لینک دانلود – 440 کیلوبایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 70 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

Process Explorer نرم افزاری رایگان و کاربردی جهت مشاهده و مدیریت برنامه ها و DLL هایی است که در حال اجرا در ویندوز هستند و میتواند اطلاعات جامعی درباره آنها به کاربر بدهد. این نرم افزار دارای تمامی خصوصیات Task Manager ویندوز و همچنین دارای ابزارهای پیشرفته ای جهت شناسایی و رفع مشکلات سیستم عامل و دیگر برنامه ها میباشد Process Explorer در دو حالت handle-mode و DLL-mode کار میکند، که در هر دو حالت اطلاعات مختلفی در مورد پردازش ها و سرویس های اجرا شده در سیستم را نشان میدهد. به عنوان مثال میتواند برنامه هایی که موجب غیر فعال شدن و باز نشدن دیگر برنامه های میشوند را نشان دهد و همچنین خط های فرمان در هنگام باز کردن یک برنامه را به نمایش گذارد. به طور کل این برنامه تکمیل کننده Task Manager اصلی ویندوز است و جهت مدیریت بهتر روی سیستم عرضه شده است و میتواند حتی اطلاعاتی را نشان دهد که در اکثر برنامه های رفع اشکال سیستم قابل نمایش نیستند.

 

password مدیریت حرفه ای فرآیندهای ویندوز با Process Explorer 14.0 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت حرفه ای فرآیندهای ویندوز با Process Explorer 14.0 Final لینک دانلود – 1.74 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

توسط نرم افزار Advanced Tracks Eraser به راحتی می توانید ردپای خود را بعد از گشت و گذار در اینترنت حذف کنید. حذف سایت های بازدید شده ، حذف کلیه ی کلمات جستجو شده در موتور های جستجو ، حذف کش و فایل های کوکی ، پاک سازی در ویندوز شامل حذف تاریخچه و کلمات جستجو شده و… از امکانات این نرم افزار می باشد.

 

password پاک سازی کامل ردپاهای نرم افزار با Advanced Tracks Eraser 5.5 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download پاک سازی کامل ردپاهای نرم افزار با Advanced Tracks Eraser 5.5 Final لینک دانلود – 1 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 26 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

Ram Cleaner نرم افزاری بسیار مفید برای بهینه کردن استفاده از RAM کامپیوتر است . شما با استفاده از این نرم افزار فضای خالی RAM تان را با غیرفعال کردن برنامه هایی که نیازی به اجرای آنها ندارید ، بیش از پیش کنید و سرعت سیستم خود را افزایش دهید . این نسخه از ویندوز ویستا پشتیبانی کامل می کند .

 

password بهينه سازي رم سيستم با RamCleaner 7.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهينه سازي رم سيستم با RamCleaner 7.1 لینک دانلود – ٢ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار SpeedConnect Internet Accelerator قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. در واقع این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت خود را بر حسب کیلوبایت بر ثانیه بدست آورید. این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. مطمئنآ شما پس از نصب این نرم افزار متوجه این موضوع خواهید شد که سرعت بازکردن صفحات وب سایتها توسط مرورگرتان ، دانلود فایل ، آپلود فایل ، بازی های آنلاین ، ارسال ایمیل ، دریافت ایمیل و … نسبت به قبل افزایش چشمگیری یافته است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedConnect Internet Accelerator:

– افزایش سرعت اینترنت و شبکه
– بهینه سازی سرعت اینترنت و شبکه
– مشاهده ی سریعتر صفحات اینترنت توسط مرورگر
– نمایش دقیق میزان سرعت دانلود و آپلود
– افزایش سرعت دریافت و ارسال ایمیل
– افزایش سرعت بازیهای آنلاین
– افزایش سرعت دانلود و آپلود فایل
– ایجاد تغییرات برای افزایش سرعت در تنظیمات شبکه
– امکان استفاده در شبکه های مختلف دیال آپ ، ای دی اس ال و …
– آنالیز و امکان بررسی اتصالات به شبکه
– قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
– داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
– سازگار با ویندوز های مختلف
– داشتن حجم مناسب
– کاربرد آسان
– و …

 

password بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با SpeedConnect Internet Accelerator 8.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با SpeedConnect Internet Accelerator 8.0 لینک دانلود – 2.8 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

Comodo System Cleaner مجموعه ای از ابزاری است که به شما امکان را می دهد ویندوز ویستا و XP را سریع تر اجرا کنید. از قابلیت های این برنامه کنترل کردن همه قسمت های ویندوز ویستا و XP با چند کلیک ساده ماوس، بهینه سازی عملکرد سیستم ، فضای دیسک و استحکام کلی سیستم با مرتب کننده رجیستری و مرتب کنند هارد دیسک، مشاهده و کنترل کامل سخت افزار ، نرم افزار ، پروسه ها و عملکردهای سیستم با استفاده از ابزار تشخیص حرفه ای، اطمینان از امنیت اطلاعات با پاک کردن کش، تاریخچه، فایل های موقتی مروگرهای اینترنتی، پیام رسان فوری و نرم افزارهای ویندوز، محافظت از امنیت شما و اطلاعات می باشد.

 

password بالا بردن سرعت رايانه با COMODO System Cleaner 3.0.167886.37پسورد فایل: www.downloadha.com

download بالا بردن سرعت رايانه با COMODO System Cleaner 3.0.167886.37 لینک دانلود – 9.6 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

گاهی اوقات برای اجرای سریع تر بازی ها روش هایی به جز خرید قطعات سخت افزاری جدید نیز وجود دارد! یکی از این راه ها استفاده از نرم افزار قدرتمند Game Booster است. Game Booster Premium  با به کارگیری روشی ساده موجب می شود تا بازی های دلخواه تان به راحتی و با حداکثر سرعت ممکن اجرا شوند. این برنامه با غیرفعال کردن برخی کارهای پنهان در سیستم عامل موجب می شود تا سهم بیشتری از سرعت رایانه به بازی اختصاص داده شود که نتیجه آن اجرای سریع تر و بهتر بازی ها خواهد بود. ذکر این نکته هم ضروریست که غیر فعال بودن بخش های غیر ضروری فعال در رایانه بصورت آماده باش برای استفاده است و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را فعال کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا از جدیدترین بازی ها لذت ببرید و تجارب خود را به سطح جدیدی برسانید.

 

قابلیت های کلیدی Game Booster:
– غیر فعال کردن موقت کارهای پنهان رایانه جهت افزایش سرعت بازی
– راحتی در استفاده و افزایش سرعت بازی تنها با یک کلیک
– عدم ناسازگاری در رایانه با غیر فعال سازی بخشی از فعالیت های سیستم
– عدم نیاز به تغییر رجیستری و تنظیمات سیستم
– آماده باش بودن بخش های غیر ضروری غیر فعال برای فعال سازی مجدد
– بدون هرگونه ویروس، spyware و adware

 

password اجرای سریع و روان تر بازی ها با Iobit Game Booster Premium 2.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای سریع و روان تر بازی ها با Iobit Game Booster Premium 2.1 لینک دانلود – 6.4 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

با نرم افزار XL Delete 2.2.4.0 دیگر نگران پاک نشدن برخی از فایل ها نباشید . شما با کمک این نرم افزار مفید به راحتی می توانید تمامی فایل هائی را که پاک نمی شوند از بین ببرید. با این برنامه می توانید فایل ها رو به صورت دائم و همیشگی حذف کنید تا قابل بازگشت نباشند.

 

password حذف دائم و همیشگی فایل ها با XL Delete 2.2.4.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download حذف دائم و همیشگی فایل ها با XL Delete 2.2.4.0 لینک دانلود – 6.4 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 41 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

RAM Saver Pro ، رم یکی از حیاتی ترین بخش های کامپیوتر می باشد که نحوه عملکرد آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در کل سیستم داشته باشد از این رو بهینه سازی آن می تواند به اجرای صحیح برنامه ها و همچنین افزایش سرعت ویندوزکمک بسیاری نماید . اگر در هنگام اجرای بازی مورد علاقه تان و یا اجرای نرم افزارهای مختلف با مشکل کمبود رم مواجه هستید ، RAM Saver Pro کمک می کند تا بیشترین فضای موجود در رم را که قابل استفاده است به انجام کارهای شما اختصاص دهد . اهمیت استفاده از این نرم افزار هنگامی خود را نمایان می کند که بر روی یک کامپیوتر نسبتا قدیمی نصب شود . آنگاه متوجه می شوید که این نرم افزار با توجه به حجم بسیار اندک خود از توانایی های بالایی برخوردار است . RAM Saver Pro علاوه بر بهینه سازی RAM ، به عملکرد سایر بخش های حیاتی نظیر CPU و هارددیسک نیز بهبودی می بخشد . یکپارچه سازی هارددرایو کامپیوتر در کنار پاکسازی فایلهای بیهوده موجود در پوشه Temp ، به همراه بازیابی حافظه ای که در اشغال برنامه های بدون استفاده هستند ، می تواند سرعتی باورنکردنی را به اجرای فرامین تان در کامپیوتر ببخشد .

 

password بهینه سازی و افزایش کارایی RAM با RAM Saver Professional 11.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی و افزایش کارایی RAM با RAM Saver Professional 11.1 لینک دانلود – 1.3 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید تا به حال این جمله را شنیده باشید که یک دفعه فلش مموری خود را از کامپیوتر جدا نکنید آیا می دانید دلیل این کار چیست ؟
به طور خلاصه می توان گفت که اگر شما فلش مموری خود را یک دفعه از پورت USB سیستم جدا کنید باعث کاهش عمر مفید و یا خراب شدن زود هنگام آن خواهد شد زیرا تا هنگامی که حافظه فلش به سیستم متصل است پردازش اطلاعات برقرار بوده که جداسازی یک دفعه این اتصال منجر به قطع آنی این ارتباط دو طرفه خواهد شد. یکی از بهترین راه های جلوگیری از خروج آنی حافظه های سیار از پورت USB سیستم و افزایش طول عمر آن ها این است که شما ابتدا بر روی آیکون USB کنار ساعت ویندوز کلیک کنید و سپس در پنجره باز شده گزینه Stop را انتخاب نمایید حال می توانید ظرف چند ثانیه فلش مموری خود را از پورت USB سیستم جدا کنید البته این روش تا حدودی وقت گیر بوده که معمولآ تعداد محدودی از کاربران اینکار را انجام می دهند.
USB Safely Remove نرم افزاری است که تنها با یک کلیک در عرض ۲ ثانیه عمل توقف اتصال فلش مموری را از پورت USB سیستم انجام می دهد. در واقع این نرم افزار با حذف یک مسیر طولانی و وقت گیر جهت Stop اتصال فلش مموری به شما این امکان را می دهد که به راحتی و در کمترین زمان ممکن اتصال حافظه های جانبی را از پورت یو اس بی سیستم قطع کنید که اینکار باعث افزایش عمر مفید این قطعه کوچک سخت افزاری می شود و نیز از خراب شدن زود هنگام آن جلوگیری می کند. علاوه بر این شما می توانید بر سایر قطعات سخت افزاری جانبی سیستم خود مانند : موس ، کیبورد و … که به پورت USB متصل اند مدیریت کنید و در هر زمان که خواستید اتصال آن ها را قطع کرده و یا مجددآ وصل کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا از زبان فارسی نیز پشتیبانی کند.

 

برخی از امکانات این نرم افزار :
– افزایش طول عمر مفید فلش مموری و سایر حافظه های قابل حمل.
– قطع اتصال فلش مموری از پورت USB تنها با یک کلیک در عرض ۲ ثانیه.
– حذف یک مسیر طولانی و وقت گیر جهت Stop اتصال حافظه جانبی.
– داشتن Hot Key جهت دسترسی سریعتر به نرم افزار.
– قطع اتصال سایر قطعات سخت افزاری سیستم مانند : موس و کیبورد.
– مدیریت کامل بر پورت های USB سیستم.
– قالیت پشتیبانی از زبان فارسی.
– قابلیت اجرا در Start Up.
– داشتن محیط ساده و کاربر پسند.
– حجم کم و قابل حمل.

 

password افزايش طول عمر فلش مموري ها با USB Safely Remove 4.5.2.1111 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download افزايش طول عمر فلش مموري ها با USB Safely Remove 4.5.2.1111 قابل حمل لینک دانلود – 5.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 17 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

Game Fire نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید مناسب ترین تظیمات را برای اجرای بی عیب و نقص بازی ها اعمال نمایید . یکی از مهم ترین مشکلاتی که گیمر ها با آن مواجه هستند سرعت پایین در اجرای بعضی بازی هاست که می توانید با استفاده از Game Fire تاحد زیادی از این مشکل رهایی یابید . اجرای سریع و محیط کاربری آسان آن و همچنین پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز های مایکروسافت از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به شمار می آید .

 

password اجرای سریع و روان تر بازی ها با نرم افزار Game Fire 1.1.45 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای سریع و روان تر بازی ها با نرم افزار Game Fire 1.1.45 Final لینک دانلود – 6.8 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 19 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر بازی های شرکت valvE را تجربه کرده باشید همه بازی ها به نرم افزار Steam نیاز دارند که مهمترین محصولات این شرکت بازی محبوب کانتر می باشد . Steam در سال ۲۰۰۳ توسط شرکت Valve طراحی شد .همچنین Steam اطلاعات کلی در مورد بازی و تاریخ ریلیز شدن بازی ها را به کاربران آن میدهد . این نرم افزار امکان بازی به صورت آنلاین و آپدیت کردن بازی را دارد . Steam با داشتن موتور های قدرتمند دریافت اطلاعات را با سرعت چندین برابر را به کاربر می دهد . این نرم افزار به گونه طراحی شده که میتوانید به وب گردی ، چک کردن اطلاعات بازی ها و چت کردن با دوستان بپردازید .

 

password نرم افزار اجرا بازی های Valve توسط Steam 2.10.91.91رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار اجرا بازی های Valve توسط Steam 2.10.91.91 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 21 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر از سرعت پایین کارکرد سیستم تان خسته شده اید می توانید از نرم افزار StartupSlowFix استفاده نمایید. این نرم افزار بهترین ابزار در جهت کمک به کاربر به منظور افزایش سرعت راه اندازی کامپیوتر می باشد. تنظیم فعالیت های شروع کامپیوتر و رهایی یافتن از عملکرد کند آن توسط نرم افزار StartupSlowFix قابل دستیابی می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار StartupSlowFix :
– اسکن سریع Startup کامپیوتر
– تنظیم Startup کامپیوتر
– بازبینی و اشکال زدایی از خطاهای مربوط به کاربر
– بازبینی و اشکال زدایی از سایر خطاها
– و …

 

password بالا بردن سرعت راه اندازی ویندوز با نرم افزار StartupSlowFix 2.8 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download بالا بردن سرعت راه اندازی ویندوز با نرم افزار StartupSlowFix 2.8 Final لینک دانلود – 1.5 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 24 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

برنامه های شرکت نرم افزاری PGWARE را در قالب یک پک برای شما آماده کرده ایم که تمامی آن ها دارای آخرین آپدیت (۲۴.۶.۲۰۱۳) هستند . تمامی برنامه های این شرکت ابزارهای بهینه سازی و رفع مشکلات ویندوز می باشند که در ادامه می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده کنید .

 

برنامه های موجود :

GameGain 3.6.24.2013
 PCMedik 7.6.24.2013
 PCBoost 4.6.24.2013
 SuperRam 6.6.24.2013
 Throttle 7.6.24.2013
 GameBoost 2.6.24.2013

 

password مجموعه برنامه های شرکت پی جی ور PGWARE Software AIO پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه برنامه های شرکت پی جی ور PGWARE Software AIO لینک دانلود – 18.1 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 35 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Razer Game Booster نرم افزاری بسیار عالی برای افزایش سرعت و جلوگیری از ایجاد مشکلات در هنگام اجرای بازی ها می باشد و برای افرادی گیمخور هستند بسیار مناسب می باشد. اگر دارای سیستم قوی از نظر سخت افزاری هستند ولی هنوز حس میکند که سیستم شما آنچنان که باید بازی ها را با سرعت و کیفیت مناسب اجرا نمیکند ، میتوانید از نرم افزار Razer Game Booster استفاده کنید تا سرعت و کیفیت اجرا بازی هایتان را افزایش دهید و ضمناً از فشار بیش از حد روی CPU و RAM سیستم خود جلوگیری نماید. این نرم افزار با غیرفعال کردن خودکار نرم افزارها و اعمال و توابع غیرضروری ویندوز نسبت به ارائه بیشتر فضای بهتر برای اجرای بازی ها اقدام میکند. کاربر میتواند با بررسی عملکرد نرم افزار و مشاهده اینکه نرم افزار چه نرم افزارها و توابعی را غیرفعال میکند نسبت به شخصی سازی ان اقدام کند. بنابراین با غیرفعال شدن نرم افزارها و توابع غیرضروری فضای بیشتری از پردازنده و رم آزاد می شود. همچنین نرم افزار دارای قابلیت یکپارچه سازی یا دیفرگمنت کردن فایل های بازی می باشد تا از این طریق نیز بازی مورد نظر شما بهتر و سریعتر اجرا شود. همچنین نرم افزار میتواند شما را به روزرسانی درایورهای سخت افزاری سیستمتان یاری دهد.

 

 

password افزایش سرعت اجرای بازی ها Razer Game Booster 4.0.68 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش سرعت اجرای بازی ها Razer Game Booster 4.0.68 Final لینک دانلود – 38 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

TweakNow PowerPack مجموعه ای کاملاً یکپارجه از ابزارهایی است که به شما اجازه بهینه سازی جزئی ترین بخش های سیستم عامل ویندوز و مرورگر را خواهد داد. بیش از ۱۰۰ تنظیمات مخفی ویندوز توسط این نرم افزار نمایان و قابل تنظیم شده است که کاربر با استفاده از آنها میتواند نسبت به بهینه سازی بهتر ویندوز خود اقدام کند. نرم افزار دارای ۷ بخش اصلی که مهمترین انها شامل Windows Secret که همان ۱۰۰ تنظیمات مخفی ویندوز است که در این قسمت قابل تنظیم هستند. بخش مهم بعدی Windows Cleaner شامل پاک کننده های رجیستری و دیسک و یکپارچه سازی رجیستری و هارد دیسک ، مدیریت استارت آپ و حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات می باشد و بخش مهم بعدی که شامل ابزار متفرقه می شود miscellaneous tools نام دارد که ابزارهای مهمی نظیر بهینه سازی رم و خاموش شدن اتوماتیک کامپیوتر و ساختن چندین دسکتاپ به صورت مجازی و مدیریت پروسه ها از جمله ابزارهای مهم این نرم افزار می باشد. نرم افزار دارای امکانات دیگری نظیر مشاهده اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم و تهیه نسخه های پشتیبان و بازگردانی آنها می باشد که باعث می شود این نرم افزار به عنوان ابزاری مناسب جهت بهینه سازی مورد استفاده کاربران قرار گیرد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و تازه کارترین کاربر نیز توانایی استفاده از امکانات آن را خواهد داشت.

 

password بهینه سازی متفاوت ویندوز TweakNow PowerPack 4.3.1رمز فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی متفاوت ویندوز TweakNow PowerPack 4.3.1 لینک دانلود – 10.27 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 30 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Ultracopier نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای افزایش سرعت Copy و Move اطلاعات درون هارد دیسک یا سایر حافظه ها اعم از حافظه های قابل usb می باشد. این نرم افزار بعد از نصب به طور خودکار جایگزین copy و cut ویندوز شده و فرایندهای انتقال اطلاعات را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به ویندوز انجام خواهد داد و همچنین برخلاف ویندوز قابلیت pause و نگهداشتن کپی و سپس شروع مجدد را دارا می باشد.. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد ولی مشخصه اصلی این نرم افزار سرعت بیشتر و همچنین پشتیبانی از cut و move می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند حین انجام فرایند copy و move خطاها را به طور خودکار نادیده بگیرید تا فرایند کپی متوقف نشد برای رفع خطاها نیز با لیست کردن آنها به کاربر این امکان را میدهد تا بعداً آنها را بررسی کند. نمایش جزئیات بسیار بیشتر نسبت به ویندوز نیز از امکانات قابل توجه نرم افزار است. نمایش لیست کامل فایل های کپی شده و قابلیت حذف فایل ها و فولدرهایی که جز دستور copy و move شدن هستند ولی در وسط کار کاربر تشخیص میدهد که آنها را از لیست حذف کند تا کپی یا منتقل نشود و این فرایند بدون قطع شدن کامل کپی ها انجام خواهد شد. قابلیت اضافه کردن فایل و فولدر به دستور کپی نیز میسر خواهد بود. نسخه Ultimate نرم افزار به دلیل استفاده بالا از منابع سیستمی cpu و ram برای انتقال های حجیم پیشنهاد می شود چرا که بسیار پرمصرف است ولی نسخه معمولی که آن را نیز برای دانلود قرار داده ایم برای استفاده های معمول پیشنهاد می شود.

 

فایل شامل نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت هر دو نسخه معمولی و ultimate می باشد.

password افزایش سرعت copy و cut ویندوز با نرم افزار Ultracopier 1.0.1.11رمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش سرعت copy و cut ویندوز با نرم افزار Ultracopier 1.0.1.11 لینک دانلود – 26 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 34 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Memory Optimizer Pro نرم افزاری کوچک و رایگان ولی با کاربرد مناسب برای افزایش سرعت حافظه Ram می باشد. همانطور که میدانید در برخی از موارد ویندوز از کل قابلیت حافظه رم استفاده نمی کند و برای استفاده از کل آن به صورت معمول نمیتوان راه حلی پیدا کرد. ولی با نرم افزارهای ویژه برای بهینه سازی حافظه رم میتواند این فرایند را انجام داد. Memory Optimizer Pro نرم افزار بسیار ساده است برای استفاده از کل قابلیت حافظه رم که تنها دارای یک کلید برای انجام این کار است و به همین دلیل تمام کاربران با سطوح فنی مختلف میتوانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار با نمایش نموداری از وضعیت حافظه رم و نمایش حافظه در حال استفاده،حافظه cache شده و حافظه آزاد به شما نمایش میدهد که چه مقدار از حافظه آزاد باقی مانده است و استفاده نمی شود و سپس با فشرده دکمه Recover Free Memory حافظه آزاد بدون استفاده را وارد کار خواهد نمود و بدین ترتیب شما میتوانید از کل قابلیت حافظه ram استفاده کنید و در نتیجه سرعت ویندوزتان را افزایش دهید. 

 

password استفاده کامل از حافظه رم Memory Optimizer Pro 1.3.1رمز فایل: www.downloadha.com

download استفاده کامل از حافظه رم Memory Optimizer Pro 1.3.1 لینک دانلود – 1.3 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 34 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد.

 

password افزایش سرعت سیستم Uniblue SpeedUpMyPC 2014 6.0.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش سرعت سیستم Uniblue SpeedUpMyPC 2014 6.0.0.0 لینک دانلود – 16.7 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 22 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. Wise Game Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.

 

password بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.25.35رمز فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.25.35 لینک دانلود – 1.8 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 20 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

قطعا تا الان با مشکل راه نیفتادن ویندوز یا فایل های مهمی نیز روی دسکتاپ یا در سایر قسمت های ویندوز دارید که در صورت نصب مجدد ویندوز از بین خواهند رفت. دیسک شما با خطا مواجه شده و امکان تعمیر و بازیابی ویندوز هم وجود ندارد مواجه شدید . Active Boot Disk به شما کمک می کند تا یک دیسک CD ،DVD و یا USB قابل بوت ایجاد کنید تا هنگامی که سیستم عامل شما برای شروع به کار نمودن دچار مشکل شده و یا مشکلاتی در زمینه پیکربندی کامپیوتر به وجود آمد، مجبور به نصب مجدد ویندوز نباشید. این ابزار حرفه ای بوت فقط برای تعمیر و بازیابی نیست. اگر کامپیوتری در اختیار شماست که به هر دلیل امکان نصب ویندوز و یا دسترسی به سیستم عامل در آن وجود ندارد، میتوانید آن را به راحتی توسط این ابزار بوت کرده و از آن استفاده کنید .نسخه جدید Active Boot Disk Suite براساس تکنولوژی lightweight محیط سیستم عامل ویندوز ۷ ساخته شده است

 

password نرم افزار راه اندازی ویندوز Active Boot Disk Suite 8.5.3رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار راه اندازی ویندوز Active Boot Disk Suite 8.5.3 لینک دانلود – ۲۰۷ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

SSDlife Pro نرم افزاری مخصوص هارد دیسک های ssd است. هارد دیسک های ssd به دلیل سرعت بالایشان این روزها مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته اند و مصرف آنها رو به افزایش است. مانند تمامی هارد دیسک ها ، این مدل از هارد دیسک هم نیاز به مراقبت و بررسی دارد. نرم افزار SSDlife Pro یک نرم افزار مراقبت و بررسی کامل هارد دیسک های ssd می باشد که با بررسی و آنالیز رفتار و وضعیت هارد دیسک ، به کاربر کمک میکند تا در نگهداری و افزایش طول عمر آن نکات لازم را رعایت کند. این نرم افزار در واقع به شما کمک میکند تا از خرابی های احتمالی و مرگ هارد دیسک خود مطلع شوید و سلامت آن را زیر نظر داشته باشید تا اگر احتمال خرابی و از دست رفتن اطلاعات افزایش یافته بود ، نسبت به تهیه نسخه های پشتیبان اقدام کنید. این نرم افزار طول عمر هارد های ssd را محاسبه خواهد کرد. این نرم افزار با آنالیز و الگوریتم های هوشمندی که در خود جای داده است ، طول عمر هارد دیسک را محاسبه خواهد کرد ، البته این طول عمر بسته به استفاده ای که از هارد دیسک میکنید ، متغیر خواهد بود. این نرم افزار با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز ، هر ۴ ساعت یکبار با بررسی داده ها سلامتی هارد دیسک را بررسی خواهد کرد و با استفاده از تکنولوژی S.M.A.R.T این داده ها را تخمین زده و اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین این نرم افزار ، اطلاعات کاملی از هارد ssd به کاربر خواهد داد اعم از مدل و سازنده trim پشتیبانی شده در هارد دیسک که این اطلاعات مفید خواهند بود. در مورد پشتیبانی از هارد دیسک ساخت شرکت های مختلف نیز ، این نرم افزار از اکثر هارد دیسک شرکت های معتبر نظیر intel , adata , kingston , wd , patriot , ocz و… پشتیبانی خواهد نمود.

 

password نرم افزار بررسی سلامت هارد دیسک های ssd با SSDlife Pro 2.3.54رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بررسی سلامت هارد دیسک های ssd با SSDlife Pro 2.3.54 لینک دانلود – ۵ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 111 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

حتما شما نیز با پیغام خطای مبنی بر عدم وجود فایل DLL مورد نظر درون ویندوز شما در حین اجرای بازی ها یا برخی از نرم افزار ها مواجه شده اید. نرم افزار Dll-Files Fixer درون ویندوز شما جستجو کرده و لیست فایل های کتابخانه ای DLL مورد نیاز شما را لیست کرده و به شما لینک دانلود می دهد تا به آسانی و کمترین زمان ممکن مشکل تان رفع شودیا اگر برنامه ای یک فایل Dll خاص را نیاز داشته باشد، آن نیاز را برطرف کنید.

 

password نرم افزار رفع مشکل فایل های DLL ویندوز DLL Files Fixer 3.1.81.2919 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار رفع مشکل فایل های DLL ویندوز DLL Files Fixer 3.1.81.2919 Final لینک دانلود – ۴ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 21 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

 

password نرم افزار بهینه سازی قدرتمند ویندوز TuneUp Utilities 2014 v14.0.1000.340رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بهینه سازی قدرتمند ویندوز TuneUp Utilities 2014 v14.0.1000.340 لینک دانلود – ۲۷ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 22 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

SuperRam نرم افزاری است که با آزاد سازی فضاهایی از حافظه RAM که بیهوده اشغال شده اند، سرعت عملکرد سیستم تان را افزایش می دهد. بهینه سازی حافظه RAM باعث می شود که سیستم تان با سرعت ثابت و بالایی کار کند و حافظه پر نشود. کاربرد بسیار آسان، سازگاری با تمام نسخه های مایکروسافت ویندوز و آزادسازی خودکار حافظه به صورت زنده (ream-time) از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. با این نرم افزار، سیستم شما با سرعتی بیشتر از قبل عمل خواهد کرد.

 

password نرم افزار افزایش کارایی رم PGWARE SuperRam 6.6.9.2014رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار افزایش کارایی رم PGWARE SuperRam 6.6.9.2014 لینک دانلود – ۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 26 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

بسیاری از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای چند رسانه ای در میان نرم افزارهایی که برای کاربران مختلف خود تولید میکنند همیشه مجموعه ای از ابزارها را به صورت دسته بندی شده و در قالب یک استدیوی مجازی برای کاربران خود قرار می دهند که به کمک این نرم افزارها کاربران قادر به رفع چندین نیاز خود در زمینه ویرایش و ساخت فایل های صوتی و یا تصویری به صورت همزمان باشند. iZotope RX نام یکی از کامل ترین نرم افزارهایی است که به عنوان برنامه ای کاملاً مستقل برای ترمیم، ویرایش و رفع اغلب مشکلات فایل های صوتی طراحی شده است. این نرم افزار ویژگی های منحصر به فردی را شامل می شود که به شما کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در بازسازی و بهتر نمودن فایل های صوتی کسب کنید.این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت iZotope Inc می باشد.

 

password نرم افزار ترمیم فایل های صوتی iZotope RX Advanced v2.2 DX VST RTASرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ترمیم فایل های صوتی iZotope RX Advanced v2.2 DX VST RTAS لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی – ۱۱۱ مگابایت | لینک کمکی
download نرم افزار ترمیم فایل های صوتی iZotope RX Advanced v2.2 DX VST RTAS لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – ۱۱۰ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Advanced Uninstaller PRO نرم افزاری عالی برای حذف سریع و کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز می باشد. ابزاری که درون ویندوزها جهت حذف نرم افزارهای نصب شده تعبیه شده در هنگام حذف آنها ناقص عمل میکند و به مرور زمان باعث به وجود آمدن انبوهی از فایل های اضافی باقی مانده از نرم افزارهای حذف شده و همچنین ورودی های بی مورد درون رجیستری خواهد شد که در نتیجه باعث کاهش سرعت ویندوز به وجود آمدن مشکلاتی خواهد شد. در حالی که نرم افزار Advanced Uninstaller PRO در هنگام نصب نرم افزار جدید نسبت به اسکن و بررسی کامل تغییرات به وجود آمده درون رجیستری و فایل های ویندوز و همچنین فایل های اضافه شده جدید توسط نرم افزار تازه نصب شده می پردازد و این موضوع باعث می شود در هنگامی که کاربر قصد دارد آن نرم افزار را حذف کند نرم افزار Advanced Uninstaller PRO به راحتی تمامی اطلاعات مربوط به آن را از بین ببرد. البته نرم افزار Advanced Uninstaller PRO میتواند نسبت به حذف برنامه هایی که قبل از بررسی نصب شده اند را نیز از بین ببرد که برای این کار مجدداً به بررسی و اسکن خواهد پرداخت. این نرم افزار میتواند نسبت به تعمیر ورودهای خراب رجیستری ناشی از حذف نرم افزارها،پاکسازی آیکون های باقی مانده درون استارت منو،پاکسازی تولبارهای نصب شده درون مرورگرها، پلاگین های مربوط به نرم افزارها، حذف فونت ها و اجرای دستورات در هنگام استارت آپ و… اقدام کند.

 

password حذف کامل و سریع نرم افزارها با Advanced Uninstaller PRO 11.45 رمز فایل: www.downloadha.com

download حذف کامل و سریع نرم افزارها با Advanced Uninstaller PRO 11.45 لینک دانلود – ۱۶ مگابایت  |  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 35 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد.

 

password افزایش سرعت سیستم با Uniblue SpeedUpMyPC 2014 6.0.4.0 رمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش سرعت سیستم با Uniblue SpeedUpMyPC 2014 6.0.4.0 لینک دانلود – ۱۷ مگابایت  |  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 26 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Windows 8 Manager نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶ اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم. Information : در این بخش کاربر میتواند اطلاعات جامعی در رابطه با سخت افزارهای سیستم و همچنین اطلاعاتی در رابطه با ویندوز خود داشته باشد. همچنین میتواند کلید مربوط به ویندوز نرم افزارهای آفیس را مشاهده کنید. برنامه های در حال اجرا را بررسی کند. Optimizer : بخش بهینه سازی مسلما برای بهینه سازی و در نتیجه افزایش سرعت ویندوز می باشد. افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، افزایش سرعت قطعات سخت افزاری ، کنترل برنامه های استارت آپ ، غیرفعال کردن پروسه های غیرضروری سیستم ، بررسی برنامه های در حال اجرا و غیرفعال و فعال کردن انها و… Cleaner : بخش پاکسازی در واقع شامل تمامی امکانات جهت پاکسازی است. از پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده گرفته تا پاکسازی رجیستری. همچنین پاکسازی فایل های اضافی و شبیه به هم هارد دیسک ، پاکسازی فایل های اضافی اینترنتی ، پاکسازی لاگ فایل ها و… . پاکسازی رجیستری در جهت حذف ورودی ها نامعتبر است و باعث بهبود عملکرد ویندوز خواهد شد. یکپارچه سازی رجیستری نیز در این بخش واقع شده باعث تنظیم رجیستری ویندوز خواهد شد. در ضمن امکانی نیز برای حذف آیکون های بدون استفاده دسکتاپ تعبیه شده است. Customization : بخشی برای شخصی سازی تنظیمات ویندوز تغییر منوها و این قبیل کارهاست. توسط این بهش میتوانید کلیدهای میانبر طراحی کنید ، کارکرد برخی کلیدها را تغییر دهید ، منو کلیک راست را ویرایش کنیدو… Security : توسط این بخش ضمن انجام تنظیماتی که باعث افزایش امنیت ویندوز خواهند شد ، میتوانید به محدود کردن استفاده از نرم افزارها اقدام کنید و فایل ها و فولدرها را قفل نماید. امکان بازیابی فایل های حذف شده نیز امکان پذیر است. همچنین میتوانید محل فایل های سیستمی را تغییر دهید تا از دسترس هکران و افراد دور باشد. Network : مجموعه ابزارهایست برای تنظیمات شبکه و اینترنت و افزایش سرعت اینترنت با امکاناتی جهت ویرایش هاست فایل ها و…

 

password نرم افزار بهینه سازی اختصاصی ویندوز ۸ با Windows 8 Manager v2.1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بهینه سازی اختصاصی ویندوز ۸ با Windows 8 Manager v2.1.0 لینک دانلود – ۱۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Process Lasso نرم افزاری بسیار عالی برای بهینه سازی پروسه ها،هسته های سی پی یو و مصرف پاور سیستم می باشد. این نرم افزار بسیار هوشمند با اولیت و طبقه بندی پروسه های در حال اجرا از مهم به کم اهمیت نسبت به اجرای هرچه بهتر نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا یاری میدهد. همانطور که میدانید ویندوز به صورت عادی نسبت به تقسیم منابع سیستمی اقدام می نماید که این فرایند باعث به وجود مشکل در زمانی خواهد شد که کاربر نرم افزارها و پنجره های زیادی را اجرا کرده است. Process Lasso با تنظیم priority و اولیت بندی میتواند منابع سیستمی را به طور متناسب تقسیم نماید. این قابلیت با الگوریتم ProBalance انجام خواهد شد که در نرم افزار ایجاد شده است که نسبت به تقسیم منابع به صورت اولیت بندی انجام می شود. نحوه تشخیص اولیت ها به این صورت خواهد بود که نرم افزار با شناسایی پنجره و نرم افزاری که در آن موس و کیبرد فعال است ، اولیت مصرف بیشتر از منابع سیستم مانند ram و cpu را به آن خواهد داد و منابع سیستم کمتری را به نرم افزارها و پنجره های غیرفعال ارائه میدهد. حال در کنار این قابلیت ، توانایی تنظیمات قابل ذخیره سازی نیز وجود دارد، یعنی میتواند اولیت نرم افزارها و پنجره ها را از قبل برای Process Lasso تعریف کنید تا به صورت اتوماتیک نرم افزار منابع بیشتری را رد اختیار آنها قرار دهد.

 

Process.Lasso.Cover بهینه سازی و اولیت بندی پروسه ها با Process Lasso Pro 6.9.1.0

 

 

 

password بهینه سازی و اولیت بندی پروسه ها با Process Lasso Pro 6.9.1.0 رمز فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی و اولیت بندی پروسه ها با Process Lasso Pro 6.9.1.0 لینک دانلود – ۱۰ مگابایت  |  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 32 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Driver Fusion نرم افزار مفید و قابل اعتمادی است که به شما کمک می کند که به راحتی درایورهای سیستم خود را مدیریت کنید. این برنامه با لیست کردن تمامی‌درایور سخت افزارهای سیستم این امکان را فراهم میکند تا شما براحتی بتوانید درایورهای مورد نظر خود را حذف کنید. این برنامه امکان حذف کامل درایوها و اثرات باقی مانده در رجیستری و پوشه ها و زیرشاخه های سیستم را می دهد و به شما در نصب درایور جدید و رفع مشکلات احتمالی ناشی از عدم شناسایی و نصب درایور دستگاهای سخت افزاری سیستم و در نتیجه کارایی بهتر سیستم کمک می کند.

 

password نرم افزار مدیریت درایور های سیستم Driver Fusion 2.2رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مدیریت درایور های سیستم Driver Fusion 2.2 لینک دانلود – ۵ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 27 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

یکی از قطعاتی که در سرعت رایانه شما سهمیه بسزایی دارد هارد دیسک شما میباشد که تمامی اطلاعات شما در آن ذخیره شده و تمامی نرم افزارهایی که شما اجرا میکنید اطلاعات آن از هارد دیسک خوانده میشود و پس از پردازش دوباره بر روی هارد دیسک ذخیره میشود که هر چقدر سرعت هارد دیسک شما بالاتر باشد سیستم شما کارایی بیشتری دارد. در هنگام خریداری هارد دیسک به پارتیشن بندی های مختلفی تقسیم شده که هر قسمت ویژه ی اطلاعات خاصی میباشد. معمولا هرگاه برنامه ای نصب میکنید یا فایلی را حذف می کنید. Defrag یعنی یکپارچه سازی هارد.هدف ازدیفرگ کردن رایانه سازمان دهی فضاهای اشغال شده است.هرتغییری که شما روی هارد خود اعمال می کنید (برنامه می ریزید- برنامه پاک می کنید و…) باعث اختلافی میان طبقات مختلف هارد شده وهمین طور باعث کاهش سرعت رایانه می گردد. DefragExpress نرم افزار بزرگ و قدرتمندی است که به شما امکان Defrag هارد دیسکتان را با سرعت و بازدهی بالا می دهد .این نرم افزار چون از قدرت و سرعت بالایی در هنگام دیفراگ کردن سیستم شما ندارد شما میتوانید از نرم افزارهای کمکی در این رابطه استفاده نمایید. پس شما میتوانید برای افزایش سرعت رایانه خود حداقل در ماه یک دفعه این عمل را انجام دهید شما میتوانید در مواقع بیکاری سیستم،هنگام شروع شدن ویندوز و یا خاموش کردن رایانه بصورت اتوماتیک برای اجرای نرم افزار آن را تنظیم کنید.

 

password نرم افزار یکپارچه سازی فضای هارد دیسک DefragExpress v1.46رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار یکپارچه سازی فضای هارد دیسک DefragExpress v1.46 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 26 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

IObit Smart Defrag نرم افزار قدرتمند و هوشمند برای یکپارچه سازی فضای هارد دیسک می باشد که ممکن است عدم یکپارچه سازی فضای هارد دیسک موجب کاهش سرعت سیستم شود. این نرم افزار بسیار هوشمند می باشد و از همه مهمتر رایگان بوده و نیازی به کرک کردن نخواهد داشت. نرم افزار دارای قابلیتی به نام “install it and forget it” یعنی “نصب کن و فراموش کن” ، این قابلیت تمامی فرایندهای لازم به یکپارچه سازی در زمان های مختلف را خود انجام میدهد و باعث می شود هارد دیسک همیشه در حال یکپارچه سازی باشد و این قابلیت با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز فرایندهایش را انجام خواهد داد و کاربر را از هرگونه صرف وقت برای یکپارچه سازی باز خواهد داشت. البته کاربر میتواند این قابلیت را غیرفعال کرده و خود نسبت انجام فرایندها اقدام کند. این نرم افزار در زمینه انجام دلخواه یکپارچه سازی حتی میتواند یک فایل و فولدر مشخص را نیز یکپارچه سازی نماید. دیگر قابلیت هوشمند این نرم افزار ، قرار دادن فایل های سیستمی ویندوز در محل پرسرعت و محلی است که دسترسی ویندوز به فایل ها راحت تر امکان پذیر باشد ، است. این قابلیت باعث می شود ویندوز سریعتر به فایل های سیستمی دسترسی پیدا کند و در نتیجه اجرای ویندوز سریعتر باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار رایگان ، انجام فرایند یکپارچه سازی در زمان بوت ویندوز می باشد. شاید تجربه کرده باشید که اگر در زمان اجرای ویندوز به دست یه defragment بزنید ، قسمت هایی از هارد دیسک قابل یکپارچه سازی نیستند ، دلیل آن هم این است که ویندوز در حال استفاده از فایل های آن قسمت است و به همین دلیل مسلما امکان دست کاری آنها نیست. با قابلیت یکپارچه سازی در حالت بوت ، آن فایل ها در حال استفاده نیستند و میتوان گفت در این حالت یکپارچه سازی به صورت ۱۰۰% انجام خواهد شد. یکپارچه سازی این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارها بسیار سریعتر و عمیق تر خواهد بود و این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها و مخصوصا هارد دیسک های جدید SSD تمامی نیازها را پوشش خواهد داد.

 

password نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک IObit Smart Defrag v3.2.0.340رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک IObit Smart Defrag v3.2.0.340 لینک دانلود – ۱۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 29 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

Wise Registry Cleaner نرم افزاری رایگان و عالی برای پاکسازی و تصحیح اطلاعات ورودی در رجیستری ویندوز می باشد. بدین وسیله کاربر میتواند به راحتی نسبت به پاکسازی رجیستری در کنار دیگر امکانات که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد ابزاری کامل برای بهینه سازی رجیستری را در اختیار داشته باشد. در کنار تصحیح ورودی های رجیستری ، بازگردانی ورودی های ضروری از بین رفته رجیستری که موجب بروز مشکلات در ویندوز خواهند شد و حذف ورودی های غیرضروری و بلااستفاده پدید آمده از نصب و حذف نرم افزارهای مختلف از جمله امکانات اصلی نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با نشانه گذاری ورودی های رجیستری به کاربر کمک می نماید که تشخیص دهد کدام ورودی بایستی باقی مانده و کدام لازم است که حذف و پاکسازی شود. در ضمن نرم افزار قبل از هر پاکسازی از رجیستری نسخه پشتیبان تهیه می نماید تا در صورت بروز مشکل کاربر به راحتی از نسخه پشتیبان استفاده نموده و رجیستری را بازیابی نماید.

 

password نرم افزار پاکسازی رجیستری Wise Registry Cleaner 8.21 Build 536رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار پاکسازی رجیستری Wise Registry Cleaner 8.21 Build 536 لینک دانلود – ۲ مگابایت | لینک کمکی

تعداد صفحات : 2

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,518
  • بازدید ماه : 8,361
  • بازدید سال : 37,419
  • بازدید کلی : 687,497