loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 44 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

در این بازی شما باید تیر خود را از کمان شلیک کنید و طناب ها را ببرید. برای شلیک کردن، هر جایی از صفحه که مدنظرتان است را فشار دهید و نگه دارید، جهت را با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه مشخص کنید و شلیک کنید. یک فلش نیز بر روی صفحه وجود دارد که مسیر تیر شما را مشخص میکند. این بازی تقریبا شبیه بازی معروف انگری بردز است.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

password دانلود بازی Gibbets 2   ویندوز فونرمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Gibbets 2   ویندوز فون    لینک دانلود – 30 مگابایت | لینک کمکی  

 

رز دانلود بازدید : 43 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Creative Logo Template نام دارد. این مجموعه ای از وکتور آرم و لوگوی خلاقانه می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

password  دانلود تصاویر وکتور آرم و لوگوی خلاقانه   Creative Logo Template پسورد فایل: www.downloadha.com

download  دانلود تصاویر وکتور آرم و لوگوی خلاقانه   Creative Logo Template لینک دانلود – 10 مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 32 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع متنوع انتزاعی  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

password مجموعه ۱۵۰ والپیپر متنوع انتزاعی – Beautiful Abstract HD Wallpapersپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ۱۵۰ والپیپر متنوع انتزاعی – Beautiful Abstract HD Wallpapersلینک دانلود – 159 مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 52 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Flat Design Icons نام دارد. این مجموعه ای از وکتورآیکون های تخت متنوع می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

password  دانلود تصاویر وکتور آیکون های تخت متنوع   Flat Design Icons پسورد فایل: www.downloadha.com

download  دانلود تصاویر وکتور آیکون های تخت متنوع   Flat Design Icons لینک دانلود – 18 مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 28 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

FotoSketcher نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود.

 

FotoSketcher%203.00 نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 3.00

 

password نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 3.00رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 3.00 لینک دانلود – ۵ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 43 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

گاهی پیش می آید لازم است تعدادی عکس را به صورت دسته ای ویرایش کنیم ؛ برای مثال تعداد عکس مشخص را در یک جهت بچرخانیم یا این که تغییر نام دهیم و یا نور آن ها را به یک میزان تنظیم کنیم ، این عمل اگر لازم برای هریک صورت تکی تکی انجام شود زمانبر خواهد بود اما با داشتن نرم افزاری مانند ImBatch می توان به راحتی کار ویرایش ساده عکس ها را به صورت دسته ای انجام داد. از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار ImBatch می توان به تنظیم های دقیق و پیش فرض این نرم افزار اشاره کرد ، به نحوی که فرایند کار را بسیار ساده و دقیق می کند.نرم افزار ImBatch امکان قرار دادن سایه های سیاه و سفید ، تنظیم نور عکس ، ایجاد حالت ۳D ، ایجاد تصاویر به صورت Flip ، گرد کردن گوشه های عکس ، تغییر در رنگ ، سیاه سفید کردن تصاویر ، ساخت فایل PDF و … را هم در تصاویر به صورت دسته ای به شما خواهد داد.

 

password  نرم افزار ویرایش گروهی تصاویر ImBatch 3.7.0 پسورد فایل : www.downloadha.com

download  نرم افزار ویرایش گروهی تصاویر ImBatch 3.7.0دانلود با حجم ۱۳ مگابایت | لینک کمکی

 

 

رز دانلود بازدید : 21 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

password مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 41.0.2272.76 Final  پسورد فایل : www.downloadha.com

download مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 41.0.2272.76 Final  دانلود نسخه ۳۲ بیتی با حجم ۴۳ مگابایت

download مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 41.0.2272.76 Final  دانلود نسخه ۶۴ بیتی با حجم ۴۸ مگابایت

رز دانلود بازدید : 41 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر اهل بازی های کامپبوتری هستید و کارت گرافیک سیستم شما انویدیا هست از نرم افزار NVIDIA Forceware استفاده کنید . با نرم افزار NVIDIA Forceware می توانید کارت های گرافیک خود را توسعه و هنگام اجرای بازی لذت بیشتری ببرید ! مهمترین ویژگی نرم افزار NVIDIA Forceware سازگاری کامل با جدیدترین بازی های ارائه شده دارد . از ویؤگی های مثبت این نرم افزار کارآیی ویدئویی ۳D ، سازگاری بیشتر با کارت های گرافیک ، پشتیبانی از ۱۰ سیستم عامل ، کنترل کامل درجه حرارت و … است .

 

password نرم افزار درایور کارت گرافیک انویدیا NVIDIA Forceware 347.71 WHQL Vista 64رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار درایور کارت گرافیک انویدیا NVIDIA Forceware 347.71 WHQL Vista 64 لینک دانلود – ۲۹۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

Take Command نرم افزار برای محیط خط فرمان که دارای رابط کاربری گرافیکی جامع تری است . Take Command شامل تمام دستورات CMD مانند COPY، DEL، و DIR است و انعطاف پذیری بیشتری را می دهد. این نرم افزار خط فرمان ها را در پنجره‌های تب مانند که شامل بیش از ۱۴۰ دستورات جدید است نمایش میدهد . دسترسی مستقیم به مسیرهای FTPو HTTP ، ۴۶۰ متغیر ، قابلیت جستجو ، عیب یابی ، خطایاب فایل‌ batch ، امکان قرار دادن فایل ها در هر جای سیستم ، ویرایشگر قدرتمند Command line ، قابلیت توصیف فایل تا ۵۱۱ کاراکتر و … از امکانات این نرم افزار است .

 

password نرم افزار اجرای بهتر خط فرمان Take Command 17.00رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار اجرای بهتر خط فرمان Take Command 17.00 لینک دانلود – ۱۹ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 36 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program FilesInternet Download Manager یا Program Files(x86)Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

password ؟آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 3 Final Retail  پسورد فایل : www.downloadha.com

download ؟آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 3 Final Retail  دانلود با حجم ۶ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 20 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

از ابزارهای موجود در زمینه ی مدیریت تنظیمات شبکه می توان به نرم افزار NetSetMan 3.4.0 اشاره نمود. این نرم افزار ۵ ساختار مختلف و قابل انتخاب در این زمینه دارد. NetSetMan تنها یک نرم افزار پرکاربرد و کامل نیست، بلکه از قابلیت کاربری آسانی نیز برخوردار است. تنها با دو کلیک بر روی ماوس می توانید پروفایل ذخیره شده را فعال کنید. تمامی تنظیمات و تغییرات به صورت خودکار در فایل های مجزا ذخیره شده و از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه می شود. به راحتی می توانید تمام تنظیمات شبکه در رابطه با IP Address ،Subnet Mask ،Default Gateway ،DNS Server ، نام کامپیوتر، Workgroup ،DNS Domain ، WINS Server، اجرای اسکریپت، چاپگر پیش فرض و … را کنترل و مدیریت نمایید.

 

password نرم افزار مدیریت تنظیمات شبکه NetSetMan 4.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مدیریت تنظیمات شبکه NetSetMan 4.0.0 لینک دانلود – ۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 19 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

کاربران اینترنت دنبال مرورگر های پر سرعت بوده اند تا نیاز وب گردی سریع آنها را بر طرف کند . Citrio مرورگری قوی و پر سرعت و شباهت زیادی به کروم دارد . طبق آمار های گرفته شده در سایت پینگ ۹۸ درصد کاربران از مرورگر Citrio راضی بودند ! این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است تا به هر شکل ممکنی سریع باشد . دارای دانلود منیجر ، مدیا گرابر قدرتمند ، پروکسی ویجت ، امنیت بالا ، سریع و کارامد از ویژگی های اصلی نرم افزار Citrio است. این نرم افزار محصول کمپانی Catalina Group Ltd است .

 

password نرم افزار مرورگر وب Citrio 40.0.2214.250رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مرورگر وب Citrio 40.0.2214.250 لینک دانلود – ۵۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 27 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند.

 

password نرم افزار مرورگر فایرفاکس ۶۴ بیتی Waterfox 36.0 Final  پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار مرورگر فایرفاکس ۶۴ بیتی Waterfox 36.0 Final لینک دانلود با حجم ۵۸ مگابایت

رز دانلود بازدید : 155 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

دنیای اینترنت هرروزه در حال گسترش می باشد و به همین دلیل بسایری از افراد بوسیله اینترنت با یکدیگر ارتباط های گروهی برقرار می کنند تا درباره مسائل و موضوع های مختلف بحث کنند. TeamTalk نرم افزاری برای کنفرانس های صوتی و ویدئویی است. این نرم افزار به شما امکان میدهد تا کنفرانس های اینترنتی با دوستان و همکاران خود داشته باشید و بتوانید جلسات اینترنتی با امکانات ویژه برگزار نمایید و این کار با استفاده از یک کارت صدا و یک میکروفون امکان پذیر می شود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت عمومی کردن مکالمات و یا خصوصی کردن آنها می باشد. این نرم افزار بسیار سبک و کم حجم می باشد .

 

password نرم افزار چت گروهی TeamTalk 4.6.3.3495رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار چت گروهی TeamTalk 4.6.3.3495 لینک دانلود – ۱۰ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 157 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

PalTalk یکی از پرطرفدارترین مسنجرها می باشد که توسط آن قادر به اشتراک گذاری فایل و برقراری چت و گفتگو نوشتاری، صوتی و ویدئویی با افراد دیگر در سرتاسر جهان هستید. شما می توانید به اتاق های گفتگو (chat rooms) ملحق شوید، یک ویدئو کنفرانس ایجاد کنید، به ارسال ایمیل های صوتی بپردازید و به طور همزمان با ۶ فرد دیگر گفتگوی ویدئویی داشته باشید و همچنین با استفاده از Paltalk میتوانید به بسیاری از پروتکل های پیام رسانی پشتیبانی می شوند از جمله آنها عبارتند از: یاهو، AIM ،ICQ و …

 

password نرم افزار مسنجر پال تالک PalTalk 11.5 Build 581رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مسنجر پال تالک PalTalk 11.5 Build 581 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 167 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

مسنجر Miranda یک برنامه سریع ، سبک و آسان با پشتیبانی از پروتکل های مختلف مسنجر می باشد این برنامه ویژگیهای زیادی از جمله AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo پشتیبانی میکند و همچنین دارای آیکون ها , صداها و پلاگین های رایگان زیادی می باشد. نسخه پرتابل آن نیز به راحتی در USB قابل حمل و بدون نیاز به نصب می باشد .این نرم افزار سرعت بالایی داشته و به حافظه بسیار کمی نیاز دارد به طوری که فضای یک floppy disc نیز برای آن کافی می باشد.

 

password نرم افزار پیام رسان قدرتمند Miranda 0.10.28رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار پیام رسان قدرتمند Miranda 0.10.28 لینک دانلود – ۱۵ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 183 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Torch Browser یک مرورگر سریع و در عین حال کامل برای تجربه ای بی نقص و کامل از وبگردی می باشد که تمام قابلیت های مدیریت و دانلود فایل های مالتی مدیا همچون دانلود و مدیریت از تورنت ، پخش موسیقی ، اشتراگ گذاری در سایت های اجتماعی ، دانلود فایل های ویدئویی آنلاین و … را در خود جای داده است . شما به راحتی می توانید به مدیریت و ایجاد بوک مارک بپردازید و آن ها را در محیط امن نرم افزار ذخیره نمایید . موتور این مرورگر براساس گوگل کروم می باشد و سرعت آن تضمین شده است .کی از دیگر ویژگی‌های متمایز این برنامه قابلیت باز کردن فایل های تورنت و بارگذاری اطلاعات ترکر و ذخیره آن در رایانه می‌باشد رابط کاربری این بخش ممکن است برای برخی از کاربران آشنا باشد و اطلاعات مفیدی در مورد فایل های درون تورنت، دانلودرها و به اشتراک گذارنده ها و سرعت دانلود در اختیار آن‌ها بگذارد.

 

password دانلود مرورگر حرفه ای و کامل Torch Browser 36.0.0.8979 پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود مرورگر حرفه ای و کامل Torch Browser 36.0.0.8979 دانلود با حجم ۸۲ گیگابایت   | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 123 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

JDownloader نرم افزاری است کدباز که به صورت کامل در زبان جاوا برنامه نویسی شده است که از همین رو دارای ویژگی های خاصی همچون امنیت بسیار بالا، اجرا در هر نوع سیستم عاملی، سرعت عالی و … می باشد. نرم افزار این امکان را به تمام کاربران عادی (Free) و ویژه (Premium) می دهد که به آسانی و بدون هیچ دغدغه ای از سایت هایی همانند Rapidshare.com یا Megaupload.com فایل های مورد نظر را با سرعت عالی دریافت نمایند.
JD از قابلیت های عالی همچون دانلود همزمان چند فایل، تشخیص خودکار کدهای امنیتی، قابلیت الویت گذاری بین فایل ها، استخراج اتوماتیک فایل ها، قابلیت Drag & Drop و … پشتیبانی می نماید، همچنین کسانی که اکانت های اینگونه سایت ها را خریداری نموده اند به راحتی می توانند از طریق منوی Premium Hoster موجود در نرم افزار، اطلاعات کاربری خود را به برنامه معرفی و آنها را ثبت نمایند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Jdownloader :
قابلیت اجرا در هر محیطی ( ویندوز، لینوکس، مکینتاش و … )
نیازمندی نرم افزار جهت اجرا به Java 1.5 و یا بالاتر
کدباز باز بودن کامل نرم افزار (GPL)
پشتیبانی ۲۴ ساعته و عالی
قابلیت دانلود همزمان چندین فایل
قابلیت دانلود با اتصالات متعدد
دارا بودن یک ماژول کاراکتر خوان ( OCR ) قدرتمند (JAntiCaptcha)
وجود پلاگین های کشف رمز برای بسیاری از سرویس ها همانند sj.org, UCMS, WordPress, RLSLog و …
پشتیبانی از ۷۵ هاست مختلف و ۳۰۰ پلاگین کشف رمز
قابلیت تعویض تم برنامه
پشتیبانی از ۱۶ زبان رایج دنیا
قابلیت بروز رسانی رایگان از طریق وب

 

password دانلود سریع و اسان با JDownloader 0.9.580.20101120 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود سریع و اسان با JDownloader 0.9.580.20101120 (قابل حمل)لینک دانلود – ۳۰.۱ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 161 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!

 

password نرم افزار مدیریت حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 36.0 Beta 1رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مدیریت حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 36.0 Beta 1 لینک دانلود – ۳۰ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 137 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Windows Live Messenger نسل جدید مسنجر معروف MSN می باشد. این نرم افزار دارای تمامی امکانات محبوب مانند لیست کاربران، شکلک ها و قابلیت ارتباط سریع میان شما و دوستانتان با استفاده از چت نوشتاری، صوتی و یا ویدئویی بوده و همچنین چند راه جدید برای اتصال و به اشتراک گذاری عکس ها و اسناد نیز به آن اضافه شده است. این نرم افزار یک جایگزین عالی در زمینه ارتباط آنلاین به جای ایمیل بوده و حتی می توانید از آن در مواقعی که نمی توانید در مکانی خاص حضور داشته باشید استفاده کنید. این نرم افزار قسمتی از خدمات آنلاین ویندوز می باشد.

 

password مسنجر محبوب و قدرتمند Windows Live Messenger 15.4.3538.513پسورد فایل: www.downloadha.com

download مسنجر محبوب و قدرتمند Windows Live Messenger 15.4.3538.513 لینک دانلود – 203.9 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 121 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Nimbuzz یکی از معروفترین مسنجر های موبایل های جاوا و سیمبین می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.نسخه مخصوص کامپیوتر نیز منتشر شده است و سایت دانلودها آنرا جهت دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است.Nimbuzz از مسنجر های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید به همه ی آنها به صورت همزمام متصل شوید.در نیمباز هر کاربر دارای یک پروفایل حاوی اطلاعات شخصی و … است که در صورت دسترسی شما میتوانید پروفایل کاربران را رویت کنید. Nimbuzz دارای محیطی زیبا و رابط کاربری آسان است و از تمامی پروتکل ها برای برقراری ارتباط را پشتیبانی میکنید. براحتی حساب های کاربری خود از قبیل یاهو، جیمیل، MSN، فیسبوک و … را به نیم باز متصل کنید تا بتوانید با دوستان خود در شبکه های نام برده در ارتباط باشید.

 

password نرم افزار مسنجر نیم باز Nimbuzz Messenger 2.9.2رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مسنجر نیم باز Nimbuzz Messenger 2.9.2 لینک دانلود – ۲۶ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 149 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Line یکی از جالب ترین و محبوب ترین مسنجرهای آندروید بوده است که  نسخه ویندوز آن در دسترس کاربران قرارگرفته است.نرم افزار لاین از بهترین مسنجرهای گوشی مثل وایبر، تانگو، وی چت، ای بادی و … است . مشخصه نرم افزار LINE شکلک های گرافیکی جالبی است که مختص این برنامه است. با دانلود نرم افزار لاین می توان به دوستان لیست گوشی رایگان sms زد و تماس گرفت یا به قولی چت کرد و ارتباط صوتی و تصویری مجانی برقرار کرد.

 

-توجه :  برای استفاده از نسخه ی ویندوز برنامه ی line، باید ابتدا باید این برنامه را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید؛ با شماره ی خود اکانت بسازید و ایمیل خود را جهت تأیید ثبت نام وارد کنید تا ایمیل تأیید برای شما ارسال شود؛ سپس اکانت لاین خود را فعال کنید. حال آدرس ایمیل و پسوردی که روی گوشی یا تبلت خود به برنامه داده اید را در نسخه ی ویندوز برنامه ی لاین وارد کنید تا اکانت شما روی ویندوز با اکانت شما روی موبایل یا تبلت خود، Sync شود.

 

password  مسنجر لاین برای ویندوز LINE 3.7.3.82رمز فایل: www.downloadha.com

download  مسنجر لاین برای ویندوز LINE 3.7.3.82لینک دانلود – ۱۵ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 140 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

password نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final لینک دانلود – 17.4 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 309 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Viber یک مسنجر است که به جرات می توان گفت پایه گذار ارتباطات در تلفن های هوشمند است . Viber ابتدا برای سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شد اما به دلیل استقبال بیشتر نسخه ویندوز به صورت آزمایشی عرضه شد ! نرم افزار Viber ابزاری است که امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. پیغام ها و تماس های خود را به راحتی مدیریت کنید و این نکته در نظر داشته باشید که نیاز نیست حتی ۱ ریال هم بابت این سرویس پرداخت کنید .

 

password نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber Free Calls & Messages v5.0.0.282  پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber Free Calls & Messages v5.0.0.282  دانلود با حجم ۴۱ مگابایت   | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 149 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

password تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.21.73.104 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.21.73.104 Final لینک دانلود – ۳۴ مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 144 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (1)

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش حجم اطلاعات و فایل‌ها بر روی سرورها، و تقاضای بسیار بالای مصرف کننده‌گان اینترنت برای دانلود، نیاز به نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیار بیش از پیش احساس می‌شود.به این منظور شرکت‌های بسیار زیادی نرم‌افزارهایی جهت مدیریت و بهینه‌سازی دانلود ارائه کرده‌اند.Free Download Manager نام نرم‌افزاری است که به منظور مدیریت دانلود‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

password مدیریت اسان دانلود با Free Download Manager 3.8.1053 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت اسان دانلود با Free Download Manager 3.8.1053 (قابل حمل)لینک دانلود – ۹.۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 161 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

FDM برنامه ای رایگان و کم حجم برای افزایش سرعت دانلود و همچنین مدیریت فایل های دانلود می باشد . این برنامه ی متن باز به شما امکان دانلود فایل و یا وب سایت کامل را از طریق HTTP, HTTPS و FTP می دهد . با قابلیت Stop و ادامه دانلود ، دیگر نگران قطع شدن دانلود خود نباشید و به راحتی در زمانی دیگر عملیات دانلود را از سر بگیرید . از سایر قابلیت های این دانلود منیجر می توان به هماهنگی کامل با مرورگرهای وب ، افزایش ۶۰۰ درصدی سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ، یکپارچه سازی با آنتی ویروس ، کنترل ترافیک مصرفی ، دانلود یکجای وب سایت و … اشاره کرد .

 

password مدیریت آسان دانلود با Free Download Manager 3.9.4.1468 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت آسان دانلود با Free Download Manager 3.9.4.1468 لینک دانلود – 7.5 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 248 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

password آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.22 Build 1Final پسورد فایل : www.downloadha.com

download آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.22 Build 1Final دانلود با حجم ۶ مگابایت  | لینک کمکی

تغییرات اعمال شده در این نسخه :
Resolved compatibility issues with some applications
Fixed bugs

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

رز دانلود بازدید : 163 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

  

password نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107 پسورد فایل : www.downloadha.com

download نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی – ۲۴ مگابایت  |  لینک کمکی

download نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – ۵۶ مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 144 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

 

password دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا Opera v27.0 Build 1689.54 رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا Opera v27.0 Build 1689.54  دانلود با حجم ۳۰ مگابایت  

 

رز دانلود بازدید : 136 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 


 

 

 

password مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome v40.0.2214.94 پسورد فایل : www.downloadha.com

download مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome v40.0.2214.94 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی – 40 مگابایت  |  لینک کمکی

download مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome v40.0.2214.94 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – 46 مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 156 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 35.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

https://cdn4.iconfinder.com/data/icons/pretty_office_3/32/Globe-Download.pngدانلود مستقیم از سرور با سرعت بالا کلیک کنید

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,483
  • بازدید ماه : 8,326
  • بازدید سال : 37,384
  • بازدید کلی : 687,462