loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 42 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید به ویرایش تگ فایل های MP3, WMA, OGG و APE بپردازید. این نرم افزار میتواند تصویر خواننده و متن موسیقی رو از سایت هایی نظیر Amazon.com و FreeDB جستجو و وارد برنامه کند. همچنین این نرم افزار توانایی تغییر نام فایل های موسیقی شما رو در حجم زیاد دارد. از قابلیت های دیگه این نرم افزار می توان به پشتیبانی کامل از Drag&Drop و هماهنگی با Windows Media Player 11 اشاره کرد .

 

password نرم افزار مدیریت تگ های فایل های صوتی Mp3tag 2.68رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مدیریت تگ های فایل های صوتی Mp3tag 2.68 لینک دانلود – ۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

XXCLONE نرم افزاری برای کپی گرفتن از درایو و پارتشین ویندوز است . توسط XXCLONE میتوانید به ایجاد سه نوع نسخه پشتیبان از جمله تمامی فایل ها ، فقط پوشه های حیاتی و پشتیبان گیری از درایو است. نرم افزار XXCLONE بک آپ هارد دیسک از سیستم فعلی شما میسازد و شما میتوانید در صورت نیاز کامپیوتر خود را از دیسک بک آپ لود کنید . دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات نباشید زیرا تنها با یک کلیک می توانید نشخهه پستیبان را برگردانید. بوت کردن خودکار دیسک ، امکان زمانبندی و بازگردانی سیستم از ویژگی های XXCLONE است .

 

password نرم افزار کپی گرفتن درایو XXCLONE 2.072رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار کپی گرفتن درایو XXCLONE 2.072 لینک دانلود – ۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 33 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

USBDeview نرم افزاری بسیار کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که به وسیله آن می توانید تمامی دستگاه هایی که توسط پورت USB به سیستم شما متصل شده اند را مشاهده و کنترل نمایید. این نرم افزار تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و … را به شما نمایش خواهد داد. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

password نرم افزار مشاهده USB سیستم USBDeview 2.41رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مشاهده USB سیستم USBDeview 2.41 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 18 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

بسیاری از مواقع کاربران برای تهیه یک تصویر از برنامه ای خاص و یا تهیه یک سند از کلید PrintScreen صفحه کلید استفاده می کنند که با این کار کاربر قادر به ذخیره سازی تصاویر گرفته شده نمیباشد و باید توسط یک برنامه دیگر مثل Paint عکس را ذخیره کند.DeskSoft SmartCapture یک نرم افزار بسیار عالی در زمینه عکس برداری از محیط ویندوز. واسط کاربری خوب و آسان و امکانات قدرتمند این نرم افزار در کنار حجم بسیار کم، این برنامه را به یک ابزار ایده آل و کامل برای عکس برداری از صفحات مختلف دسکتاپ و محیط ویندوز. این نرم افزار یک ابزار قدرتمند با روش کار آسان می باشد که این امکان را فراهم می سازد تا کاربران مبتدی نیز بتوانند عکس هایی بسیار با کیفیت از صفحه نمایش رایانه خود بگیرند.

 

password  نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز DeskSoft SmartCapture 3.3.0 پسورد فایل : www.downloadha.com

download  نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز DeskSoft SmartCapture 3.3.0 دانلود  با حجم ۳ مگابایت

رز دانلود بازدید : 29 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Hybrid نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت های ویدئویی و صوتی در کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد به وسیله این برنامه قادر به تبدیل بسیاری فرمت های صوتی نظیر ogg/flac/mp3/ac3 و ویدئویی نظیر avi/mp4/mkv/mov و… خواهید بود.این نرم افزار امکانات مختلفی در هنگام تبدیل فرمت های ویدئویی در اختیار کاربران قرار میدهد که از میان این امکانات میتوان به حذف کردن صدای فایل تصویری، پشتیبانی از زیرنویس گذاری در فیلم ها، تبدیل تصویر به صوت و… اشاره کرد.

 

password دانلود نرم افزار تبدیل فایل های صوتی و تصویری Hybrid 2015.02.08.1 پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود نرم افزار تبدیل فایل های صوتی و تصویری Hybrid 2015.02.08.1 دانلود با حجم ۱۲۵ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که دسکتاپ تان گنجایش آیکون های شما را نداشته و نیز دیگر از آن زیبایی و تنوع کافی برخوردار نیست ما به شما پیشنهاد می کنیم که نرم افزار BumpTop را امتحان کنید . این نرم افزار با تبدیل دسکتاپ شما به یک محیط سه بعدی و بسیار پویا موجبات زیبایی و افزایش حجم چشم گیر دسکتاپ شما فراهم می کند . این برنامه از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد .
یکی از ویژگی های این برنامه افزایش فضای دسکتاپ شما می باشد این برنامه علاوه برای استفاده از زمینه برای قرار دادن آیکون ها امکان استفاده از دیواره ها را برای قرار دادن آیکون ها فراهم می کند . همچنین شما می توانید با کاهش اندازه آیکون های خود به صورت بصری فضای دسکتاپ را نیز بیشتر کنید .
امکان دسته بندی و انباشته کردن اسناد بر روی هم از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد . این کار دقیقا مانند زمانی است که شما اوراق روی میزکارتان را دسته کرده و روی هم قرار می دهید . این نرم افزار با ایجاد این چنین امکانی تا سر حد ممکن کار را برای فشرده سازی آیکون ها ساده کرده است .

 

password دسکتاپ سه بعدی با استفاده از BumpTop Professional v1.11.3706پسورد فایل : www.downloadha.com

download دسکتاپ سه بعدی با استفاده از BumpTop Professional v1.11.3706 لینک دانلود – 10 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 21 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند وبا کارایی آسان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانیداز تمامی فعالیتهایی که توسط ویندوز برروی کامپیوتر دسکتاپ خود انجام می دهید تصویر برداری نموده و بصورت فیلمی با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که درون سیستم خود مشاهده می نمایید را ضبط می نماید. این نرم افزار با ویرایشگر داخلی خود که به شما اجازه میدهد تا برروی فیلمها با استفاده از متن و یا یک صدای ضبط شده که بیانگر چگونگی مراحل کاری است که می خواهید مثلا به عنوان آموزش برروی ویدئوی خود قرار دهید، فیلمها و تصاویر گرفته شده از دسکتاپ خود را ویرایش نمایید. نسخه منتشر کننده (Publisher) نرم افزار این توانایی را دارد که فایلهای خروجی را بصورت فیل فلش و یا ویدئوهای AVI ذخیره نموده تا فیلمهای ساخته شده توسط شما قابلیت ارائه برروی وبسایتهای مخلتلف یا اسناد را داشته باشند. ویرایش دسکتاپ نرم افزار نیز دارای یک عملکرد ساده فرستادن گزارش ” Send Report” می باشد که آخرین دقایق فعالیت های برروی صفحه نمایش را برروی یک میل گزارشی ضمنی پیوست نماید. با استفاده از این برنامه معنی فناوری برتر را درک خواهید نمود بدین معنی که با قابلیت ضبط با اجرای برنامه در پس زمینه و ویژگی غیر قابل شناسایی بودن حتی توسط کامپیوتر های مدرن می توانید حتی بدون اینکه شخص مورد نظر اطلاع داشته باشد، تمامی فعالیتهای وی را ضبط نمایید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به سادگی ویدئوهای آموزشی برای نرم افزارها و یا دیگر آموزشهای مبنی بر کامپیوتر خود را ایجاد نمایید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار BB FlashBack Pro 2.6.4 Build 1293 :
قابلیت ضبط و پخش ویدئوهای گرفته شده از روی صفحه نمایش شما
قابلیت استخراج ویدئو بصورت فرمت Macromedia Flash
قابلیت استخراج فیلم بصورت AVI، WMV، فایل مستقل اجرایی (EXE)
پشتیبانی کامل از پاورپوینت و پلاگین های آن
کدهای قابل انتخاب برای فرمتهای AVI  و WMV
قابلیت ایجاد وویرایش قالبهای HTML برای فیلمهای مخصوص وب
قابلیت ضبط صدا از طریق میکروفون
قابلیت وارد نمودن فایلهای صوتی
تغییر خودکار ابعاد و وضوح تصویر در حین ضبط نمودن
قابلیت ازبین بردن خودکار افکتهای گرافیکی ویندوز
تنظیم تصویر پس زمینه دسکتاپ در حین ضبط
مخفی نمودن آیکونهای دسکتاپ در حین ضبط
ضبط تمامی صداهای ایجاد شده توسط سیستم
قابلیت لاگین شده و پخش با استفاده از کلیدهای میانبر
قابلیت گرفتن تصویر از تنها آخرین دقایق ضبط
حالت سازگاری برای ضبط از روی کامپیوترهای قدیمی تر
قابلیت کنترل نمودن کلیدهای میانبر
بررسی برای بروزرسانی نرم افزار
راهبری با استفاده از رخداد فیلم انتخابی
نوار ابزار فریم برای نمایش تمامی فعالیتها
قابلیت جستجوی فیلم برای رشته متنی
افزودن جعبه های متنی و یادداشت
افکتهای متنوع بروی متن، سایه ، تعیین شفافیت
ارائه لیستی از فیلمهای ضبط شده اخیر
تبدیل نمودن فریم منتخب به فایل bitmap
عملکرد زوم
تنظیم نمودن دلخواه سرعت نمایش فریم
وارد نمودن تصاویر به فیلم
بریدن ویا ادغام فریمها
متناسب سازی خودکار با اندازه تصویر فیلم یا پنجره
وارد نمودن یا پاک کردن ردپا
قابلیت وارد نمودن صوت
نوار ابزار ویراستار قابل دلخواه سازی
نشانه گذاری نمودن فیلم با علائم خاص
قرار دادن وقفه های کلیک برای ادامه (Click To Continue)
فرستادن فیلم توسط گزینه ایمیل
و…

 

password تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز با BB FlashBack Pro 2.6.4 Build 1293پسورد فایل: www.downloadha.com

download تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز با BB FlashBack Pro 2.6.4 Build 1293لینک دانلود – 7.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

برخی از نرم افزار های کوچکی هستند که با حجم کمی که دارند، قابلیت های ریز اما مفیدی را به رایانه اضافه می کنند که کار با رایانه را برای کاربران آسان تر می کنند. یکی از این نرم افزارها Send To Toys 2.5.0.0 است که در این مطلب سایت دانلودها به شما معرفی خواهیم کرد. برای پی بردن به ویژگی این نرم افزار، معرفی آن را با یک مثال شروع می کنیم. وقتی روی فایل ها، پوشه ها و برنامه های ویندوز، کلیک راست نشانگر ماوس خود را فشار دهید، گزینه ای به نام Send To را مشاهده می کنید. از این گزینه در بسیاری از موارد برای انتقال یک برنامه روی دسکتاپ و انتقال فایل یا پوشه ای روی حافظه فلش استفاده می شود. کاربران زیادی وجود دارند که دوست دارند گزینه های موجود در این منو را به دلخواه خود تغییر دهند.
برخی از آنها تمایل دارند که گزینه هایی را از آن حذف کنند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا گزینه هایی را به طور اختصاصی برای خودشان به این منو اضافه کنند. انجام این کار به طور معمول کمی پیچیده و زمان بر است و فقط کاربران حرفه ای قادر به انجام آن هستند اما با استفاده از نرم افزار ساده Send To Toys 2.5.0.0 انجام این کار در مدت زمانی بسیار کوتاه و توسط تمام کاربران امکان پذیر خواهد شد. به کمک این برنامه می توانید فایل های خود را به طور مستقیم به برنامه ها و مسیرهای مورد نظرتان انتقال دهید. این نرم افزار کمتر از یک مگابایت حجم دارد و استفاده از آن کاملا رایگان و بدون محدودیت است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Send To Toys 2.5.0.0:
– انتقال مستقیم و سریع فایلها به برنامه ها ومسیرهای مورد نظر
– صرفه جویی در وقت
– اضافه کردن منوهای جدید به منوی Send To کلیک راست ماوس
– استفاده ی آسان و بدون داشتن مهارت خاص
– حجم کم و استفاده ی کاملا رایگان
– قابلیت حذف یا تغییر منوهای موجود در بخش Send To کلیک راست ماوس
– قابل استفاده در نسخه های مختلف ویندوز
– و …

 

password انتقال مستقیم فایلها به مسیرهای مورد نظر در ویندوز با Send To Toys 2.5.0.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download انتقال مستقیم فایلها به مسیرهای مورد نظر در ویندوز با Send To Toys 2.5.0.0لینک دانلود – 726 کیلوبایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 19 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

مجموعه ای از ۱۶ تم بسیار زیبا و دیدنی برای ویندوز ۷ که در سال ۲۰۱۰ ارائه شده اند ، توسط تیم دانلودها جمع آوری شده و برای استفاده کاربران در اختیار آن ها قرار گرفته است. امیدواریم از استفاده این تم ها در محیط ویندوز ۷ خود نهایت لذت را ببرید.


password مجموعه 16 تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز 7پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 16 تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز 7لینک دانلود – ۷۵ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار I Screen Recorder قادر است با کیفیت فوق العاده بالا و سرعت دریافت اطلاعات عالی از صفحه ی دسکتاپ شما فیلم تهیه و آن را با فرمت دلخواه و مورد نیاز شما ذخیره نماید. شما می توانید با ضبط و میکس صدای خود روی ویدئوی حاضر آن را به یک فیلم آموزشی حرفه ای تبدیل نمایید.
این نرم افزار همچنین قادر است از هر لحظه ای در دسکتاپ شما عکس با فرمت های BMP یا JPG تهیه و با بهترین کیفیت ممکن ذخیره نماید.این قابلیت زمانی که شما می خواهید یک عمل ساده را به طرف مقابل خود آموزش و انتقال دهید بسیار کارایی دارد و نیازی به تهیه ی فیلم های حجیم نیست.این نرم افزار همچنین قابلیت کپچر و ضبظ از وب کم ها و کارت تی وی ها را نیز داراست و شما قادرید به راحتی و با کیفیت و فرمت دلخواه فیلم های خود را از این موارد ضبط و از آنها استفاده نمایید ؛ لازم به ذکر است در ضبط از کارت تی وی ها این نرم افزار صدای موجود را بنا به ضرورت ، ضبط می نماید که در صورت غیر فعال کردن این گزینه در نرم افزار ، صوت آن ضبط نخواهد شد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار I Screen Recorder v8.0.0.2121:
– امکان ضبط و تهیه ی فیلم از مانیتور
– امکان گرفتن عکس از صفحه ی مانیتور با فرمت های JPG,BMP
– امکان ضبط فیلم از وب کم و تی وی کارت ها
– قابلیت ضبط صوت پخشی در هنگام ضبط ویدئو از هر وسیله ای
– قابلیت تعیین فرمت و کیفیت فیلم و تصاویر ضبط
– دارای ویرایشگر جالب و قدرتمند ویدئو که در حین فیلم برداری قابل استفاده است
– دارای دکمه های کلیدی برای دسترسی سریع و آسان به بخشهای مختلف نرم افزار
– پشتیبانی از فرمت فایل های AVI
– قابلیت تنظیم اندازه فایل خروجی ویدیو
– تغییرات جالب در فیلم برداری همانند تغییر اندازه ، برش ، چرخش و تنظیم کردن رنگ ها
– رابط کاربری ساده ، زیبا و قابل فهم برای تمام کاربران
– سازگاری با اکثر نسخه های مختلف ویندوز
– و …

دانلود اسکریپت

 

password تصوير برداري از صفحه دسكتاپ با I Screen Recorder v8.0.0.2121پسورد فایل: www.downloadha.com

download تصوير برداري از صفحه دسكتاپ با I Screen Recorder v8.0.0.2121لینک دانلود –2.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 21 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

یکی از بهترین و زیباترین نرم افزارهایی است که برای نمایش ساعت کشورهای مختلف طراحی شده است. این برنامه بسیار حرفه ای طراحی شده و علاوه بر نمایش زمان کشورهای سراسر دنیا می تواند اطلاعاتی از قبیل پرچم کشورها و خطوط مرزی آنها را به آموخته های شما بیفزاید. سادگی و در عین حال قدرتمندی این برنامه باعث گسترش روز افزون آن در اینترنت شده است. بروزرسانی روزانه ی نرم افزار باعث کارکرد بهتر آن می شود.
Sharp World Clock می تواند شما را از زمان دقیق هر کشوری درروی زمین مطلع کند. همچنین می تواند شما را از زمان دقیق طلوع و غروب خورشید در هر نقطه از زمین و یا حتی وضعیت ماه مطلع کند.
ابزارهایی مانند مبدل زمان (بر اساس منطقه)، ساعت های مختلف هشداردهنده بهمراه یک تقویم با قابلیت یادآوری، همزمان سازی ساعت اتمی ( از طریق اینترنت)، قرار گرفتن در سیستم تری و در روی همه پنجره ها قرار گرفتن نیز در اختیار شما قرار دارد.

 

برخی از قابلیت های این نرم افزار :
– نمایش هر تعداد ساعتی که شما دوست دارید در راستای دلخواه.
-قالب های بسیار زیاد و متنوع.
-لیست کاملا سفارشی از شهرهای کشورهای مختلف جهان ( بهمراه پایتخت کشورها).
-اضافه/حذف/ویرایش شهرها و انتخاب علاقه مندی ها برای دسترسی سریع تر.
-نمایش ساعت در ساعت دیجیتالی یا عقربه ای.
-فرمت های متنوع برای نمایش تاریخ و ساعت و امکان ایجاد فرمت دلخواه.
-امکان انتخاب رنگ دلخواه برای پس زمینه. ( ترکیب های مختلفی از رنگ ها در اختیارتان خواهد بود).
– نقشه جهان بهمراه مناطق جغرافیایی با قابلیت نمایش روز/شب بودن هر منطقه، موقعیت خورشید و امکان زوم کردن مرزها تا ۶ برابر.
– محاسبه دقیق طلوع و غروب خورشید و وضعیت ماه ( بدون نیاز به اینترنت، محاسبات بصورت آفلاین صورت می گیرند).
– نمایش پرچم همه کشورها، حتی در بالای ساعت آن کشور.
– قابلیت RSS/Atom Feed Reader با امکان جستجو که شمارا در ارتباط با اخبار مورد علاقه یتان نگه می دارد.
-آسمان مصنوعی بی نهایت (نمایش روشنی و تاریکی آسمان) برای هر ساعت. شما می توانید مکان خورشید را در افق ببینید.
-برروز رسانی تنظیات DST (Daylight Saving Time) از طریق اینترنت.
Daylight Saving Time : جلوبردن ساعت در بهار و عقب بردن در پاییز برای تنظیم طول مدت روز.
-قرار گرفتن در سیستم تری و در روی همه پنجره ها قرار گرفتن.
-چسبیدن به کتاره های صفحه هنگام نزدیک شدن پنجره به کناره ها.
– تبدیل کننده منطقه ای زمان.
-ساعت هشدار دهنده با ۳ هشدار مستقل (راس ساعت، روزانه، بی صدا/صدادار: مجموعه ای از صداهای مختلف نیز در دسترس است).
– تقویم دستی کوچک با امکان یادآوری.
– تنظیم دقیق ساعت اتمی از چندین سرور از پیش تنظیم شده اینترنتی.
-استفاده و تنظیمات آسان بصورتی که شما احتمالا به هیچ فایل راهنمایی نیاز نخواهید داشت.
-درست عمل کردن در محیط های چند مونیتوری و در ویندوز ویستا.
– پایداری و کارکرد درست. در استفاده معمول نیازی به اینترنت نیست.

 

password نمايش ساعت هاي كشور هاي مختلف با Sharp World Clock 4.82پسورد فایل: www.downloadha.com

download نمايش ساعت هاي كشور هاي مختلف با Sharp World Clock 4.82لینک دانلود – 5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Alarm Clock Pro نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. از این ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد می توان به توانایی ارسال پیغام های متنی در زمان های تعیین شده به گوشی های تلفن همراه ، پخش فایل های صوتی و تصویری مشخص شده در زمان تعیین شده ، قابلیت ایجاد تکرار ، Fade نمودن و توقف فایل های صوتی و تصویری در حال پخش ، ( از این ویژگی بیشتر می توان برای شنیدن موسیقی قبل از خواب بهره برد تا بعد از مدتی صدای در حال پخش متوقف شود )، باز نمودن برنامه و یا سند های متنی در زمان تعیین شده ، مدیریت بر زمان های تنظیم هشدار از جمله زمان پخش alarm ، تعداد تکرار آن ها در یک روز و یا یک هفته و تاریخ های از پیش تعیین شده ، دارای ابزار هوشمند snooze و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Josh Hague & Koingo Software می باشد.

 

password ساعت زنگ دار حرفه اي با Alarm Clock Pro 9.2.8 Portable   پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساعت زنگ دار حرفه اي با Alarm Clock Pro 9.2.8 Portable   لینک دانلود – 50 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 26 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Sonne Screen Video Capture  نام نرم افزاری است برای تصویر برداری از محیط نرم افزاری و سیستم عامل ویندوز که به کمک آن  قادر خواهید بود به راحتی از محیط در حال کار ،  در سیستم عامل خود تصویربرداری نمایید.
این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار است که از میان آن ها می توان به قابلیت ضبط تصویر، صدای سیستم، عکسبرداری از قسمت های تعیین شده تصویر، توانایی عکسبرداری طولی از صفحات وب، قابلیت استفاده آسان با استفاده از طراحی خوب گرافیکی در رابط با کاربر، دارای ابزار حرفه ای ویرایش عکس ، قابلیت استفاده از کلید های میانبر و تنظیم آن ها بر روی صفحه کلید و … اشاره نمود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sonne Screen Video Capture:
– ضبط کلیه جزئیات صفحه نمایش با حداکثر کیفیت تصویر
– پشتیبانی از ورودی های Webcam, DV, TV Crad, AV
– پشتیبانی از فرمت های AVI, DIVx, xVID جهت ذخیره فایل ها
– نمایش هم زمان تصاویر ضبط شده
– پشتیبانی از ویندوز های مختلف چون ویستا
– محیط بسیار ساده و جذاب
– و …

دانلود اسکریپت

 

 

 

password تصویربرداری از محیط دسکتاپ با Sonne Screen Video Capture v7.1.0.535پسورد فایل: www.downloadha.com

download تصویربرداری از محیط دسکتاپ با Sonne Screen Video Capture v7.1.0.535 لینک دانلود – 3.16 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)


Video Capture Factory 7.2.0.522 ابزاری بسیار عالی برای برطرف کردن نیازهای تصویری شماست. توسط این نرم افزار شما می توانید از دستگاه های جانبی ذکر شده، فیلم و تصاویر دلخواهتان را بارگذاری کنید. همچنین این برنامه به شما اجازه مرور و ویرایش فایل ها را می دهد. فایل های ویدئوی بارگذاری یا ذخیره شده با فرمت AVI قابل ذخیره سازی هستند. Video Capture Factory به دلیل رابط کاربری بسیار مناسب و زیبا و تنظیمات کاربردی، هم برای کاربران تازه کار و هم کاربران حرفه ای قابل استفاده است. شما می توانید نوع کدک فایل ویدئوی، خصوصیات دستگاه های جانبی و دوربین را تنظیم کنید. قابلیت شناسایی حرکت (Motion detection) این نرم افزار نیز به شما امکان آزمایش و تنظیم دوربینتان را می دهد. با این نرم افزار، از کار با فایل های ویدئویی دلخواهتان، لذت خواهید برد.

 

password تهيه فيلم هاي آموزشي با به كارگيري Video Capture Factory 7.2.0.522پسورد فایل: www.downloadha.com

download تهيه فيلم هاي آموزشي با به كارگيري Video Capture Factory 7.2.0.522 لینک دانلود – 5.4 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 36 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

به کمک نرم افزار نقشه جهان سه بعدی می‌توانید سیاره مان را در سه بعد ببینید و موقعیت ۲۶۹ کشور و بیش از ۳۰۰۰۰ شهر را اطراف جهان ببینید، فاصله بین هر دو موقعیت و یا چند مکان مختلف را محاسبه و مقایسه کنید. شبیه ساز سیاره زمین سه بعدی، یک مدل کاملاً واقعی است و می‌توانید دامنه دید خود را تغییر دهید. هم‌چنین می‌توانید این برنامه را به عنوان screensaver رایانه خود انتخاب کنید. تقریباً هر چیزی را می‌توانید به توجه به نظرتان انتخاب و تنظیم کنید و حتی رنگ کره زمین را تغییر دهید. پنجره برنامه را به طور استاندارد و یا کامل باز کنید.

 

password شبیه سازی سه بعدی کره ی زمین با 3D World Map 2.1 Full پسورد فایل : www.downloadha.com

download شبیه سازی سه بعدی کره ی زمین با 3D World Map 2.1 Full لینک دانلود – ۴.۵ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 26 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

East-Tec Eraser نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن  کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به پاکسازی مسیرها و رد پاهایی مختلف در سیستم نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای این کار استفاده می نماید و کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا فایل های مربوط به هریک از قسمت های مختلفی که ردپایی در آن جا باقی مانده است را پاکسازی نمایند. این نرم افزار یکی از تولیدات شرکت نرم افزاری EAST Technologies می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی فعالیت می کند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان موارد زیر اشاره نمود:

– پاکسازی فایل ها و تصاویر مربوط به گشت و گذارهای اینترنتی

– توانایی پاکسازی ردپاهایس باقی مانده در قسمت های مختلف سیستم

– توانایی پاکسازی فایل های Temp مربوط به فایل های اجرا شده

– پاکسازی My Recent Documents سیستم

– پاکسازی کوکی های موجود بر روی سیستم به منظور حفظ امنیت

– سازگار با نرم افزارهای مختلف سیستمی

و … .

 

password پاكسازي تمامي ردپاها با به كارگيري East Tec Eraser 2010 9.8.0.100پسورد فایل: www.downloadha.com

download پاكسازي تمامي ردپاها با به كارگيري East Tec Eraser 2010 9.8.0.100 لینک دانلود – 8 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

MySecretFolder نام نرم افزاری است که شما به وسیله آن می توانید پوشه ها و فایل های شخصی خود را از دید دیگران مخفی کنید و یا با قرار دادن رمز عبور بر روی آن ها ، از دسترسی دیگران به آن ها جلوگیری کنید.به وسیله این نرم افزار شما پوشه مورد نظر خود را انتخاب می کنید و آن را به صورت مخفی در می آورید و از این پس تنها شما هستید که با استفاده از برنامه می توانید به فایل ها و پوشه های خود دسترسی داشته باشید. همچنین غیر از عملیات مخفی سازی شما می توانید با استفاده از امکان قرار دادن رمز عبور ، مجوز دسترسی به فایل ها و پوشه ها را تنها به افرادی بدهید که توسط خود شما از رمز عبور مطلع هستند و اجازه دسترسی به فایل های شما را دارا می باشند.

 

password مخفی و قفل کردن پوشه ها با My Secret Folder 4.30پسورد فایل : www.downloadha.com

download مخفی و قفل کردن پوشه ها با My Secret Folder 4.30لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Cool Screen Capture 7.0.1.452 یک ابزار فوقوالعاده ای است که برای فراهم کردن نیاز های صوتی تصوری مصرف کنندگان طراحی شده است. تکنیک های پیشرفته و ظاهر زیبای این نرم افزار را درخور هر مصرف کننده ای می کند. کاربران می توانند عکس ها و ویدئو های مورد علاقه ی خود را از گیرنده های تلوزیون و یا وسیله های دیگر کپچر کنند Cool Screen Capture به مصرف کننده ها یک عملکرد پیشرفته کپچر را ارائه می کندشما می توانید هر محوطه ای از دسکتاپ خود را مانند ترفند ها، نمایش کننده ی ویدئو ها و … کپچر کنید.

 

خصوصیت های اصلی نرم افزار : 
ویدئو را از درگاه های دیگر از جمله وبکم های USB ، گیرنده های تلوزیون و … کپچر می کند 
قابلیت کپچر کردن هر مکان از دسکتاپ شما 
گرفتن تصاویر لحظه ای (Snap Shot) در هر زمانی با استفاده از کلید های میانبر 
سری کامل تنظیمات برای هر وسیله یا درگاهی 
پشتیبانی کردن از فرمت ویدئویی AVI(دایویکس) 
قابلیت ضبط کردن ویدئو و یا صدا 
ابزار پیش نمایش ویدئو ها در مرور گرر فایل ها

 

password فيلم برداري حرفه اي از محيط ويندوز توسط Cool Screen Capture 7.0.1.452پسورد فایل: www.downloadha.com

download فيلم برداري حرفه اي از محيط ويندوز توسط Cool Screen Capture 7.0.1.452 لینک دانلود – 6.5 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 25 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار Hidetools Parental Control یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ضبط هرگونه اعمال برروی سیستم شخصی میباشد که مسلما بکار ما می آید خصوصا در سیستم های اداری که به اینطور مسائل نیاز است.این نرم افزار به صورت کاملا مخفیانه عمل میکند بطوری که در Task Manager هم اثری از خود به جای نمیگذارد و فقط در صورتی نمایان میشود که شما کلیدهای ترکیبی مربوطه را که نرم افزار به شما داده است و یا خود برای آن تعریف کرده اید بقشارید.اما اعمالی که این نرم افزار میتوانید برای شما بصورت کامل ضبط کند و در صورت نیاز گزارش کاملی در اختیار شما قرار دهد .

 

- وب سایتهای دیده شده :
این نرم افزار قابلیت ذخیره آدرس ها و صفحات بازدید شده از سایتهای اینترنتی را دارد ، مهم نیست چه حجمی از اطلاعات در مرورگر بارگذاری میشوند مهم این است که این نرم افزار گزارش کامل کار خود را به شما میدهد.
– مطالب تایپ شده توسط کیبورد:
تمامی اعمال کیبورد ، که شخصی ممکن است انجام دهد توسط این نرم افزار ضبط خواهد شد و شما در صورت لزوم میتوانید بدانید که چه چیزهایی را نوشته اند !
– نرم افزارهای اجرا شده :
نرم افزار hidetools parental control به صورت کاملا مستقل عمل میکند و هیچ تداخلی با نرم افزارهای دیگر نخواهد داشت ، و تمامی اعمال نرم افزارهای اجرا شده را نیز انجام میدهد.بعنوان مثال ، نرم افزار Media Player وقتی فایلی را اجرا میکند ، این نرم افزار آدرس لوکیشن اصلی فایل را نیز به شما خواهد داد.
– قابلیت عکسبرداری از محیط کار :
این نرم افزار طبق دستوراتی که شما از قبل برایش تعیین میکنید به صورت کاملا مخفیانه و بی سروصدا از محیط سیستم در هنگام کار عکس برداری خواهد کرد.
این نرم افزار با تمامی این قابلیت ها ، حجم بسیار کمی برابر با ۶.۵ مگابایت دارد.

 

password جاسوسي حرفه اي بر روي سيستم با Hidetools Parental Control v4.1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download جاسوسي حرفه اي بر روي سيستم با Hidetools Parental Control v4.1.0 لینک دانلود – 6.2 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

PicturesToExe Deluxe 6.5 نام نرم افزاری برای ساخت و نمایش تصاویر پشت سر هم (اسلاید شو) می باشد که یکی از بهترین نرم افزار های ساخت فایل اجرایی EXE می باشد .  به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا به وسیله ابزار آسان و رابط گرافیکی زیبا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت آلبوم های عکس در فرمت اجرایی نمایید. همچنین با کمک این نرم افزار می توانید بر روی تصاویر افکت های متنوع حرکتی و یا متون دلخواه را با فونت های زیبا قرار دهید. همچنین با ابزار VideoBuilder در نرم افزار امکان ایجاد سریع و آسان DVD های تصویری را امکان پذیر می سازد. با این ابزار به راحتی می توانید منوی DVD و خیلی از پارامتر های دی وی دی را تنظیم کنید . این  نرم افزار نیز قادر است از فایل ایجاد شده شما با قابلیت پسوورد گذاری و تمام شدن اعتبار آن محافظت کند. همچنین می توان ساخت محافظ صفحه نمایش ( Screen saver ) را تیز به قابلیت های این نرم افزار اضافه نمود .

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PicturesToExe Deluxe 6.5 :
– دارای مهندسی جدید در ساختار هسته اصلی نرم افزار و سازگاری با تمامی کارت های گرافیکی
– قابلیت ساخت آلبوم های عکس سازگار با DVD
– توانایی بزرگ نمایی / چرخش / صاف نمودن تصاویر
– دارای ویراشگر حرفه ای تصاویر برای ویرایش عکس ها
– قابلیت قرار دادن متن بر روی آلبوم تصویری
– توانایی قرار دادن آهنگ و موسیقی بر روی تصاویر
– دارای افکت های مختلف حرکتی برای قرار دادن بر روی آلبوم عکس
– ساخت تصاویر تنها در یک فایل اجرایی مجزا با فرمت اجرایی EXE
– توانایی ساخت محافظ صفحه نمایش از عکس های دلخواه ( Screen saver )
– پشتیبانی از فایل های تصویری فیلم و قرار دادن آن ها در آلبوم تصاویر
– پشتیبانی از ۲۰ زبان مختلف دنیا
– قابلیت قرار دادن نوار ابزار کمکی در آلبوم تصاویر

 

password ساخت اسلاید و آلبوم عکس با PicturesToExe Deluxe 6.5پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت اسلاید و آلبوم عکس با PicturesToExe Deluxe 6.5 لینک دانلود – 7.58 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 165 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Cleanse Uninstaller Pro 7.0.0 نرم افزاری برای حذف پیشرفته برنامه های نصب شده بر روی ویندوز می باشد . از دلایلی که می توان برای جایگزین کردن این نرم افزار با برنامه پیش فرض ویندوز با نام Add or Remove Programs آورد می توان به آن-اینستال سریع ، آسان و کامل اشاره کرد . همانطور که می دانید برخی از نرم افزار ها و یا بازی هایی که بر روی ویندوز نصب می کنید ، پس از حذف به طور معمولی ، اثر هایی را از خود به جا می گذارند و ممکن است که این برای شما خوشایند نباشد . Cleanse Uninstaller  می تواند هر گونه اثری که در بخش های مختلف نظیر رجیستری ، درایو ها ، منوی استارت و .. به جای مانده است را به طور کامل حذف نماید . با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با کشیدن و رها کردن برنامه ها به درون Cleanse Uninstaller  آنها را Uninstall کنید . بنابراین دیگر نیازی نیست به دنبال برنامه مورد نظر در میان اسامی مختلف گشته و  وقت بسیاری را برای پیدا کردن آن صرف نمایید .نحوه عملکرد این نرم افزار به این صورت است که نخست به دنبال فایل Uninstall برنامه مورد نظر شما گشته و از این طریق اقدام به حذف فایلهای ساخته شده توسط آن می کند . سپس با اسکن کردن رجیستری و درایو ها فایلهای مربوط به برنامه ی پاک شده را پیدا کرده  و از بین می برد . با این کار هم فضای قابل استفاده توسط شما افزایش پیدا کرده و هم اینکه مانع از پایین آمدن سرعت کامپیوتر شما خواهد شد .
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cleanse Uninstaller :
– سریع تر و تمیزتر کردن سیستم شما
– حذف برنامه های نصب شده سریع تر از ویندوز
– نمایش اطلاعات کامل برنامه ها
– گرفتن نسخه پشتیبان
– سهولت در استفاده از برنامه
– پیشرفته ترین نرم افزار حذف نرم افزارهای نصب شده
– توقف جاسوس افزارها قبل از آغاز عملیات برنامه
– حذف خطاهای رجیستری و صرفه جویی در وقت و هزینه
– افزایش فضای هارد دیسک رایانه و کاهش نیاز به ارتقا سخت افزاری سیستم
– کاهش نیاز به تکنسین های پر هزینه
– پشتیبانی از چند زبان
– نصب آسان و سریع برنامه
– پشتیبانی کامل از ویندوز ۹۸/ME/2000/XP/Vista
– و …

password حذف كامل نرم افزار هاي نصبي توسط Cleanse Uninstaller Pro v7.0.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download حذف كامل نرم افزار هاي نصبي توسط Cleanse Uninstaller Pro v7.0.0 لینک دانلود – 2.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 22 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Chameleon Clock نام نرم افزاری می باشد که به شما انواع ساعت های دیجیتالی را در TaskBar ارائه می دهد. به کمک این نرم افزار می توانید در مدل های مختلفی اقدام به قرار دادن ساعت دیجیتالی با اشکال و فونت های مختلف نمایید که در تصویر نیز چند مدل از این نوع ساعت ها را مشاهده می کنید . این نرم افزار با نمایش ساعت و تاریخ بر روی سیستم شما و همچنین دیگر ویژگی های خود به شما این امکان را می دهد که یک ساعت رو میزی چند کاره را در اختیار داشته باشید. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به ابزار تقویم ، نمایش زمان و ساعات جهانی ، چند زبانه بودن نرم افزار و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Softshape می باشد.

 

password ساعت زنگدار حرفه اي با Chameleon Clock 5.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساعت زنگدار حرفه اي با Chameleon Clock 5.1 لینک دانلود – 3.4 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

مجموعه ای از ۹۰ تم بسیار زیبا و دیدنی برای ویندوز ۷ که در سال ۲۰۱۰ ارائه شده اند ، توسط تیم دانلودها جمع آوری شده و برای استفاده کاربران در اختیار آن ها قرار گرفته است. امیدواریم از استفاده این تم ها در محیط ویندوز ۷ خود نهایت لذت را ببرید.

 

password مجموعه 90 تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز ۷ به نام Great Themes for Windows 7پسور فایل : www.downloadha.com

download مجموعه 90 تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز ۷ به نام Great Themes for Windows 7لینک دانلود – ۸۸.۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 30 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

با پیشرفت دنیای کامیپوتر هر کاری امکان پذیر است و کامپیوتر تقریبا در حال نزدیک شدن به یک انسان است. در حال نرم افزارهایی وجود دارد که به راحتی دستوران زمان بندی شده را انجام می دهد و این بسیار مفید است برای کسانی که در یک زمان پشت کامپیوتر نیستند ولی میخواهند که کاری انجام شود. برای انجام اینگونه عملیات ها نیاز به نرم افزارهای خاصی است. 
Macro Expert Enterprise نام این نرم افزار فوق العاده می باشد . این نرم افزار هر کاری که شما قادر به انجام آن در کامپیوتر هستید را انجام می دهد.نرم افزار برنامه ریزی شونده.این برنامه با برنامه ریزی زمانی ای که شما برای آن تعیین می کنید قادر به انجام کارهایی است که شما حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید.مثلا می تواند کامپیوتر شما را خاموش کند ، فایلی را انتقال دهد ، نشانگر موس را تکان دهد ، منویی را باز کند ، دکمه ای را فشار دهد، باز کردن یک برنامه و انتقال اطلاعات بین دو برنامه و … این کارها می توانند با یک برنامه ی زمان بندی شده و یا یک محرک انجام گیرد. تمامی این عملیات ها به راحتی قابل تنظیم است و از این نظر Macro Expert Enterprise بسیار ساده طراحی شده است. از نظر امنیتی نرم افزار در سطح بالایی قرار دارد و امکان گذاشتن پسورد برای نرم افزار قابل انجام می باشد. زمان بندی دستورات می تواند به صورت دقیقه ای ، روزانه ، هفتگی ، ماهانه و حتی سالانه باشد. امیدواریم از این نرم افزار استفاده مفید را ببرید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Macro Expert Enterprise v2.9.9.3 Build 4461 :

– راحتی در استفاده و بدون نیاز به دانش فنی
– توانایی زمان بندی به صورت دقیقه ای ، روزانه ، ماهانه و سالانه
– امکان زمان بندی به صورت دقیق ثانیه ای
– توانایی نوشتن دستوری که وقتی فرایندی انجام شد ، اجرا شود
– ضبط تمامی کارهای انجام شده موس و کلیدهای فشرده شده کیبرد
– توانایی رمزگذاری برای برنامه یا دستورات خاص
– امکان تعریف کلید میانبر
– محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند
– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
– و…

 

password انجام دستورات شما در زمان معين با Macro Expert Enterprise v2.9.9.3 Build 4461پسورد فایل: www.downloadha.com

download انجام دستورات شما در زمان معين با Macro Expert Enterprise v2.9.9.3 Build 4461 لینک دانلود – 3 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 27 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

بایگانی و مدیریت آرشیو عکسهای دیجیتال، یکی از درگیریهای هرروزه عکاسان دیجیتال است. نرم‌افزارهای فراوانی برای این منظور ساخته شده‌اند. اما یک نرم افزار مناسب برای آرشیو دیجیتال حداقل بایستی دارای مشخصات زیر باشد که همگی این ویژگی ها در نرم افزار Extensis Portfolio موجود می باشد:
 پشتیبانی از آرشیوهای متعدد. گنجاندن تمام عکسها در یک آرشیو کار چندان عاقلانه ای نیست. همین شرط، بسیاری از برنامه را از دور خارج می‌کند (حتی Photoshop Album).
 پشتیبانی از تگهای IPTC و اطلاعات EXIFهنگام فرآیند ساخت کاتالوگ. تقریبا همه برنامه های آرشیو از این امر پشتیبانی می‌کنند.

 

امکان گزارش گیری بر اساس کلمات کلیدی چندگانه و نیز اطلاعات EXIF . امکان یافتن عکس یا عکسهای دلخواه بر اساس چند کلمه کلیدی و نیز اطلاعات EXIF امری بسیار حیاتی برای یک برنامه مدیریت آرشیو است. برخی برنامه‌ها در این زمینه ضعف دارند.(مانند iMatch)
امکان بررسی آفلاین آرشیو. بدین معنا که ممکن است عکسها در هارد، در سی‌دی های مختلف و یا DVD باشند. برنامه بایستی پس از انجام فرآیند اولیه تهیه آرشیو، این امکان را به کاربر بدهد که در کل آرشیو بتواند جستجو و بررسی کند و thumbnail ها را ببیند بدون آنکه نیازی به وارد کردن CD ها و DVD های مختلف به درایو کامپیوتر باشد. با این شرط نیز برخی برنامه‌ها از دور خارج خواهند شد.(مانند Thumbplus )
پشتیبانی از فرمتهای مختلف. حداقل بایستی از فرمتهای JPEG ، TIFF ، PSD و RAW پشتیبانی نماید. پشتیبانی از فرمت جدید DNG نیز یکی از مزیتهای برنامه های خوب محسوب می‌شود.
امکان پشتیبان‌گیری و انتقال آسان فایل کاتالوگ به کامپیوتر دیگر. بایستی بتوان براحتی از فایل مربوط به آرشیو این نرم افزار، نسخه پشتیبان تهیه کرد. همچنین در هنگام انتقال به کامیوتر جدید و یا لپ تاپ، فایل مربوطه براحتی قابلیت انتقال داشته باشد

 

password مدیریت کامل بر بایگانی تصاویر با Extensis Portfolio v9.0.0.37پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت کامل بر بایگانی تصاویر با Extensis Portfolio v9.0.0.37 لینک دانلود – 21.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 27 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Otaku Software DeskSpace v1.5.8.3 نرم افزار مخصوص زیبایی دسکتاپ است. این نرم افزار محصول شرکت Otaku Software می باشد که پس از نصب دسکتاپ شما را تبدیل به یک مکعب ۳بعدی خواهد نمود که این مکعب ۶ سطح مختلف دارد. در واقع هر کدام از این سطح ها را میتوان به یک دسکتاپ مجازی تشبیه نمود که در ان پنجره های باز کامپیوتر شما قرار گرفته اند. شما با کمک این نرم افزار دیگر نگران افزایش تعداد پنجره های باز شده کامپیوتر نخواهید بود که در نوار  Taskbar ظاهر می شوند زیرا می توانید هر تعداد پنجره را در یکی از سطح های این مکعب قرار دهید. مثلآ پنجره مای کامپیوتر را در سطح بالای مکعب باز کنید و نیز نرم افزار مدیا پلیر را در سطح پایین مکعب. همچنین برای دسترسی به سطح های مختلف این مکعب می توانید به شکلی بسیار زیبا اینکار را انجام دهید زیرا این مکعب به صورت ۳بعدی است که این امر سبب شده تا وقتی شما موس را در جهات مختلف حرکت می دهد مکعب نیز بچرخد و سطح های مختلف ان که هر کدام مربوط به دسکتاپی مجازی است نمایان گردد. بعلاوه برای دسترسی سریعتر نیز می توانید از کلید های میانبری که در نرم افزار قرار دارد استفاده کنید. بعلاوه این نرم افزار به طور خودکار در هنگام بالا امدن ویندوز اجرا می شود تا تغییرات لازم را بر روی دسکتاپ انجام دهد. شما می توانید از این نرم افزار به صورت کاملا رایگان استفاده کنید زیرا نرم افزار نیاز به کرک ندارد.

 

password سه بعدي سازي دسكتاپ با Otaku Software DeskSpace v1.5.8.3پسورد فایل: www.downloadha.com

download سه بعدي سازي دسكتاپ با Otaku Software DeskSpace v1.5.8.3 لینک دانلود – 17.6 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Premium Clock نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران یک ساعت دیواری بسیار جالب را بر روی پشت زمینه ویندوز خود نصب می کنند. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا یک ساعت دیواری با اشکال مختلف و بسیار زیبا را در متن تصویر زمینه جای دهند. این نرم افزار در ۲ حالت عقربه ای و دیجیتال قادر به نمایش زمان خواهد بود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به کنترل و مدیریت بر زمان کاری ، تنظیم زنگ برای ساعت ، نمایش در زمینه و مجزا از دیگر ابزارها و … اشاره نمود. این ابزار محصولی از شرکت UpClock Software می باشد.

 

password ساعت ديواري زيبا در دسكتاپ با Premium Clock 2.60 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download ساعت ديواري زيبا در دسكتاپ با Premium Clock 2.60 Final لینک دانلود – 3.1 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Power Screen Capture نام نرم افزاری برای تصویربرداری از محیط نرم افزاری و سیستم عامل ویندوز می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود به راحتی از محیط در حال کار در سیستم عامل خود تصویربرداری نمایند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به قابلیت ضبط تصویر ، صدای سیستم ، عکسبرداری از قسمت های تعیین شده تصویر ، توانایی عکسبرداری طولی از صفحات وب ، قابلیت استفاده آسان با استفاده از طراحی خوب گرافیکی در رابط با کاربر ، دارای ابزار ویرایش عکس حرفه ای ، قابلیت استفاده از کلید های میانبر و تنظیم آن ها بر روی صفحه کلید و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Jam Video Software می باشد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

– تهیه تصویر از محیط دسکتاپ و نرم افزارها

– توانایی استخراج فایل های تصویری دستگاه های متصل به سیستم همانند دوربین های دیجیتال

– دارای ابزار کدک حرفه ای برای فشرده سازی و کاهش حجم تصاویر ضبط شده

– قابلیت اسنفاده آسان

 و … .

 

password ابزاری قدرتمند برای تهیه تصویر از محیط نرم افزاری Jam Power Screen Capture 7.1.0.287پسورد فایل: www.downloadha.com

download ابزاری قدرتمند برای تهیه تصویر از محیط نرم افزاری Jam Power Screen Capture 7.1.0.287لینک دانلود – ۵.۱ مگابایت | لینک کمکی
 

رز دانلود بازدید : 21 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

همونطور که میدانید بهترین و محبوب ترین ویندوز در بین کاربران کامپیوتر ویندوز سون می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های ان تم هایی است که بر روی بک گراند این ویندوز قرار میگیرد. تیم دانلود های این تم زیبا را برای دانلود قرار داده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد

 

password تم بسیار زیبا برای ویندوز سون به نام   Apocalypse Theme for Windows 7پسورد فایل: www.downloadha.com

download تم بسیار زیبا برای ویندوز سون به نام   Apocalypse Theme for Windows 7لینک دانلود – ۵.۹ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 29 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Laplink PCmover Professional نام نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا فایل ها و داده های خود را میان ۲ کامپیوتر که از لحاظ تمامی سخت افزارها متفاوت می باشند را انتقال دهید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا نرم افزارهای حرفه ای خود به عنوان مثال Microsoft Office , Adobe , Xara , … را با تمامی تنظیمات و ذخیره سازی های پیش فرض به کامپیوتر دیگر انتقال دهید. از جمله ویژگی های این نرم افزار ، می توان به امنیت فوق العاده آن اشاره کرد.

 

password انتقال فایل میان دو کامپیوتر به طور کامل Laplink PCmover v6.00.620.0 Professionalپسورد فایل: www.downloadha.com

download انتقال فایل میان دو کامپیوتر به طور کامل Laplink PCmover v6.00.620.0 Professionalلینک دانلود – ۶۱.۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 26 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

با این نرم افزار میتوانید به راحتی و به سرعت تغییر تنظیمات ماوس خود بپردازید. این نرم افزار اجازه می دهد تا به راحتی بین  سرعت های ماوس مختلف انتخاب کنید. ایده آل برای کاربران لپ تاپ  است که میتواند حتی برای موس لمسی لپ تاپ نیز سرعت های مختلف را به اجرا گذارد.

 

password تنظیم سرعت و امکانات موس با Mouse Speed Switcher 1.4.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download تنظیم سرعت و امکانات موس با Mouse Speed Switcher 1.4.1لینک دانلود – ۱.۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 33 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

ScreenSteps یکی از قدرتمند رین نرم افزارها در زمینه ساخت آموزشهای تصویریست.این نرم افزار در کنار توانایی تصویر برداری مرحله ای از دسکتاپ و ثبت تمامی حرکات کاربر توانایی تبدیل آنها به فرمتهای آموزشی مطرحی چون PDF, HTML, Blog or ScreenSteps Live است.استفاده از تنظیمات پیشرفته تصویر برداری این نرم افزار را در بین دیگر نرم افزارها به رتبه بالاتری سوق داده است.افرادی که در زمینه کاری خود به نرم افزار ساخت و تولید آموزش نیاز دارند بهتر است هرچه زودتر این نرم افزار را تست نمایند.از دیگر ویژه گیهای چشم گیر این نرم افزار همخوانی با هر دو سیستم عامل مشهور ویندوز و مک (Windows & Mac) است.

 

password ساخت اسان و سریع فیلم های اموزشی با ScreenSteps Pro 2.8.7 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت اسان و سریع فیلم های اموزشی با ScreenSteps Pro 2.8.7 (قابل حمل)لینک دانلود – ۱۳.۸ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 22 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

یکی از اموری که روزانه افراد با آن سرو کار دارند ، اشتراک گذاری فایل ها ، اسناد و … خود با دیگران است.توسط نرم افزارهای مختلف ، وراه های متفاوتی این امور انجام میشود.ولی داشتن یک نرم افزار جامع در این مورد ، بیشتر از هر چیز دیگری شما را در این امر کمک بسیار میکند.یکی از این نرم افزارها ، برنامه فوق العاده قدرتمند Bearshare  میباشد که به شما امکان اشتراک گذاری جامع فایلها و اسنادتان را میدهد.این نرم افزار بصورت پرتابل و بدون نیاز به نصب میباشد

 

password اشتراک گذاری فایل توسط BearShare Pro 5.3.0 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download اشتراک گذاری فایل توسط BearShare Pro 5.3.0 (قابل حمل)لینک دانلود – ۶ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 27 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

هنگامی که لپ تاپ ها با باطری داخلی خود مشغول به کار هستند یک آیکون کوچک در کنار ساعت ویندوز نمایش داده می شود که میزان تقریبی  انرژی باقیمانده را بر حسب درصد و زمان باقیمانده نمایش می دهد .نرم افزار کوچک و کم حجم BatteryBar یک ابزار رایگان و  400 کیلوبایتی است که با استفاده از آن می توانید به صورت بسیار دقیق تر از وضعیت انرژی باقیمانده باطری لپ تاپ خود اطلاع یافته و جزئیات بیشتری را از باطری خود بدست آورید .پس از نصب نرم افزار بر روی Taskbar کلیک راست نموده و در بخش Toolbars گزینهBatteryBar را انتخاب کنید .

 

password مدریت باطری لپ تاپ با BatteryBar Pro 3.4.3پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدریت باطری لپ تاپ با BatteryBar Pro 3.4.3لینک دانلود – ۱.۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

با این نرم افزار شما قادر خواهید بود با تمام کاربران حاضر بر روی Network در هر لحظه در ارتباط باشید و با فرستادن پیغام به هر یک از آنها اخطار یا موارد مورد نیاز را متذکر شوید. از قابلیت های کنترلی این نرم افزار می توان به قابلیت کنترل و مقدار دهی پهنای باند قابل استفاده برای هر کاربر اشاره کرد که می تواند در کافی نت ها فوق العاده کاربردی باشد. با این نرم افزار مدیریت کامپیوترهای شبکه شما قادر خواهید بود تا از راه دور سیستمی را روشن ، لاگ آف، راه اندازی مجدد و یا خاموش کنید که می تواند در صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مفید باشد. در کل می توان گفت با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا کنترل کاملی بر روی یک شبکه داشته باشید و تمام عیب ها و ایرادات وارده را با چند کلیک مرتفع کنید. از دیگر قابلیتهای این Software می توان به نمایش نام یوزر متصل شده، قفل کردن صفحه ، کنترل محافظ صفحه و رمزگذاری کردن ارتباط اشاره نمود . لازم به ذکر است این نرم افزار از تمام شبکه های LAN ، WLAN ، VPN پشتیبانی می کند

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Network LookOut Administrator v3.6.1 :

- قابلیت کار و کنترل تمام شبکه های LAN ، WLAN ، VPN
– قابلیت نمایش صفحه مورد استفاده توسط هر کاربر شبکه
– قابلیت ارسال پیغام و ارتباط با هر کاربر بر روی شبکه
– قابلیت کنترل نرم افزار های مورد استفاده بر روی هر رایانه
– قابلیت روشن ، لاگ آف، راه اندازی مجدد و یا خاموش کردن هر رایانه بر روی شبکه
– قابلیت عیب یابی و مرتفع کردن آن بر روی شبکه
– قابلیت کنترل پنهای باند و تعیین سقف پهنای باند برای هر کابر شبکه
– قابلیت کنترل تمام سخت افزار های مانند موس ، صفحه کلید و غیره برای هر کاربر
– قابلیت مشاهده چندین کاربر به صورت همزمان
– نصب و کاربرد بسیار آسان
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

 

password مدیریت کامپیوترهای شبکه با Network LookOut Administrator v3.6.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت کامپیوترهای شبکه با Network LookOut Administrator v3.6.1لینک دانلود – ۵.۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 37 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

 با پیشرفت تکنولوژی انجام این کار نیز شکل و شمایل تازه ای به خود گرفته و با ورود فناوری های نوین ،‌ انجامش بسیار راحت تر و البته حرفه ای تر از گذشته گردیده است . در این مطلب قصد داریم تا معرفی یک روشن بسیار حرفه ای و با کمک نرم افزار Cam Wizard یک دزدگیر قدرتمند را به کامپیوترتان هدیه دهیم . نحوه کار برنامه بدین صورت است که با نصب یک وبکم به رایانه و اجرای این نرم افزار ، محیطی که تحت پوشش دوربین شما قرار دارد مونیتور شده و در صورت احساس وجود حرکت ،‌بلافاصله شما را با به صدا درآوردن آژیر با خبر می سازد .

 

تمامی قابلیت ها به همین جا ختم نشده و یک امکان بسیار مفید دیگر که در این نرم افزار گنجانده شده ، توانایی ضبط تصاویر در فرمت WMV می باشد که قطعا به شما در رسیدن به امنیت و حفظ آن کمک بسیاری خواهد نمود . کیفیت بسیار بالا با فشرده سازی فوق العاده تمامی چیزهایی است که یک کاربر از دوربین مدار بسته خود انتظار دارد و خوشبختانه در نرم افزار Cam Wizard گنجانده شده است .

 

password مونیتورینگ و کنترل دسکتاپ با وبکم توسط Cam Wizard 9.08 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download مونیتورینگ و کنترل دسکتاپ با وبکم توسط Cam Wizard 9.08 (قابل حمل)لینک دانلود – ۲.۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

ScreenSaver یا همان محافظ صفحه نمایش برنامه ای است که در زمان هایی که سیستم کامپیوتری مورد استفاده قرار نمی گیرد به صورت خودکار اجرا می شود. به عنوان مثال شما ScreenSaver سیستم خود را به گونه ای تنظیم می کنید که پس از اینکه ۱۰ دقیقه هیچ یک از کلید های موجود در صفحه کلید مورد استفاده قرار نگرفت و موس شما نیز حرکتی نداشته محافظ صفحه نمایش اجرا شود. ScreenSaver ها تصاویری می باشند که خود کاربران نیز قادر به ساخت آن ها می باشند. به عنوان مثال می توان از ScreenSaver های پیشفرض سیستم عامل ویندوز استفاده نمود و یا این که یک محافظ صفحه نمایش با توجه به سلیقه خود بر روی سیستم نصب نمایید. بسیاری از شرکت ها امروزه در زمینه ساخت screenSaver ها فعالیت می کنند و در اینترنت با یک جستجوی ساده می توان screen saver های مختلف را مشاهده نمود.

Marine Aquarium نام برنامه ای می باشد که در سیستم شما یک آکواریوم مجازی زیبا را ایجاد می کند. به کمک این نرم افزار می توانید یک آکواریوم به همراه انواع گونه های ماهی نگهداری کرده و از امکانات مدیریتی آن نیز بهره ببرید. در این آکواریوم که به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است دارای ویژگی های نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد که از میان این تغییرات در نسخه جدید می توان به برداشته شدن محدودیت نگهداری از ۸ گونه ماهی اشاره نمود که در این نسخه می توان تا ۳۰ گونه مختلف ماهی را نگهداری نمود. همچنین قابلیت افزایش میزان فضا و حجم محیط آکواریوم یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. پشتیبانی از ویژگی چند صفحه نمایشی برای استفاده در سیستم هایی که بیش از یک صفحه نمایش به آن ها متصل می باشد .ابزار پخش آهنگ و مدیریت بر لیست آهنگ های مورد علاقه در هنگام نمایش آکواریوم از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت SereneScreen می باشد.

 

password آکواریوم مجازی حرفه ای با SereneScreen Marine Aquarium v3.1 5563پسورد فایل: www.downloadha.com

download آکواریوم مجازی حرفه ای با SereneScreen Marine Aquarium v3.1 5563 لینک دانلود – 6.4 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

تم بسیار زیبای Purple and Black مخصوص سیستم عامل ویندوز سون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم که استفاده ببرید.

password تم بسیار زیبای Purple and Black برای ویندوز 7پسورد فایل: www.downloadha.com

download تم بسیار زیبای Purple and Black برای ویندوز 7 لینک دانلود – 9.2 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 20 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار Screeny Pro ابزاری قدرتمند جهت گرفتن عکس و ویدئو از محیط دسکتاپ می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هر یک از آن ها دسترسی پیدا کند. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به تهیه عکس از محیط های مختلف در کامپیوتر می باشند. قابلیت ضبط صدای سیستم، توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری بدون کاهش کیفیت آن ها به منظور بهینه سازی حجم فایل، قابلیت نمایش و مخفی سازی نشانگر موس بر روی تصویر و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Screeny Pro:
– توانایی عکسبرداری از منطقه مورد نظر در دسکتاپ
– قابلیت عکسبرداری از محیط
– نمایش و مخفی سازی نشانگر موس
– توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری
– قابلیت ضبط صدای سیستم
– و …

دانلود اسکریپت

 

password عکس برداری از محیط دسکتاپ با نرم افزار Screeny Pro 3.0.12پسورد فایل: www.downloadha.com

download عکس برداری از محیط دسکتاپ با نرم افزار Screeny Pro 3.0.12 لینک دانلود – 19.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 19 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

تم بسیار زیبای Dark Embossing مخصوص سیستم عامل ویندوز سون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم که استفاده ببرید.

 

password تم بسیار زیبای Dark Embossing برای ویندوز 7پسورد فایل: www.downloadha.com

download تم بسیار زیبای Dark Embossing برای ویندوز 7 لینک دانلود – 2.0 مگابایت | لینک کمکی

تعداد صفحات : 4

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,501
  • بازدید ماه : 8,344
  • بازدید سال : 37,402
  • بازدید کلی : 687,480