loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 41 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید به ویرایش تگ فایل های MP3, WMA, OGG و APE بپردازید. این نرم افزار میتواند تصویر خواننده و متن موسیقی رو از سایت هایی نظیر Amazon.com و FreeDB جستجو و وارد برنامه کند. همچنین این نرم افزار توانایی تغییر نام فایل های موسیقی شما رو در حجم زیاد دارد. از قابلیت های دیگه این نرم افزار می توان به پشتیبانی کامل از Drag&Drop و هماهنگی با Windows Media Player 11 اشاره کرد .

 

password نرم افزار مدیریت تگ های فایل های صوتی Mp3tag 2.68رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مدیریت تگ های فایل های صوتی Mp3tag 2.68 لینک دانلود – ۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 30 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

novaPDF نرم افزاری کامل در زمینه ساخت فایل و صفحات PDF از دیگر اسناد می باشد. این نرم افزار میتواند هر فایل قابل پرینتی را به فرمت و صفحات pdf تبدیل کند. از فایل نرم افزارهای آفیس (Word,excel,powerpoint ….) گرفته تا عکس و صفحات HTML قابلیت تبدیل شدن به صفحات پی دی اف را به وسیله این نرم افزار دارا می باشند. برخی از فرمت هایی که میتوانند توسط این نرم افزار به فایل پی دی اف تبدیل شوند شامل : DOC, XLS, PPT, PUB, DOCX, XLSX, PPTX, PUBX, HTML, TXT می باشند. باتوجه به اینکه این نرم افزار در هنگام تبدیل اسناد به پی دی اف ، فونت های انها را نیز به همراه آنها ثبت خواهد کرد ، مشاهده فایل تبدیل شده شما دقیقاً به همان شکل در تمامی کامپیوترها امکان پذیر خواهد شد. در هنگام تبدیل به فایل پی دی اف کاربر میتواند سایز و اندازه صفحه را به راحتی مشخص کند و همچنین میتواند افقی یا عمودی بودن آن را نیز تنظیم کند. رزولشون و کیفیت صفحه نیز از ۷۲ تا ۲۴۰۰dpi تنظیم شود. تمامی اشیاء شامل عکس،لینک،جداول،کامنت ها و… هنگام تبدیل به فایل پی دی اف منتقل خواهند شد و هیچ موردی حذف نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن امضاء الکترونیکی و واترمارک نیز به فایل های پی دی اف امکان پذیر است. همچنین میتوان به وسیله novaPDF روی فایل های پی دی اف پسورد قرار داد و یا استفاده از آنها را محدود کرد. قابلیت اضافه کردن یک یا چند صفحه هنگام ساخت فایل پی دی اف نیز امکان پذیر است که این قابلیت Merge نام دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار دارای قابلیت نمایش فایل های پی دی اف نیز می باشد.

 

password نرم افزار ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Lite 8.2 Build 929رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Lite 8.2 Build 929 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 21 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

VideoPad Video Editor نرم افزار ویرایش فیلم و فایل های ویدئویی با رابط کاربری ساده و سریع است .با استفاده از نرم افزار ویرایش ویدئو شما قادر خواهید بود چندین فایل ویدئویی را به هم پیوند بدهید، و یا یک فایل ویدیویی را به چندین قسمت تقسیم کنید، بخش یا بخش های دلخواهی از فایل ویدیویی را به راحتی و با سرعت خوبی انتخاب و برش بزنید، در تمامی این حالات کیفیت فایل ویدیویی شما توسط نرم افزار حفظ خواهد شد .با کمک گرفتن از این نرم افزار شما قادرید تا فایلهای صوتی و تصویری را به هر فرمتی که بخواهید برای گوشی های همراه تان مانند آیفون و سامسونگ و تبلت ها و کامپیوترهای شخصی تبدیل نمایید.

 

password نرم افزار ویرایشگر ویدیو VideoPad Video Editor Professional 3.89رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ویرایشگر ویدیو VideoPad Video Editor Professional 3.89 لینک دانلود – ۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

نسخه جدیدتر VSO Image Resizer نرم افزاری مفید و کاربردی جهت تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان ممکن به صورت گروهی . 
امروزه همه ی انسان ها به دنبال راحتی و آسایش در هنگام انجام کارهای خود هستند که معمولآ سعی می کنند از راحترین و سریعترین راه ممکن به مقصود خود برسند که بهترین کیفیت را داشته باشد.در دنیای نرم افزار ها هم بدین گونه است که همه بدنبال آن دسته از نرم افزارهایی هستند که در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را در خروجی ارائه می دهند.برنامه هایی که جهت ویرایش تصاویر طراحی شده اند هم از این قائده مستثنی نیستند در واقع نرم افزاری که در سریعترین زمان ممکن ویرایش مورد نظر را بر روی تصویر انجام دهد از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است.
VSO Image Resizer نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در سریعترین زمان ممکن اندازه تصاویرتان را تغییر دهید.در واقع شما با وارد کردن تصویر و یا تصاویر مورد نظر خود در Add List نرم افزار، می توانید سایز آنها را کوچک و یا بزرگ کنید.تا به حال نرم افزار های گوناگونی برای اینکار طراحی و ساخته شده اما هیچ کدام از آن ها نمی توانند در زمان کم و با کیفیت مناسب به طور گروهی سایز عکس را تغییر دهند.در این نرم افزار قسمتی صرفآ جهت راحتی کاربران طراحی شده که پس از نصب اگر کاربر بر روی یک عکس و یا تعدادی عکس کلیک راست کند در منوی باز شده قسمتی را خواهید دید که به کمک آن به راحتی می تواند وارد نرم افزار شود و سایز تصاویر خود را تغییر دهد.
از نکات جالب توجه نرم افزار VSO Image Resizer می توان به اندازه های از قبل تعیین شده و آماده موجود در آن اشاره کرد که کاربر بدون وارد کردن سایز تصویر خود در قسمت Resolution نرم افزار یکی از سایز های آماده را انتخاب می کند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار امکان استفاده از آن به دو صورت حرفه ای و آماتور، که می توان به راحتی و بدون تنظیمات حرفه ای سایز تصاویر را تغییر داد. قسمت های حرفه ای مخصوص آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به نرم افزار هایی مانند فتوشاپ تسلط داشته باشند از جمله این قسمت ها می توان به ایجاد افکت و قابلیت فیـلـتر تصاویر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از کلیه ی فرمتهای تصاویر و عکس، قابلیت تغییر سایز و ویرایش عکس های ذخیره شده در دوربین های دیجیتالی با فرمت های مختلف را نیز دارا است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار :
– امکان تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان ممکن.
– امکان استفاده از نرم افزار به صورت آماتور و حرفه ای.
– پشتیبانی از انواع فرمت های تصاویر و عکس.
– امکان تغییر سایز تصاویر به صورت گروهی و تک تک.
– پشتیبانی از ۲۷ زبان مختلف دنیا.
– ایجاد افکت و ویرایش تصاویر در قسمت حرفه ای.
– داشتن سایز های آماده.
– پشتیبانی از فرمت های خام ذخیره شده در انواع دوربین های دیجیتالی.
– داشتن محیط جذاب و کاربر پسند.
– امکان تغییر حجم تصاویر.
– قابل اجرا در ویندوز های اکسپی و ویستا.

 

password تبديل آسان سايز تصاوير با VSO Image Resizer v4.0.0.30 betaپسورد فایل: www.downloadha.com

download تبديل آسان سايز تصاوير با VSO Image Resizer v4.0.0.30 betaلینک دانلود – 7 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 30 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

آیا بر روی سیستمی هستید که دارای محدودیت است و نمی توانید فرمت msi را اجرا کنید ؟ با استفاده از AbyssMedia MSI to EXE Compiler می توانید این مشکل را برطرف کنید . این نرم افزار راه حل مناسبی است که  در حداقل زمان و با حداکثر سازگاری فرمت msi را به exe تبدیل می کند . همچنین حین عمل تبدیل می توانید آیکونی را انتخاب کرده و به عنوان آیکون جدید نرم افزار تبدیل شده تعیین نمایید . این نرم افزار در ویندوز های  98/2000/XP/2003/Vista قابل اجراست .

 

password تبدیل msi به exe با AbyssMedia MSI to EXE Compiler v1.2.0.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل msi به exe با AbyssMedia MSI to EXE Compiler v1.2.0.1لینک دانلود – 1.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید شما نیز به این مشکل برخورده باشید که پس از تایپ متن در نرم افزار Word و انجام کلیه تنظیمات از قبیل انتخاب فونت ، اندازه فونت ، فاصله خط ها ، محل قرارگیری تصاویر و صفحه بندی و … را که به درستی انجام می دهید اما وقتی آن را در سیستم دیگری اجرا می کنید (مثلا برای انجام عملیات پرینت یا حتی نمایش به دوستتان) ، می بینید که فایل شما به همان صورتی که در سیستم شما نمایش داده می شد ، دیده نمی شود و یا اینکه فونت مربوطه را سیستم عامل دوستتان ، ندارد و یا از همه بدتر اینکه سیستم دوست شما فارسی ساز و یا Word ندارد در این هنگام شما میتوانید با این نرم افزار فایل متنی را به فلش تبدیل کنید.

 

password تبدیل فایل متنی به فلش با Print2Flash 3.0.1 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فایل متنی به فلش با Print2Flash 3.0.1 (قابل حمل)لینک دانلود – ۴.۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 29 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Plato DVD Ripper Professional نام یک نرم افزار قدرتمند و همه کاره در زمینه ریپ کردن DVD می باشد و به شما کمک می کند تا فیلم های موجود بر روی دیسک های DVD را به یکی از فرمت های تصویری محبوب avi ، divx ، mpeg ، Apple iPod ، iPhone ، MP4  ، FLV ، MP4 ، PS3 ، Microsoft Zune ، WMV ، ۳GP ، BlackBerry video و یا فرمت های صوتی mp3/aac/m4a/ac3/wav/wma ریپ کنید .این برنامه که توانایی پشتیبانی از تمامی دیسک های ویدیویی DVD را داراست ، حتی می تواند فیلم هایی را که به صورت قفل گذاری شده ، رایت گردیده اند را نیز ریپ نماید . دیگر ویژگی مهم این نرم افزار پشتیبانی از پردازشگر های ۲ هسته ای است و به دلیل استفاده همزمان از هر دو CPU می تواند سرعتش را به ۲ برابر برساند . محیط بسیار زیبا و دلنشین در کنار کاربری آسان باعث شده تا Plato DVD Ripper Professional به گزینه ی برتر کاربران تبدیل شود .

 

password Rip كردن دي وي دي ها توسط Plato DVD Ripper Professional 11.11.01پسورد فایل: www.downloadha.com

download Rip كردن دي وي دي ها توسط Plato DVD Ripper Professional 11.11.01 لینک دانلود – 7.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 29 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

SpotAuditor نرم افزاری از شرکت Nsasoft است که قادر است بسیاری از پسوردهای ذخیره شده در محیط ویندوز را برایتان آشکار نماید .توانایی آشکار سازی پسوردهای ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر مانند پسورد انواع Email و اکانت و … آشکار سازی پسوردهای نرم افزار های چت اینترنتی مانند ICQ و MSN . پسوردهای FTP , پسوردهای ذخیره شده در نرم افزار Outlook و همچنین پسوردهای Dialup Connection در تمامی ویندوز ها . دادن امکان مدیریت Protected Storage سیستم که قادر خواهید بود پسوردهای ذخیره شده در آن قسمت را که قابل دسترسی می باشند را حذف نمایید . علاوه بر امکانات بازگشایی پسورد امکانات جانبی دیگر مانند مدیریت تمامی آدرسهای مشاهده شده , نرم افزارهای نصب شده و آدرسهای ذخیره شده در بخش Run منوی استارت را در کامپیوتر شما و یا سایر کامپیوتر های یک شبکه را دارا خواهید بود .

 

password مشاهده پسورد هاي ستاره دار با Nsasoft SpotAuditor 4.0.6 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مشاهده پسورد هاي ستاره دار با Nsasoft SpotAuditor 4.0.6  لینک دانلود – 2.4 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 22 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

۴Easysoft MKV Converter نام نرم افزاری کاربردی در زمینه ی تبدیل فرمت فایل ها ویدویی مخصوصا mkv  می باشد .این نرم افزار کاربردی قادر است فرمت  mkv را به فرمت های رایج مانند MP4, AVI, 3GP, FLV, Divx, MP3, M4A, WMA تبدیل کند . ۴Easysoft MKV Converter دارای تنظیمات بسیار کاملی می باشد که قادر است فایل خروجی را با بهترین کیفیت ممکن به شما تحویل دهد . حتی با این نرم افزار قادر خواهید بود قسمتی از فایل ویدویی را حذف کنید . از ویدئو عکس بگیرید .۴Easysoft MKV Converter  قابلیت های متنوعی دارد که آن را از سایر نرم افزارهای مبدل جدا می سازد. 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ۴Easysoft MKV Converter :

- تبدیل فرمت مشهور mkv به فرمت های دیگر.

- امکان تبدیل فایلهای ویدیویی به برخی از فرمتهای صوتی.

- امکان ایجاد تغییرات دلخواه در فرمتهای مورد نظر.

- امکان تبدیل فرمت فایلها به صورت تک تک و کلی.

- نمایش مشخصات کامل فرمت فایلها.

- نمایش مقدار تبدیل شده با درصد.

- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.

- سرعت بسیار بالا در تبدیل.

- سازگار با ویندوز های مختلف.

- داشتن حجم مناسب.

- اجرا با یک کلیک.

- کاربرد آسان.

 

password تبدیل فرمت mkv به دیگر فرمت ها با ۴Easysoft MKV Converter 3.2.26پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فرمت mkv به دیگر فرمت ها با ۴Easysoft MKV Converter 3.2.26 لینک دانلود – 7.63 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 34 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر می خواهید زمانی که متنی را روی صفحه نمایش خود دارید به طور خودکار توسط نرم افزاری تبدیل به گفتار شده و در داخل یک فایل صوتی ذخیره شود.  Balabolka یک ابزار تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت ، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به راحتی بخواند، می تواند نوع فونت و رنگ پس زمینه را سفارشی کند و می تواند از System Tray بخواند و Hotkey های جهانی یا Global را کنترل کند.
این نرم افزار تبدیل متن به گفتار از نسخه های مختلف صوت مایکروسافت که به آن SAPI می گویند استفاده می کند، که می توانید از طریق این قابلیت پارامترهای صدا از جمله سرعت، گام و حجم صدا را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار خواندن متن که یک نرم افزار کاربردی می باشد شما می توانید یک لیستی از صداهای دلخواه را برای تعویض به وجود بیاورید تا در صورت لزوم برای بهبود کیفیت تلفظ ، صدا را تغییر دهید و صدای دیگری را جایگرین کنید. این قابلیت زمانی برای شما مفید خواهد بود که شما می خواهید املای کلمات را تغییر دهید. قواعدی که در این نرم افزار برای تصحیح تلفظ مورد استفاده قرار گرفته است از VBScript برگرفته شده است. در ضمن این نرم افزار Balabolka به زبانهای مختلف و تحت ویندوز های XP/2000/Vista/Win 7 کار می کند که می تواند برای تمام کاربران بسیار کاربردی باشد.

 

password تبدیل نوشتار به گفتار با Balabolka 2.2.0.499 Final (نسخه قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل نوشتار به گفتار با Balabolka 2.2.0.499 Final (نسخه قابل حمل)لینک دانلود – 6.29 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 29 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

تنها روشی که وجود دارد و به واسطه آن می توان فرمت های مختلف را به اسناد PDF تبدیل کرد ساخت و استفاده از پرینتر های مجازی که طوری طراحی شده اند که وقتی کاربر دستور پرینت می دهد فایل مورد نظر را به فرمت PDF تبدیل می کنند. از این جهت است که کاربران معمولا برای جا به جایی اسناد خود و همچنین برای امنیت بیشتر آن ها را به اسناد PDF تبدیل کرده و به سادگی در هرجایی مورد استفاده قرار می دهند.
ابزارهای متعددی هستند که قابلیت چنین کاری را دارند اما تعداد معدودی هم هستند که قادرند به صورت حرفه ای کار ویرایش ، ساخت و مدیریت این نوع فرمت را بر عهده گیرند. یکی از آن ها که با توجه به قابلیت ها از حجم مناسبی هم بهره مند است eXPert PDF نام دارد. نرم افزاری که مانند بقیه ابزارهای مشابه به همان ترفند پرینتر مجازی قادر است تا فایل ها را به اسناد PDF تبدیل نماید و به همین دلیل است که تمامی نرم افزارهایی که قابلیت چاپ داشته باشند می توانند خروجی خود را به صورت PDF هم مشاهده کنند. جالب است که امکان تبدیل فرمت ها به اسناد PDF طوری تعریف شده که کاربر بتواند به صورت همزمان کار تبدیل چندین فایل را انجام دهد.
ویرایش اسناد با نرم افزار eXPert PDF بسیار ساده و آسان و به صورت کاملا مستقیم انجام می شود و همین امر نقش مهمی در سرعت کار کاربران خواهد داشت ضمن آن که دیگر لازم هم نیست که اصل سند به فرمت اصلی بازگردد تا قابلیت ویرایش وجود داشته باشد. ارسال سند از طریق نرم افزار و پست الکترونیکی یکی دیگر از قابلیت های مهمی است که در این نرم افزار قدرتمند تعریف شده است. قابلیت قرار دادن WaterMark برای جلوگیری از کپی غیرمجاز سند کمک شایانی برای آن دسته از کاربرانی است که هیچگاه از دست کپی های غیر مجاز در امان نبوده اند. نسخه ۷ این نرم افزار به تازگی ارائه شده است. کاربرانی که با اسناد PDF زیاد سروکار دارند eXPert PDF Professional Edition می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0 :

– تبدیل از تمامی نرم افزارهایی که قابلیت پرینت دارند به PDF
– سهولت در تبدیل و استفاده از نرم افزار
– قابلیت ویرایش مستقیم اسناد
– امکان تبدیل به صورت دسته ای فایل ها
– امکان ارسال به پست های الکترونیکی
– امکان قرار دادن Watermrk در اسناد
– حجم مناسب نرم افزار نسبت به قابلیت های کلیدی
– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
– و

 

password تبدیل پرینت های خود به PDF با Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل پرینت های خود به PDF با Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0 لینک دانلود – 30.28 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 29 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

PDF XChange Pro نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print  شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های PDF ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار قدرتمند که از امکانات متعددی برای ساخت pdf برخوردار می باشد محصولی از شرکت Tracker Software  می باشد.

 

برخی از ویژگی های موجود در نرم افزار:

- قابلیت مشاهده فایل های PDF
– قابلیت ساخت فایل pdf
– توانایی تایپ مستقیم بر روی فایل های pdf
– قابلیت انجام اموری همچون حاشیه نویسی و نظر گذاری بر روی صفحات
– دارای محیط کاربری مناسب با رابط گرافیکی بسیار عالی
 و … .

 

password ایجاد و ویرایش اسناد PDF با PDF XChange Viewer Pro 2.5 (نسخه قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download ایجاد و ویرایش اسناد PDF با PDF XChange Viewer Pro 2.5 (نسخه قابل حمل)لینک دانلود – 12.3 مگابایت | لینک کمکی

 

 

رز دانلود بازدید : 31 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

STDU Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل DjVu ،TIFF و آرشیو کتاب های الکترونیکی به پی دی اف می باشد. کافیست شما فایل منبع و مقصد را انتخاب نمایید. توسط این نرم افزار شما می توانید صفحاتی که فقط به تبدیل نیاز دارند را انتخاب نمایید. همچنین می توانید شفافیت صفحات تبدیل شده، چرخش برخی صفحات و روشنایی، کنتراست و گاما هر صفحه را تعیین نمایید. این نرم افزار به شما امکان حذف اطلاعات صفحه را نیز می دهد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار STDU Converter 2.0.103 :
– قابلیت تبدیل آسان
– تبدیل فایل های DjVu ،TIFF به PDF
– قابلیت انتخاب صفحات برای تبدیل
– ساخت محتوای شخصی در اسناد
– و …

دانلود اسکریپت

 

password تبديل كتاب هاي الكترونيكي به پي دي اف با STDU Converter 2.0.103پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبديل كتاب هاي الكترونيكي به پي دي اف با STDU Converter 2.0.103 لینک دانلود نسخه نصبی – 1.9 مگابایت | لینک کمکی

download تبديل كتاب هاي الكترونيكي به پي دي اف با STDU Converter 2.0.103 لینک دانلود نسخه قابل حمل – 2.1 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 30 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

DocuCom PDF Gold Plus 9.51 ابزاری عالی برای ساخت و ویرایش فایل های PDF با امکاناتی جدید  می باشد. شرکت سازنده این برنامه سعی بر آن داشته که تا با عین سادگی ابزار های بسیار قدرتمند جهت ساخت فایل های PDF در احتیار شما قرار دهد. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا مجلات و کتاب های چند رسانه ای و مجلاتی که اندازه ی صفحات متغیر است را به راحتی بسازید.هم اکنون این نرم افزار از دانلودها ، آماده ی دریافت می باشد.

 

password ساخت و ويرايش فايل هاي PDF با DocuCom PDF Gold Plus 9.51پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت و ويرايش فايل هاي PDF با DocuCom PDF Gold Plus 9.51 لینک دانلود – 32.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

NextUp TextAloud نرم افزار جالب و بسیار کاربردی می باشد که به شما امکان تبدیل هر گونه نوشته ای را به صوت و ذخیره آن به صورت MP3 را میدهد. این نرم افزار با استفاده از ترکیب صداها نوشته شما را به گونه ای پخش خواهد کرد که شما فرض میکنید یک فرد بالغ در حال خواندن متن شماست. این نرم افزار نوشته ای موجود در ایمیل ها، صفحه های وب، پیغام ها و … را می خواند. در هنگام استفاده از برنامه می توانید ریلکس باشید و به متن مورد نظر گوش فرا دهید و از خیره شدن به نوشته های ریز پرهیز کنید. این نرم افزار در زمینه یادگیری زبان انگلیسی نیز می تواند مفید باشد.

 

 password تبدیل حرفه ای متون به صدا با NextUp TextAloud 3.0.27 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل حرفه ای متون به صدا با NextUp TextAloud 3.0.27 (قابل حمل) لینک دانلود – 15.6 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 22 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار All to PowerPoint Converter ، محصولی از شرکت Okdo Software می باشد.این نرم افزار یک مبدل حرفه ای و بی نظیر در تبدیل دیگر فایل ها به فرمت Power Point می باشد. شما می توانید به آسانی هر فرمت فایل ppt/pptx/pptm را تبدیل نمایید. این برنامه خروجی با کیفیت بالا تولید می نماید. این نرم افزار از فرمت های مختلف doc ،docx ،docm ،xls xlsx ،xlsm ،ppt ،pptx ،pptm ،txt ،rtf ،pdf ،htm ،html ،url و تصویر  jpg ،jpeg ،bmp ،wmf ،emf ،gif tiff ،png ،j2k ،jp2 ،pcx پشتیبانی می نماید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Okdo All to PowerPoint Converter Professional:
– استفاده اسان برای تبدیل تنها با یک کلیک
– پشتیبانی از اضافه کردن کل پوشه برای تبدیل
– عدم نیاز به برنامه Adobe Acrobat
– پشتیبانی از تبدیل دسته ای pdf ،doc ،docx ،docm ،xls ،xlsx ،xlsm ،rtf ،ppt ،pptx ،pptm ،txt htm ،jpeg ،jpg ،bmp ،gif ،tif ،png ،emf ،wmf ،jp2 ،j2k ،pcx etc to ppt ،pptx ،pptm
– پشتیبانی از تبدیل پی دی اف رمزگذاری شده
– استفاده از حالت پیش فرض برای تبدیل پی دی اف به پاور پوینت
– استفاده از حالت AdobeReader برای تبدیل پی دی اف به پاور پوینت
– تبدیل هر صفحه محتوای Word/Rtf به یک فایل واحد
– تبدیل ورد چند صفحه ای Word/Rtf به ppt/pptx/pptm چندصفحه ای
– تنظیم واترمارک تصویر
– تبدیلWord/Rtf توسط راه سفارشی، تبدیل ورد Word/Rtf از طریق تصویر، استخراج کارکتر از Word/Rtf برای تبدیل
– پشتیبانی از ادغام هر ورق از یک فایل اکسل به ppt/pptx/pptm
– پشتیبانی از ادغام کردن چند آدرس اینترنتی عکس فوری به یک فایل پاورپوینت
– نمایش کلیپ برد چند منظوره محتوای فایل در چند اسلاید
– نمایش تعداد کاراکتر دلخواه از هر اسلاید در هنگام تبدیل پاور پوینت به کلیپ برد چند منظوره چند صفحه ای
– پشتیبانی از تقسیم کلیپ برد چند منظوره به پاور پوینت چند صفحه با استفاده از خط خالی
– پشتیبانی از وارد کردن متن به بالا و پایین صفحه اسلاید
– تنظیم اندازه اسلاید و جهت
– استفاده از تصویر به عنوان پس زمینه پاورپوینت
– تبدیل چند صفحه پی دی اف به ppt/pptx/pptm
– پشتیبانی از ادغام عکس برای تبدیل به یک پاور پوینت
– ذخیره فایل های تبدیل شده به یک لیست
– لود لیست ذخیره فایل ها به طور مستقیم به تبدیل
– استخراج آدرس URL تبدیل شده از رشته ورودی
– پشتیبانی از تبدیل Docx,Docm ،Xlsx,Xlsm ،Pptx,Pptm of Office 2007/2010 به Ppt,Pptx,Pptm
– توانایی حفظ طرح اصلی، متن ها، تصاویر و غیره از فایل خود
– پشتیبانی از ویندوز Win98/ME/NT/2000/XP/2003/Vista (x64)/Windows 7

 

password تبديل اسناد به پاورپوينت با Okdo All to PowerPoint Converter Professional 4.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبديل اسناد به پاورپوينت با Okdo All to PowerPoint Converter Professional 4.2 لینک دانلود – 7.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Abex Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

 

password تبدیل فرمت اسناد به یکدیگر Abex Document Converter Pro 3.5.0رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فرمت اسناد به یکدیگر Abex Document Converter Pro 3.5.0 لینک دانلود – 27.5 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

FineReader Pro نام یک نرم افزار هوشمند می باشد که به این گروه از نرم افزارها OCR گفته می شود و از فنوری هوش مصنوعی بهره می برد. این نرم افزار قابلیت تشخیص و خواندن متون از روی تصاویر را دارا می باشد. به عنوان مثال شما دارای یک عکس از یک فایل متنی می باشید و قصد دارید تا متن موجود در عکس را بر روی یک سند متنی ذخیره کنید. در گذشته تنها راه برای رفع این نیاز تایپ نمودن متن از روی عکس بود. اما امروزه با وجود چنین نرم افزارهایی دیگر نیاز به این امر نیست. برنامه به صورت خودکار متن را از روی عکس تشخیص داده و آن را در یک سند متنی به کاربر ارائه می کند. از ویژگی های برتر این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به دقت بالا و ابزارهای موجود در آن اشاره نمود. در این نرم افزار می توان ابزارهای تشخیص نوع و زبان متن ، شناسایی فرمت متن ( عنوان ، پاورقی ، پاراگراف بندی و … ) و دیگر ابزارها اشاره نمود. این نرم افزار توانایی تشخیص متون چندین زبان مختلف را دارا می باشد. این برنامه توسط شرکت نرم افزاری ABBYY تولید شده است.

 

 

source تبدیل اوراق به متن الکترونیکی با ABBYY FineReader 11.0.102.519 Comboتوضیحات : زبان این نرم افزار به دو زبان انگلیسی و روسی میباشد. برای تغییر زبان از روسی به انگلیسی روی دو عکس زیر کلیک کرده تا مراحل را مشاهده نمایید

عکس اول

عکس دوم

password تبدیل اوراق به متن الکترونیکی با ABBYY FineReader 11.0.102.519 Comboپسورد فایل : www.downloadha.com

download تبدیل اوراق به متن الکترونیکی با ABBYY FineReader 11.0.102.519 Comboلینک دانلود – ۶۰ مگابایت | لینک کمکی 

رز دانلود بازدید : 21 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

password مبدل تمامی فایل ها Format Factory 3.3.3رمز فایل: www.downloadha.com

download مبدل تمامی فایل ها Format Factory 3.3.3 لینک دانلود –  52 مگابایت | Multiupload

رز دانلود بازدید : 26 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Solid PDF Tools نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت PDF می باشد. این نرم افزار که دارای ویژگی های خاصی می باشد یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای ساخت PDF می باشد و دلیل آن نیز یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار نسبت به نسخه های مشابه می باشد و آن قابلیت ساخت فایل های PDF قابل جستجو و بایگانی شدنی می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از ویژگی Drag&Drop ، قابلیت ایجاد یک صفحه جدید PDF در برنامه و اقدام به ساخت و نوشتن محتوای مورد نظر در آن برای ساخت PDF به صورت مستقیم بی نیاز به وجود سند های متنی دیگر ، دارای یک موتور چاپگر مجازی که به کمک آن می توان سند های متنی را با گزینه چاپ تبدیل به PDF نمود و … است . این نرم افزار محصولی از شرکت Solid Documents می باشد.

 

password نرم افزار ساخت فایل های PDF با Solid PDF Tools 9.0.4825.366رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فایل های PDF با Solid PDF Tools 9.0.4825.366 لینک دانلود – ۱۲۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

CoolUtils Total Image Converter نرم افزاری برای تبدیل تصاویر به فرمت های دیگر، برش، تغییر و تنظیم اندازه و چرخش آن ها می باشد. این برنامه از اکثر فرمت های گرافیکی نظیر JPG, GIF, BMP, PBM, PGM, PCX, PNG, PPM, TGA, TIF, WMF, EMF پشتیبانی می کند و توانایی تبدیل آنها را به یکدیگر دارد. تبدیل دسته جمعی و نیز داشتن سرعت مناسب در هنگام تبدیل فرمت از جمله ویژگی های دیگر این نرم افزار به شمار میرود.با توجه به حجم مناسب و واسط گرافیکی ساده اما کارآمد نرم افزار می توان از آن به عنوان یک مبدل قدرتمند بهره گرفت.

password تبدیل فرمت عکس ها با CoolUtils Total Image Converter 5.1.43 پسورد فایل : www.downloadha.com

download تبدیل فرمت عکس ها با CoolUtils Total Image Converter 5.1.43 لینک دانلود – ۲۰ مگابایت  |  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

Universal Document Converter نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل ها و سندهای متنی می باشد . به کمک این نرم افزار کاربران قادرند تا عملیات تبدیل را در زمان کوتاهی همانند انجام عملیات دستور چاپ به چاپگر به انجام رسانند. این نرم افزار بعد از نصب یک چاپگر مجازی به لیست چاپگرهای متصل به سیستم اضافه می کند که کاربر به وسیله آن می تواند در محیط نرم افزارهای مختلف ویرایش سندهای متنی با استفاده از کلید Ctrl+p به آن دسترسی پیدا نماید. این نرم افزار قادر است تا خروجی را به صورت یک فایل PDF و یا یکی از فرمت های عکس TIFF, JPEG, PNG, PCX, DCX, GIF و یا BMP تبدیل نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت fCoder Group می باشد.

 

password نرم افزار تبدیل اسناد متنی Universal Document Converter 6.4.1407.18180رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار تبدیل اسناد متنی Universal Document Converter 6.4.1407.18180 لینک دانلود – ۲۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 189 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

توسط نرم افزار Lighten PDF to Word Converter شما قادر به تبدیل فایل های پی دی اف به ورد می باشید، دیگر نیاز به صرف زمان زیادی برای تایپ مجدد نخواهید داشت بلکه با انتقال محتویات از فایل PDF می توانید همان را در قالب یک سند Word قابل ویرایش به همراه فرمت های اصلی متن در اختیار داشته باشید.حفظ فونت اصلی ، اندازه ، گرافیک و جداول از خصوصیات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با بکارگیری توابع OCR به شما امکان تشخیص و تبدیل اسناد اسکن شده PDF را فراهم می سازد. این نرم افزار از سرعت بالایی برای تبدیل فایل ها به یکدیگر برخوردار می باشد.

 

password نرم افزار تبدیل PDF به ورد Lighten PDF to Word OCR 3.2.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار تبدیل PDF به ورد Lighten PDF to Word OCR 3.2.0 لینک دانلود – ۴۷ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 21 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

AVS Image Converter یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زمینه تبدیل فرمت های تصاویر ارائه شده است. نرم افزار کامل که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکانات جانبی دیگر تقریبا تمامی خواسته ها را جوابگو خواهد بود. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و همچنین عدم بهم ریختن کیفیت و یا انیمیشن های GIF در تبدیل به فرمت های دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار جدید به چشم می خورند. امکان قرار دادن Watermark برای تصاویر، تبدیل به سند PDF ، اضافه کردن افکت های زیبا به نرم افزار و قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین اندازه فریم ها جز قابلیت های کلیدی AVS Image Converter محسوب می شوند.

 

password تبدیل فرمت عکس ها با AVS Image Converter 3.2.1.277 پسورد فایل : www.downloadha.com

download تبدیل فرمت عکس ها با AVS Image Converter 3.2.1.277 لینک دانلود – 22 مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

PDF Shaper نرم افزاری قدرتمند و محبوب در زمینه تبدیل فایل پی دی اف به ورد و بالعکس برای رایانه می باشد.با استفاده از این برنامه میتوانید بطور همزمان یک یا چند فایل PDF را بصورت دسته ای به فایل RTF تبدیل کنید، یا برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که تنها بخش خاصی از فایل PDF را از آن جدا و استخراج کند . از ویژگی های این نرم افزار می توان به استفاده از الگوریتم سریع برای پردازش فایل پی دی اف, امکان استخراج تنها یکی از عناصر موجود در سند پی دی اف, امکان تغییر گروهی فایل‌های پی دی اف, امکان تشخیص و تبدیل جدول‌های موجود, رابط کاربری و کاربرپسند و پشتیبانی از فایل‌های پی دی اف که با رمز محافظت شده اند اشاره کرد.

 

password نرم افزار تبدیل PDF به فرمت های متنی PDF Shaper 2.8.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار تبدیل PDF به فرمت های متنی PDF Shaper 2.8.0 لینک دانلود – ۵ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

PDF-XChange Viewer نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های PDF ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار قدرتمند که از امکانات متعددی برای ساخت pdf برخوردار می باشد محصولی از شرکت Tracker Software می باشد.

 

password نرم افزار ایجاد و ویرایش اسناد پی دی اف PDF XChange Viewer 2.5.312.1رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ایجاد و ویرایش اسناد پی دی اف PDF XChange Viewer 2.5.312.1 لینک دانلود – ۵۸ مگابایت | لینک کمکی

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,341
  • بازدید ماه : 8,184
  • بازدید سال : 37,242
  • بازدید کلی : 687,320