loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 30 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

novaPDF نرم افزاری کامل در زمینه ساخت فایل و صفحات PDF از دیگر اسناد می باشد. این نرم افزار میتواند هر فایل قابل پرینتی را به فرمت و صفحات pdf تبدیل کند. از فایل نرم افزارهای آفیس (Word,excel,powerpoint ….) گرفته تا عکس و صفحات HTML قابلیت تبدیل شدن به صفحات پی دی اف را به وسیله این نرم افزار دارا می باشند. برخی از فرمت هایی که میتوانند توسط این نرم افزار به فایل پی دی اف تبدیل شوند شامل : DOC, XLS, PPT, PUB, DOCX, XLSX, PPTX, PUBX, HTML, TXT می باشند. باتوجه به اینکه این نرم افزار در هنگام تبدیل اسناد به پی دی اف ، فونت های انها را نیز به همراه آنها ثبت خواهد کرد ، مشاهده فایل تبدیل شده شما دقیقاً به همان شکل در تمامی کامپیوترها امکان پذیر خواهد شد. در هنگام تبدیل به فایل پی دی اف کاربر میتواند سایز و اندازه صفحه را به راحتی مشخص کند و همچنین میتواند افقی یا عمودی بودن آن را نیز تنظیم کند. رزولشون و کیفیت صفحه نیز از ۷۲ تا ۲۴۰۰dpi تنظیم شود. تمامی اشیاء شامل عکس،لینک،جداول،کامنت ها و… هنگام تبدیل به فایل پی دی اف منتقل خواهند شد و هیچ موردی حذف نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن امضاء الکترونیکی و واترمارک نیز به فایل های پی دی اف امکان پذیر است. همچنین میتوان به وسیله novaPDF روی فایل های پی دی اف پسورد قرار داد و یا استفاده از آنها را محدود کرد. قابلیت اضافه کردن یک یا چند صفحه هنگام ساخت فایل پی دی اف نیز امکان پذیر است که این قابلیت Merge نام دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار دارای قابلیت نمایش فایل های پی دی اف نیز می باشد.

 

password نرم افزار ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Lite 8.2 Build 929رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Lite 8.2 Build 929 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 930 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

توسط نرم افزار VeryPDF PDF Stamper می توانید بر روی فایل های پی دی اف، واترمارک یا آرم مخصوصی چاپ نمایید تا توسط دیگران قابل کپی برداری نباشد. امیدواریم از نرم افزار VeryPDF PDF Stamper استفاده کافی ببرید.

 

password ایجاد واترمارک روی اسناد PDF توسط VeryPDF PDF Stamper 2.3پسورد فایل: www.downloadha.com

download ایجاد واترمارک روی اسناد PDF توسط VeryPDF PDF Stamper 2.3 لینک دانلود – 2 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 432 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار PDF Annotator قابلیت های فراوان در راستای زیبا سازی فایل های PDF دارد . شما با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های PDF خود را ویرایش و حتی فایل های PDF جدید بسازید و آن را به زیباترین شکل ممکن تزئین کرده و از علامت ها و نشانه ها نیز استفاده کنید .این نرم افزار کاربردی را در ادامه از دانلودها دریافت کنید.

 

 password ویرایش و ایجاد فایل های PDF با PDF Annotator 3.0.0.332 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایش و ایجاد فایل های PDF با PDF Annotator 3.0.0.332لینک دانلود – ۲۰ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 595 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

برنامه Softany WinCHM  یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی برای ساخت راهنمای برنامه های دیگر با هر یک از فرمت هایPDF ،Word ،Single HTML ،WebHelp ،CHM است. برای کار با این برنامه به هیچ عنوان به مهارت قبلی و اطلاعات برنامه نویسی احتیاج ندارید. تنها با چند کلیک ساده میتوانید یک متن را به یک راهنمای برنامه با هر یک از فرمت های گفته شده تبدیل کنید. راهنماهایی که با فرمت HTML برای نرم افزارهای تحت ویندوز ساخته می شوند (CHM)، راهنماهای تحت وب در وبسایتها، اسناد با فرمت PDF یا Word با این برنامه قابل ساخت هستند. WinCHM خصوصاً این روزها برای ساخت کتاب های الکترونیکی آنلاین کاربرد زیادی پیدا کرده است.

 

password ساختن راهنما برای محصولات نرم افزاری با Softany WinCHM 4.23 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download ساختن راهنما برای محصولات نرم افزاری با Softany WinCHM 4.23 قابل حمل لینک دانلود – ٧ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 473 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Wondershare PDF Converter یک نرم افزار حرفه ای در زمینه ویرایش و تبدیل فایل های PDF می باشد. این نرم افزار دارای تکنولوژی جدیدOCR می باشد که به وسیله این فناوری شما می توانید فایل های PDF معمولی یا اسکن شده را به آسانی به فرمت اسناد نوشتاری تبدیل نمایید که بعد از عمل تبدیل تمامی نوشته ها، عکس ها، فایل های گرافیکی، جدول ها، فراپیوندها، آرایه ها کاملا باقی می مانند. با تبدیل فایل های PDF به آفیس، این امکان را خواهید داشت تا به آسانی به ویرایش، به کارگیری مجدد، نمایش و … فایل های پی دی اف خود بپردازید. همچنین این نرم افزار از تبدیل دسته جمعی نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

 

password مبدل حرفه ای PDF به نام Wondershare PDF Converter Pro 3.0.0.9پسورد فایل: www.downloadha.com

download مبدل حرفه ای PDF به نام Wondershare PDF Converter Pro 3.0.0.9 لینک دانلود – 8.3 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 428 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Softany WinCHM for Word v3.03 نرم افزار کاربردی است که با اضافه شدن به تب های برنامه Microsoft Office Word این قابلیت را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی از روی اسناد و متن های خود در مایکروسافت ورد فایل های راهنما تولید کنید. علاوه بر این ها قابلیت های کاربردی نرم افزار Softany WinCHM for Words همانند ساخت فایل های راهنمای PDF و HTML جهت استفاده در وب از امکانات جالب آن می باشد. توسط این نرم افزار حرفه ای قادر خواهید بود تنها با چند کلیک و بدون هیچ پیچیدگی به ساخت فایل راهنما با فرمت رایج CHM بپردازید و یا اسناد ورد خود را به فایل های راهنمای HTML – CHM تبدیل نمایید.

 

ویژگی های نرم افزار Softany WinCHM for Word :
قابلیت ساخت حرفه ای فایل های راهنما تنها با چند کلیک
قابلیت تولید اسناد راهنما با فرمت های رایج CHM، HTML و PDF
قابلیت استفاده از بیش از ۲۰ قالب آماده در ایجاد فایل های راهنما
قابلیت ساخت فایل راهنما سازگار با مرورگرهای وب همانند اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، کروم و …
قابلیت ایجاد اسناد راهنما سازگار با اندروید و آیفون

 

password ساخت فايل هاي راهنما با Softany WinCHM for Word v3.03پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت فايل هاي راهنما با Softany WinCHM for Word v3.03 لینک دانلود – 5.7 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 455 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار Photocopier PRO همانند یک دستگاه فتوکپی عمل می کند و می تواند به خوبی سخت افزارهای اسکنر و چاپگر را در قالب یک دستگاه فتوکپی مجازی به کار گیرد کافی است تا کامپیوتر شما دارای یک اسکنر و پرینتر باشد تا این برنامه کار خود را به خوبی انجام دهد. برای کار با برنامه ابتدا صفحه مورد نظر را در اسکنر قرار دهید و برنامه را باز کنید. حال کافی است تا دکمه ی کپی را در برنامه بزنید و چند لحظه صبر کنید تا پرینتر نسخه ی کپی آن را به شما بدهد. همچنین برنامه دارای تنظیمات از پیش تعریف شده برای کاربران آماتور و تنظیمات پیشرفته برای افراد حرفه ای می باشد. البته توسط تنظیم های نرم افزار می توان پاره ای عوامل موثر در چاپ را به صورت دستی نیز تنظیم نمود نظیر روشنایی و تیرگی تصویر، ابعاد کاغذ، محل قرار گرفتن تصویر، مشاهده پیش نمایش Preview  معکوس سازی تصویر و تنظیمات اصلی چاپگر و …. برنامه دارای محیطی بسیار ساده می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photocopier PRO:
– قابلیت گرفتن کپی از اسناد فقط با فشردن یک کلیک
– توانایی پیش نمایش صفحه ی اسکن شده قبل از چاپ آن
– دارای تنظیمات برای تغییر رزولوشن و کیفیت چاپ
– قابلیت حذف حاشیه ها و تکه های زائد و اضافی به صورت خودکار و دستی
– قابلیت انتخاب دستگاه اسکنر مورد نظر در صورت استفاده از چندین اسکنر
– تعیین دستگاه پرینتر مورد نظر برای چاپ
– انتخاب نوع چاپ سیاه سفید یا رنگی
– ذخیره تصاویر اسکن شده در فرمت های گوناگون JPEG ،GIF ،PNG ،TIFF
– دارای تنظیمات پیشرفته
– محیط ساده و کاربر پسند
– و …

دانلود اسکریپت

 

 

password فتوكپي توسط كامپيوتر با Photocopier Pro 4.04پسورد فایل: www.downloadha.com

download فتوكپي توسط كامپيوتر با Photocopier Pro 4.04 لینک دانلود – 3.2 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 440 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

password تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1 لینک دانلود – 82.4 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 443 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار WinEdt یک برنامه قدرتمند و چند منظوره ویرایشگر متن برای ویندوز است که استعداد فوق العاده در ایجاد اسناد متنی و LaTeX و غیره را دارد. همچنین WinEdt کاربرد فراوانی به عنوان یک کامپایلر و سیستم حروف چینی برای متن Text و اچ تی ام ال HTML دارد. این نرم افزار با برجسته کردن حروف اصلی و با امکان تنظیمات برای این طرح ها و همچنین چک کردن املاء متن و پشتیبانی بسیاری از زبان ها برنامه قدرتمندی از آن ساخته است. ادغام یکپارچه نرم افزار با جدیدترین لوازم و سیستم های Tex مانند (MiKTeX 2.8 و TeX Live 2009) که به طور گسترده ای روی ویندوز XP، ویندوز Vista و ویندوز ۷ تست شده است. فراموش نکنید که به بخش راهنمای استفاده از نرم افزار سر بزنید. در آنجا کاملا خواهید آموخت که چگونه و به بهترین نحو با پروژه ها کار کنید و از امکانات پیشرفته و استفاده از اسناد بزرگ بهره ببرید. اگر به درستی و از تمام امکانات نرم افزار ویرایش استفاده کنید، استفاده از آن لذت بخش و محتوای اسناد شفاف و قابل درک خواهد بود. همچنین منو های قدرتمند آن چیزی را برای راحتی کاربر از قلم ننداخته است. البته همه چیز قبلا به طور پیش فرض تنظیم شده و کار با آن را برای یک کاربر مبتدی هم به راحتی امکان پذیر کرده و امکان تغییرات تنها برای سفارشی کردن در استفاده های شخصی می باشد. در حین استفاده راهنمای کاربر برخی از مفاهیم مهم (مانند حالت، تنظیمات و عملکرد رشته ها) را توضیح می دهد که آن را تنها از یک Notpad ساده فراتر برده است. با این حال هر عملکردی که به آن نیازی نیست می توانید غیر فعال کنید.

 

password نرم افزار ویرایشگر متن قدرتمند WinEdt 8.2 Build 20140613رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ویرایشگر متن قدرتمند WinEdt 8.2 Build 20140613 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی – ۱۴ مگابایت | لینک کمکی
download نرم افزار ویرایشگر متن قدرتمند WinEdt 8.2 Build 20140613 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – ۱۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 206 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

priPrinter Beta نام نرم افزاری است که به صورت پرینتر مجازی بر روی ویندوز شما نصب می گردد و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا از فایلهایی را که قصد پرینت گرفتن از آنها را دارید قبل از چاپ ، یک پیش نمایش تهیه کرده و مشاهده نمایید. کار با این برنامه بسیار ساده می باشد چرا که با نصب شدن به عنوان یک درایور ، در کنار سایر پرینتر های متصل شده به کامپیوترتان یک گزینه را به لیست چاپگر های شما می افزاید و تنها کافیست تا در هنگام پرینت گرفتن از لیست مربوطه نام priPrinter را انتخاب نمایید. بعد از کلیک بر روی گزینه Print ، به طور خودکار یک پیش نمایش از سند درخواستی شما آماده شده و به تصویر کشیده می شود و می توانید کارهای زیادی نظیر تعویض لایه ، پوزیشن ، اندازه و … را بر روی آنها انجام دهید. پس از انجام تغییرات دلخواه می توانید سند مورد نظر خود را با استفاده از پرینتر حقیقی بر روی کاغذ چاپ کنید. مزیت استفاده از نرم افزار priPrinter در این می باشد که با رویت آنچه قرار است بر روی کاغذ شود قبل از انجام آن ، از عیب های احتمالی موجود آگاهی پیدا کرده و از هدر رفتن کاغذ و همچنین جوهر یا پودر کارتریج جلوگیری به عمل می آید.

 

password نرم افزار پرینتر مجازی سیستم priPrinter Professional 6.1.2.2314رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار پرینتر مجازی سیستم priPrinter Professional 6.1.2.2314 لینک دانلود – ۴ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 200 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

با گسترش روز افزون فرمت PDF نیاز کاربران به دارا بود یک نرم افزار کامل در این زمینه بیشتر مشهود می شود . این نیازها می توانند به این شکل تقسیم شوند : نمایش ، ویرایش ، پرینت ، تهیه فایل PDF ، ساخت فایل PDF از چند فایل دیگر و… این نیازها هر کدام به نرم افزار مخصوص احتیاج دارند تا رفع شوند . doPDF نرم افزاری رایگان و کم حجم برای ویرایش و ساختن فایل های پی دی اف می باشد. این نرم افزار با سرعت و عملکرد بسیار خوبی که دارد می تواند به آسانی فایل های PDF را ایجاد کرده و فایل های دیگر را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار همانند یک درایور پرینتر و فکس به سیستم اضافه می شود و کافی است اسناد خود را توسط درایور این نرم افزار پرینت کنید تا به فایل PDF تبدیل شوند.

 

password نرم افزار ویرایش و ساخت پی دی اف doPDF 8.1.922رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ویرایش و ساخت پی دی اف doPDF 8.1.922 لینک دانلود – ۳۸ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 205 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.هم اکنون میتوانید نسخه نهایی نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس LibreOffice مخصوص سیستم عامل ویندوز را دانلود نمایید این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

 

password نرم افزار رقیبی قدرتمند برای آفیس LibreOffice 4.4رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار رقیبی قدرتمند برای آفیس LibreOffice 4.4 لینک دانلود – ۲۰۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 206 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

SynWrite نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش متون و سورس فایلها می باشد. این نرم افزار می‌تواند ابزار بسیار مهم و کاربردی هم برای برنامه نویسان باشد . شما با کمک SynWrite دیگر لازم نیست برنامه های حجیم بر روی سیستم نصب کنید و سورس فایلها را ویرایش کنید. این برنامه قادر است تمامی متون و سورس های ANSI, UTF-8 , Unicode , Unicode BE را براحتی ویرایش کند. این برنامه فایلهای HTML , Java , Php , Css و… را می تواند براحتی ویرایش کند.در واقع برنامه نویس‌ها و کد نویس‌ها از این برنامه به عنوان تکمیل کننده کد‌های خود استفاده میکنند.

 

password نرم افزار ویرایش حرفه ای متن ها SynWrite 6.15.1940رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ویرایش حرفه ای متن ها SynWrite 6.15.1940 لینک دانلود – ۱۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 325 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)

 

password نرم افزار ادیت حرفه ای متون EmEditor Professional v14.8.1 پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار ادیت حرفه ای متون EmEditor Professional v14.8.1 دانلود با حجم ۱۳ مگابایت  

رز دانلود بازدید : 199 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چرا که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردرگمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران حس می‌شود. Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این برنامه شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند.

 

password نرم افزار فعال‌ سازی ویندوز و آفیس Microsoft Toolkit 2.5.3 پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار فعال‌ سازی ویندوز و آفیس Microsoft Toolkit 2.5.3 دانلود با حجم ۴۸ مگابایت 

 

رز دانلود بازدید : 198 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Softany WinCHM نرم افزار کاربردی است که با اضافه شدن به تب های برنامه Microsoft Office Word این قابلیت را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی از روی اسناد و متن های خود در مایکروسافت ورد فایل های راهنما تولید کنید. علاوه بر این ها قابلیت های کاربردی نرم افزار Softany WinCHM for Words همانند ساخت فایل های راهنمای PDF و HTML جهت استفاده در وب از امکانات جالب آن می باشد. توسط این نرم افزار حرفه ای قادر خواهید بود تنها با چند کلیک و بدون هیچ پیچیدگی به ساخت فایل راهنما با فرمت رایج CHM بپردازید و یا اسناد ورد خود را به فایل های راهنمای HTML – CHM تبدیل نمایید.

 

password نرم افزار ساخت فایل های راهنما Softany WinCHM Pro 5.0 پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فایل های راهنما Softany WinCHM Pro 5.0 دانلود با حجم  7 مگابایت

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,552
  • بازدید ماه : 8,395
  • بازدید سال : 37,453
  • بازدید کلی : 687,531