loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 17 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

IceCream Screen Recorder ابزاری قدرتمند و انعطاف پذیر جهت ضبط سریع فیلم از یک منطقه خاص صفحه نمایش و یا گرفتن عکس فوری از دسکتاپ می باشد که عملیات عکس برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش و نرم افزار های در حال اجرای آن را به سادگی و با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد. ویدیو ضبط شده را می توانید با از بین بردن صداهای اضافی به اشتراک بگذارید و همچنین می توانید آیکون های صفحه ی دسکتاپ را از فیلم حذف کنید . یکی از ویژگی های خوب نرم افزار Icecream Screen Recorder آپلود عکس های گرفته شده به سرور های مختلف است . این نرم افزار محصولی از شرکت IceCream Apps می باشد .

 

password نرم افزار تصویربرداری از دسکتاپ IceCream Screen Recorder 1.35رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار تصویربرداری از دسکتاپ IceCream Screen Recorder 1.35 لینک دانلود – ۴۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 104 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

New Grammar Time نام مرجعی گرامری می باشد که برای دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی آماده شده و دارای ۵ سطح متفاوت می باشد. سطح های پایین این کتاب به عنوان مثال سطح شماره ۲ ، پس از اینکه هر درس را به طور ساده و قابل فهم بیان می کند ، به تمریناتی برای کاربرد این گرامر ها به طور زبانی و در مکالمه می پردازد که به دانش آموزان اجازه می دهد تا بتوانند کاربرد زبان را در زندگی خود به نحو هرچه بهتر درک کنند. شما می توانید مجموعه ی این کتاب ها را به عنوان مرجع راهنما ، در هر سطحی که می باشید استفاده کنید. کتاب معلم که در این مجموعه موجود می باشد ، برای معلم های زبان انگلیسی بسیار کاربرد دارد و به آن ها می آموزد تا چگونه مفاهیم موجود در این کتاب را به دانش آموزان منتقل کنند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

caution آموزش زبان برای کودکان با Longman   New Grammar Time Series توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download آموزش زبان برای کودکان با Longman   New Grammar Time Series دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

رز دانلود بازدید : 92 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

Client for Google Translate Pro نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی می باشد. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند. این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
– قابلیت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب.
– پشتیبانی از زبان مختلف از جمله زبان فارسی.
– تشخیص خودکار زبان اصلی متن.
– ترجمه متن تنها با یک کلیک در عرض چند ثانیه.
– بی نیاز به سرویس گوگل.
– کیفیت مناسب متن و یا لغت ترجمه شده.
– داشتن سرعت بالا در ترجمه متون.
– قابلیت انتخاب دو زبان جهت ترجمه.
– محیط ساده از لحاظ کاربرد.
– اجرا خودکار برنامه و قرار گرفتن در Startup.
– دسترسی آسان.
– داشتن حجم بسیار کم.

 

password ترجمه حرفه ای متن ها با Client for Google Translate Pro 5.2.604 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download ترجمه حرفه ای متن ها با Client for Google Translate Pro 5.2.604 (قابل حمل) لینک دانلود – 3 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 140 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

password نرم افزار قدرتمند مترجم متن ها Ace Translator 8.9.0.586 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار قدرتمند مترجم متن ها Ace Translator 8.9.0.586 (قابل حمل) لینک دانلود – 2.8 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 92 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

Coderstars I Translate نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید.

 

password ترجمه سریع و آسان متن توسط Coderstars I Translate 1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download ترجمه سریع و آسان متن توسط Coderstars I Translate 1.0 لینک دانلود – 2.2 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 103 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

| نسخه آفلاین به همراه لغت نامه ی فارسی به پست اضافه شد |

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon v10.0.1 r18 :

– قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از ۳۱ زبان زنده دنیا

– بهره برداری و پشتیبانی از ۷۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی

– قابلیت تبدیل واحد های مختلف

– امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف

– تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن

– امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده (جدید)

– امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia

– قابلیتی به نام Globle ، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند

– به روز رسانی های نرم افزار

– امکان تغییر پوسته های نرم افزار

– توانایی Auto Completion

– قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF و Word

– قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office

– پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی

– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

– و …

 

 

password نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18 پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18 لینک دانلود – 7.1 مگابایت | لینک کمکی

download نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18 لینک دانلود لغت نامه فارسی – 45.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 106 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

با توجه به اینکه امروزه کامپیوتر در همه خانه ها و ادارات وجود دارد، کمتر کسی برای ترجمه به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. QTranslate یک نرم افزار کم حجم است که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون طراحی شده است. QTranslate که از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد که به سادگی متن مورد نظر خود را ، حتی در هنگام مطالعه ی آن به زبان فارسی یا هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید . قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاهو و چند سایت دیگر، می باشد .

 

password نرم افزار مترجم متون QTranslate 5.4.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مترجم متون QTranslate 5.4.0 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 127 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

WordWeb نام نرم افزار دیکشنری بسیار سریع، جالب و مفیدی برای سیستم عامل ویندوز است که به خوبی قادر به نمایش تمامی معناهای یک لغت از میان دیتابیس بسیار قدرتمند خود با یک کلیک ساده بر روی کلمه مورد نظر در هر محیط و صفحه ایست و تلفظ آن با صدایی رساست! نرم افزار به گونه ای منحصر به فرد پس از یافتن و نمایش معانی کلمه مذکور و همچنین تمامی هم معنی ها ( Synonyms ) و کلمات مربوطه، آنها را به صورت لینک مانند قرار داده تا با کلیک بر روی هر یک و یا کلیک بر روی انواع انشعابات آنها با دریای بی کردان معانی جدید و مشابه و کاربردهای گوناگون لغات و اصطلاحات بیشتر آشنا شویم .این نرم افزار قدرتمند از سوی شرکت سازنده در قالب دو نسخه رایگان و حرفه ای ارائه شده است که نسخه حرفه ای قابلیت های متعدد جانبی بیشتری علاوه بر ترجمه لغات و کلمات در قیاس با نسخه رایگان دارد .

 

password نرم افزار دیکشنری قدرتمند WordWeb 7.1رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار دیکشنری قدرتمند WordWeb 7.1 لینک دانلود – ۲۰ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 104 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

با توجه به افزایش ارتباطات بین افراد با زبان های مختلف و یا لزوم استفاده از کتاب ها، مقالات و سایت هایی که به زبان های دیگر منتشر شده اند، نیاز به داشتن یک دیکشنری و فرهنگ لغت جامع و کامل به خوبی مشهود است.Dictionary .NET برنامه کاربردی و بسیار مفیدی است می توانید از آن به عنوان یک فرهنگ لغت کامل در ترجمه واژه ها و تعاریف مختلف استفاده کنید.این دیکشنری قدرتمند بر مبنای Google Translate (مترجم گوگل) عمل می کند.

 

password نرم افزار دیکشنری زبان های مختلف Dictionary .NET 7.3.5504رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار دیکشنری زبان های مختلف Dictionary .NET 7.3.5504 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,340
  • بازدید ماه : 8,183
  • بازدید سال : 37,241
  • بازدید کلی : 687,319