loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 24 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

XXCLONE نرم افزاری برای کپی گرفتن از درایو و پارتشین ویندوز است . توسط XXCLONE میتوانید به ایجاد سه نوع نسخه پشتیبان از جمله تمامی فایل ها ، فقط پوشه های حیاتی و پشتیبان گیری از درایو است. نرم افزار XXCLONE بک آپ هارد دیسک از سیستم فعلی شما میسازد و شما میتوانید در صورت نیاز کامپیوتر خود را از دیسک بک آپ لود کنید . دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات نباشید زیرا تنها با یک کلیک می توانید نشخهه پستیبان را برگردانید. بوت کردن خودکار دیسک ، امکان زمانبندی و بازگردانی سیستم از ویژگی های XXCLONE است .

 

password نرم افزار کپی گرفتن درایو XXCLONE 2.072رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار کپی گرفتن درایو XXCLONE 2.072 لینک دانلود – ۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 126 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

همونطور که بارها گفتم بعد از ایکس باکس 360 اسلیم S ، مایکروسافت یه مدل بهبود یافته از همون مدل S رو طراحی کرد به نام ایکس باکس 360 اسلیم E که تو بازار به ایکس باکس نیو اسلیم ( New Slim ) معروفه . حالا امروز می خوام کالبد شکافی ایکس باکس 360 اسلیم E رو بهتون نشون بدم تا با قطعات داخلی Xbox 360 Slim E بیشتر آشنا بشید .


کالبد شکافی ایکس باکس 360 اسلیم E در علم فردا

رز دانلود بازدید : 160 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

WindowsToUSBWindowsToUSB Lite نرم افزاری کم حجم، ساده و رایگان به منظور ساخت USB فلش های قابل بوت از فایل ایمیج یا دی وی دی ویندوز طراحی شده است تا به راحتی لازم برای بوت و نصب ویندوزهای ۷ / ۸ را از روی DVD یا فایل ISO آن به روی حافظه USB منتقل نمایند.هدف اصلی این ابزار ایجاد سریع یک فلش قابل بوت در کمترین زمان ممکن تنها با چند کلیک ساده می باشد.

 

password نرم افزار ساخت فلش بوتیبل WindowsToUSB Lite 1.3.2.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فلش بوتیبل WindowsToUSB Lite 1.3.2.0 لینک دانلود – ۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 136 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید هر چقدر تهویه و دمای داخل سیستم مناسبتر باشد عمر دستگاه نیز بیشتر می شود و چه بسا به خاطر سوختن ۱فن ارزان یک CPU یا کارت گرافیک از بین رفته است .بسیاری بر این باورند که تنها گرد روبی داخل کیس و اطراف فن برای افزایش کارایی سیستم کافی می باشد درحالی که دانستن اطلاعاتی درباره درجه حرارت مناسب فن کیس و همچنین سیستم چرخش آن می تواند نقش بسیار مهم تری از تمیزی آن داشته باشد. SpeedFan یک برنامه کاربردی جالب و رایگان می باشد که کارایی خارق العاده ای دارد. با استفاده از SpeedFan می توانید هر لحظه که اراده کنید از دمای قسمت های مختلف کامپیوترتان مطلع شده و با تغییر سرعت فن , دمای قسمت مربوطه را مناسب تر نمایید .

 

password نرم افزار تغییر سرعت فن رایانه SpeedFan 4.49رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار تغییر سرعت فن رایانه SpeedFan 4.49 لینک دانلود – ۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 148 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای تغییر حجم پارتیشن ها می باشد. همانطور که می دانید پارتیشن بندی هارد دیسک به صورت معمول نیازمند فرمت ساختن کل یا بخشی از هارد دیسک و تغییر ویندوز و در نتیجه از دست رفتن اطلاعات خواهد شد ولی نرم افزارهایی وجود دارد که میتواند بدون فرمت هارد دیسک و تغییر ویندوز این فرایند را به صورت امن و بدون از دست رفتن اطلاعات برایتان انجام دهند. IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری رایگان و قدرتمند و امن در این زمینه است که میتواند حجم پارتیشن های هارد دیسک را برای کاربر تغییر دهد. قابلیت Shrink و Extend یعنی کار میتواند با کاهش حجم یک یا چند پارتیشن و ایجاد فضای خالی ، فضای به وجود آمده را به پارتیشن دیگری اختصاص دهد و اینگونه حجم پارتیشن ها را تغییر دهد. این فرایند بسیار ساده است و با گرفتن حجم از پارتیشنی که دارای فضای خالی زیادی است و اختصاص آن به پارتیشن کم حجم میتوانید نسبت به مدیریت پارتیشن ها اقدام نمایید. برای ایجاد تغییرات پس از انجام فرایندها کافی است صبور باشید و با ریستارت ویندوز تغییرات را مشاهده کنید.

 

password تغییر اندازه پارتیشن ها با IM Magic Partition Resizer 2.1.0 رمز فایل: www.downloadha.com

download تغییر اندازه پارتیشن ها با IM Magic Partition Resizer 2.1.0 لینک دانلود – ۷ مگابایت  |  لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 126 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

PerfectDisk محصول شرکت Raxco Software یکی از سازندگان قدرتمند نرم افزارهای مطرح Defragmentation است که با عرضه ی نسخه های متعدد نرم افزار قدرتمند PerfectDisk از شهرت بالایی برخوردار گشته و جایگاه منحصر به فردی را نزد بسیاری از منتقدان نرم افزاری دنیا از آن خود کرده است. این نرم افزار طی عرضه نسخه های متنوع اش به ترکیبی از سرعت، انعطاف پذیری، بعد وسیع امکانات و آسانی استفاده چه در سیستم خانگی و محیط شبکه شهره بوده است.

 

password نرم افزار داشتن هارد دیسکی بی عیب Raxco PerfectDisk Professional Business 13.0 Build 821 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار داشتن هارد دیسکی بی عیب Raxco PerfectDisk Professional Business 13.0 Build 821 Final لینک دانلود – ۳۹ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 139 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

Sandra Lite نرم افزار آنالیز کننده سیستم است. یعنی هر اطلاعاتی که از هر جزء سیستم ( چه سخت افزاری و چه نرم افزاری ) بخواهید ، در اختیار شما قرار می دهد. مثلا می توانید اطلاعاتی در رابطه با : CPU ، چیپ ست ، آداپتور ویدیو یی ، پورتها ، پرینترها ، کارت صوتی ، حافظه ، شبکه ، ورودی های ویندوز، AGP، رابطهای ODBC ، USB2, 1394/Firewire و غیر .این اطلاعات می تواند هم موجب تسریع و هم موجب ذهیره وقت شود چرا که این اطلاعات به صورت دستی مشکل بوده و مدت زمان زیادی را باید کاربران مبتدی برای بدست آوردنش صرف کنند. رابط کاربری برنامه ساده و بصری بوده و دسترسی به تمامی ابزارهای ان مقدور می باشد.

 

password نرم افزار کشف کلیه اطلاعات نرم افزاری سیستم Sandra Lite 2014 SP2a 20.35رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار کشف کلیه اطلاعات نرم افزاری سیستم Sandra Lite 2014 SP2a 20.35 لینک دانلود – ۶۵ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 150 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

GiliSoft RamDisk محصولی فوق العاده کاربردی و جالب می باشد که توسط آن می توانید فضایی از هارد دیسک خود را به عنوان حافظه RAM سیستم تعیین نمایید و باعث افزایش فضای رم و در نتیجه سرعت بالاتر در سیستم خود باشید. این برنامه با سخت یک درایو جدید شما را از ایجاد یک پارتیشن جدید بی نیاز کرده و از هنگ کردن سیستمتان جلوگیری می کند.ویژگی های این نرم افزار جلوگیری از هنگ سیستم ، کارایی بالا و تسریع کارها و … است .

 

password نرم افزار استفاده هارد دیسک به عنوان حافظه رم GiliSoft RAMDisk 6.4.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار استفاده هارد دیسک به عنوان حافظه رم GiliSoft RAMDisk 6.4.0 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 149 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. هارد دیسک یک محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در کامپیوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند که بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسک مغناطیسی ذخیره کرد. CrystalDiskInfo نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید.

 

password نرم افزار نمایش کامل اطلاعات هارد دیسک CrystalDiskInfo 6.2.1 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار نمایش کامل اطلاعات هارد دیسک CrystalDiskInfo 6.2.1 Final لینک دانلود – ۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 154 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که به تعداد دفعات زیاد تعویض ویندوز انجام میدهند و از نصب چندباره درایورهای سخت افزاری خسته شده اید ، باید مطلع باشید که میتوان از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان (Backup) تهیه کنید و بعد از هربار نصب ویندوز به راحتی تمامی درایورها را نصب کنید. همچنین لازم است که برای حفظ کارآمدی کامل قطعات سخت افزاری همزمان با آپدیت ویندوزتان ، درایورها را نیز آپدیت نگهدارید که برای اینکار اگر بخواهید به سایت سازنده سخت افزارها مراجعه کنید ، وقت زیادی را از دست خواهید داد. در کنار این مسئله در بعضی اوقات لازم است که درایوری را از طریق اینترنت پیدا کنید و نصب نمایید. Driver Easy Pro تمامی موارد ذکر شده در سطور بالا را برایتان در یک نرم افزار ساده فراهم آورده است. نرم افزاری ساده و کاربردی که میتواند درایورهای گم شده سخت افزارها را برایتان از طریق اینترنت پیدا کرده و نصب نمایید. همچنین میتواند از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان تهیه نمایید و در مواقع لزوم آن را بازگردانی (restore) نماید. این نرم افزار بسیار ساده اطلاعات لازم از سخت افزارها و سیستم عاملتان را نمایش میدهد و میتواند با جستجوی سریع در اینترنت ، ضمن یافتن درایورهای گمشده ، درایورهای نصب شده را نیز آپدیت نماید. در کنار این قابلیت ، شاید نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک،کارت صدا ، حافظه رم و مادربورد نیز جالب باشد. این نرم افزار حتی میتواند درایورهای مربوط به قطعات متصل به کامپیوترتان مانند پرینترها ، دستگاه های دیجتال و موس و کیبرد و… را شناسایی و فرایندهای لازم را برروی آنها انجام دهد. در هنگام دانلود آپدیت یا درایورهای گمشده ، میتواند ضمن مشاهده حجم فایل در حال دانلود ، محل دانلود شدن آن روی سیستم خودتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز فایل را در محل دیگری نیز نگهداری کنید.

 

password نرم افزار دانلود درایور های سخت افزاری DriverEasy Professional 4.7.4.31310رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار دانلود درایور های سخت افزاری DriverEasy Professional 4.7.4.31310 لینک دانلود – ۲ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 132 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

FolderSizes نرم افزاری حرفه ای برای ارائه اطلاعات کاملی از میزان کارکرد هارد دیسک و فایل ها و فولدرهای قرار گرفته در هارد دیسک و همچنین میزان استفاده از انها است. این نرم افزار توسط افراد حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد و با ارائه اطلاعات کامل به صورت بصری و گرافیکی باعث درک بهتر و فهم بیشتر کاربران خواهد شد. نرم افزاری دارای بخش هایی به صورت Disk Space Explorer : نمایش جزئیات عالی، همراه با نوار گرافیکی خیره کننده و نمودار ، Duplicate File Report پیدا کردن فایل های تکراری ، Largest Files Repor ارائه گزارش از فایل های حجیم هارد دیسک ، Oldest Files Report نمایش فایل هایی که مدت زمان زیادی استفاده نشده اند ، Temporary File Report نمایش فایل های اضافی که در واقع توسط نرم افزارهایی مانند مرورگرها تولید شده و بلا استفاده اند ، File Owners Report نمایش اینکه کدام کاربر از کدام فایل ها استفاده و بیشتر استفاده میکند ، File Types & Attributes Reports – مشاهده توزیع فضای دیسک بر اساس نوع فایل یا صفات ، Drive Space Monitor نمایش جزئیات هر هارد دیسک و حافظه های قابل حمل و ده ها امکانات دیگر در رابطه با ارائه گزارش هایی از هارد دیسک و فایل ها و فولدرهایی که درون هارد دیسک وجود دارند و شما نیاز دارید آنها را بدانید.

 

password نرم افزار بررسی و آنالیز هارد دیسک FolderSizes 7.1.84 Enterprise Editionرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بررسی و آنالیز هارد دیسک FolderSizes 7.1.84 Enterprise Edition لینک دانلود – ۱۵ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 124 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

USBDeview نرم افزاری بسیار کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که به وسیله آن می توانید تمامی دستگاه هایی که توسط پورت USB به سیستم شما متصل شده اند را مشاهده و کنترل نمایید. این نرم افزار تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و … را به شما نمایش خواهد داد. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

password نرم افزار مشاهده USB سیستم USBDeview 2.35رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مشاهده USB سیستم USBDeview 2.35 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 153 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

سال‌ها قبل زمانی که نه از اینترنت در ایران خبری بود و نه از کامپیوترهای پرقدرتی که بازی های سه بعدی را اجرا می‌کنند نوجوانان و جوانان علاقمند به کامپیوتر، این تکنولوژی را با کمودور ۶۴ ( Commodor 64 ) و آمیگا ۵۰۰ ( Amiga 500 ) تجربه می‌کردند. کمودور ۶۴ نام نوعی از رایانه‌های خانگی است که با علامت‌های اختصاری C64، C=64 و (Commodore Business Machines) و به معنی ماشین‌های اداری کمودور شناخته می‌شود.نرم افزار C64 Forever به شما اجازه می دهد که این کامپیوتر های منحصر به فرد را تجربه کنید. این نرم افزار که در بر دارنده ی یک رابط پخش کننده بصری،حمایت شده توسط یک پایگاه داده موجود در نرم افزار، حاوی بیش از ۵,۰۰۰ بازی C64 و پشتیبانی های پیشرفته ای برای فرمت جدید RP9 می باشد.

 

password نرم افزار شبیه ساز سخت افزار C64 با C64 Forever 2014 6.9.3.3 Plus Editionرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار شبیه ساز سخت افزار C64 با C64 Forever 2014 6.9.3.3 Plus Edition لینک دانلود – ۱۲۴ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 124 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

سی دی بوت یا Bootable CD، سی دی هایی هستند که بدون نیاز به وجود ویندوز در سیستم، به صورت خود کار، در محیط Dos اجراشده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهند. Hiren’s BootCD محصولی رایگان و جادویی بی نظیر است. که مجموعه ای از ابزارهای کاربردی و Utility تحت Dos را در قالب یک سی دی کامل گرد هم آورده تا قدرت مانور شما در محیط Dos را چندین برابر افزایش دهد! این سی دی مجموعه ای از ابزار های بی نظیر تحت داس را به صورت خودکار اجرا نموده و به شما امکان می دهد تا پس از انتخاب برنامه مورد نظر، آن را اجرا نموده و به پارتیشن بندی هارد دیسک، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات، بازیابی اطلاعات پارتیشن ها، ویروس یابی سیستم، مشاهده تصاویر، ویرایش Password ها و بسیاری اعمال دیگر به پردازید.

 

password نرم افزار دیسک بوت راه انداز Hiren’s BootCD 15.2 FIXED 2014رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار دیسک بوت راه انداز Hiren’s BootCD 15.2 FIXED 2014 لینک دانلود – ۵۹۲ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 90 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

HDDExpert نرم افزاری رایگان و کوچک است که میتواند کارایی مهمی برعهده بگیرد. مسلماً اطلاعات درون هارد دیسک سیستم برایتان بسیار حائز اهمیت است و هیچ دوست ندارید که آنها را از دست بدهید. بنابراین بهتر است سلامت هارد دیسک خود را پیوسته بررسی نمایید تا از خرابی ناگهانی آن در امان بمانید و در زمان مناسب نسبت به تعویض و پشتیبان گیری از اطلاعاتتان اقدام کنید. HDDExpert نرم افزاری است که اطلاعات شفافی را در رابطه با هارد دیسکتان به شما ارائه میدهد و با ارائه ترجمه ای قابل لمس از اطلاعات S.M.A.R.T. باعث می شود کاربر از میزان سلامتی هارد دیسک خود مطلع شود. S.M.A.R.T. مخفف Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology یعنی تکنولوژی مانیتورینگ ،آنالیز و گزارش خودکار است که اطلاعاتی را در رابطه با خطاها،سلامتی،عملکرد و درجه حرارت هارد دیسک ارائه میکند. مسلماً با دانستن این اطلاعات کاربر میتواند از سلامت هارد دیسک خود مطلع شود و دست به پشتیبان گیری یا تعویض قطعه بزند و اگر دمای هارد دیسک بالاست سرعت و کیفیت تهویه را افزایش دهد. سیستم گزارش دهی نرم افزار بسیار جالب است و میتواند گزارش دهد که در چه جایی ، چه خطا و شکستی رخ داده است. نرم افزار در پس زمینه سیستم فعال بوده و گزارش تهیه می نماید و البته بسیار ناچیز و غیرقابل لمس از منابع سیستمی استفاده می نماید.

 

password نرم افزار بررسی سلامتی هارد دیسک HDDExpert 1.10.1.14رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بررسی سلامتی هارد دیسک HDDExpert 1.10.1.14 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 84 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم‌ افزار TechPowerUp GPU-Z، برنامه‌ای کوچک و بسیار قدرتمند به منظور بررسی دقیق ویژگی‌های کارت گرافیکی می باشد. با این نرم‌ افزار می‌ توانید اطلاعات بسیار دقیقی در مورد جزئیات فنی کارت تصویر خود به دست آورید. این نرم افزار بسیار کاربردی را در ادامه از دانلودها دریافت کنید.

 

password بررسی تخصصی کارت گرافیک با نرم افزار GPU Z v0.8.1رمز فایل: www.downloadha.com

download بررسی تخصصی کارت گرافیک با نرم افزار GPU Z v0.8.1 دانلود با حجم ۱ مگابایت   | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 78 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر، در این نسخه قابلیت اجرا بازی های HD به نرم افزار اضافه شده، همچنین میتوان آن را روی حالت روت قرار داد. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

 

password اجرای برنامه های آندروید روی ویندوز با BlueStacks App Player v0.9.8 Build 4406 پسورد فایل : www.downloadha.com

download اجرای برنامه های آندروید روی ویندوز با BlueStacks App Player v0.9.8 Build 4406 دانلود با حجم ۲۳۲ مگابایت 

رز دانلود بازدید : 82 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

با استفاده از این برنامه می توانید سلامت هارد خود را چک کنید. Hard Drive Inspector با استفاده از امکان S.M.A.R.T در مادربرد هارد را چک می کند و پارامترهای لازم آن را تست کرده و به شما خواهد گفت که خوب کار می کند یا خیر و اگر مشکلی دارد چیست و برای رفع آن باید چکار کنید. این کار باعث می شود که هارد شما به طور ناگهانی نسوزد و اطلاعاتتان از بین نرود. از ویژگی های خوب برنامه فارسی بودن کامل محیط برنامه می باشد البته اگر امکان فارسی در ویندوز شما فعال شده باشد. همچنین این برنامه دمای هارد را در هر لحظه در کنار ساعت ویندوز نمایش می دهد.

 

password بررسی سلامت هارد دیسک با Hard Drive Inspector Pro 4.30 Build 225  پسورد فایل : www.downloadha.com

download بررسی سلامت هارد دیسک با Hard Drive Inspector Pro 4.30 Build 225  دانلود با حجم ۵ مگابایت | لینک کمکی
 

رز دانلود بازدید : 237 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

HWMonitor Pro نرم افزار جهت مانیتورینگ قطعات اصلی سیستم است که شاخص های مهم سلامتی مثل دما ، ولتاژ و سرعت فن (fan) را مورد بررسی قرار میدهد. این نرم افزار اکثر چیپست های معمول مانند ITE® IT87 و IC ها سازگاری دارد و آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد. بررسی هسته های CPU های مدرن و همچنین بررسی کارت گرافیک در کنار هارد دیسک این نرم افزار را از نظر بررسی سلامتی قطعات بسیار قدرتمند جلوه میدهد. نرم افزار با ارائه گراف ها از دما قطعات در طول مدت به کاربر کمک میکند تا میانگین دما را به دست آورد و در نتیجه از سلامتی قطعات بیشتر مطمئن شود. همچنین نسخه حرفه ای این نرم افزار میتواند با استفاده از اتصال TCP/IP کامپیوترهای داخل شبکه را نیز تحت پوشش قرار دهد. در نسخه جدید علاوه بر ظاهر جدید ، قطعات سخت افزاری بیشتر مورد پشتیبانی قرار گرفته اند.

 

password  مانیتورینگ سخت افزارها CPUID HWMonitor Pro 1.22 پسورد فایل : www.downloadha.com

download  مانیتورینگ سخت افزارها CPUID HWMonitor Pro 1.22 دانلود با حجم ۱ مگابایت

 

رز دانلود بازدید : 100 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

PassMark BurnInTest Pro برنامه ای مفید برای تست اجزای مختلف سخت افزار سیستم شما و کمک به بهینه سازی و افزایش کارایی آنان می باشد.این نرم افزار می تواند سرعت CPU شما رو از طریق عملیات ریاضی ومحاسبات SIMD یا همان Single Instruction Multiple Data محاسبه و هارد دیسک و CD-Rom و Ram و Writer و کارت صوت و گرافیک دو بعدی و سه بعدی و کارت شبکه و هر سخت افزار کامپیوتر را چک نموده تا از صحت عملکرد آنها مطمئن شوید.

 

password تست و عیب یابی سخت افزاری توسط PassMark BurnInTest Professional 8.0 Build 1037 پسورد فایل : www.downloadha.com

download تست و عیب یابی سخت افزاری توسط PassMark BurnInTest Professional 8.0 Build 1037دانلود با حجم ۲۳ مگابایت

 

رز دانلود بازدید : 80 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

PC Auto Shutdown نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد.

 

password نرم افزار خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 6.1 پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 6.1 دانلود با حجم  1 مگابایت

رز دانلود بازدید : 87 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

Disk Savvy نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی تجزیه و تحلیل فضای هارد دیسک و سیستم های ذخیره سازی شرکتها می‌باشد . Disk Savvy قادر به شناخت بیش از ۳۰۰۰ نوع فایل و نشان دادن فضای استفاده شده توسط هر نوع فایل، دسته، پسوند فایل و … می باشد. این نرم افزار اطلاعات مفیدی از قبیل ظرفیت اشغال شده ، فضای زائد و … نشان میدهد. همچنین با این نرم افزار میتوانید فایل ها را طبقه بندی کنید و هارد دیسک به اشتراک گذاشته شده را بررسی کنید .

 

password نرم افزار تحلیل هارد دیسک Disk Savvy 7.1.24رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار تحلیل هارد دیسک Disk Savvy 7.1.24 لینک دانلود – ۵ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 83 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

مشکلات هنگام بوت از جمله رایج‌ترین مشکلاتی به شمار می‌رود که در سیستم‌عامل ویندوز مشاهده می‌شود مانند صفحه آبی یا اگر بخواهید قطعات سخت افزاری خود را چک کنید تا ببینید آیا مشکلاتی که بخاطر آن کارآیی سیستم شما کمتر شده است میتوانید از نرم افزار Memtest86 استفاده کنید . Memtest86 از روش حرفه ای برای عیب یابی رم ها استفاده می کند . این نرم افزار رم شما در محیط داس تست میکند که نتایج به دست آمده قابل اعتماد تر هستند . تشخیص خطا ، بهترین نرم افزار تست رم ، پشتیبانی از DDR2 و DDR3 ، جمع آوری اطلاعات با درصد خطای کم ، گزارش جزئی تغییرات دما ، تشخیص پردازنده های اینتل و ای ام دی از امکانات این نرم افزار است .

 

password نرم افزار عیب یابی رم Memtest86 v6.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار عیب یابی رم Memtest86 v6.0.0 لینک دانلود – ۳ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 92 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

حتما تا الان شده که نرم افزاری در حین کار هنگ کرده باشه و نتوانستید آن را ببندید حتی با Task Manager ! وقتی نرم افزار ای هنگ میکند معمولا امکان بستن آن هم وجود ندارد چون به حالت Not Responding میرود. با ProcessKO میتوانید پروسه های در حال اجرا روی سیستم را متوقف کنید. این نرم افزار شباهت زیادی به Task Manager دارد با این تفاوت که می تواند انواع پردازش های ناموفق از بین ببرد. نرم افزار ProcessKO فایل های جاسوسی و مخرب که به صورت پنهانی اجرا میشوند را نشان و متوقف میسازد. این نرم افزار دارای محیط کاربری زیبا و استاندارد میباشد .

 

password نرم افزار بستن برنامه های هنگ شده ProcessKO 3.77رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بستن برنامه های هنگ شده ProcessKO 3.77 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 79 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

Sys Information ابزاری است که تمامی اطلاعات در مورد سیستم مثل تنظیمات ، ابزارهای نصب شده ، دستگاه ها و تمامی جزئیات آن را جمع اوری کرده و به نمایش آن ها می پردازد. توسط این برنامه و تنها با یک کلیک می توانید تمامی جزئیات کامپیوتر حتی اطلاعات مخفی و پنهان در مورد دستگاه های نصب شده را نیز به دست آورید و این ویژگی به شما کمک می کند که هنگامی که می خواهید اطلاعاتی را در مورد سیستم خود بندانید از این نرم افزار استفاده می کنید .

 

password نرم افزار نمایش مشخصات سیستم Sys Information 8.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار نمایش مشخصات سیستم Sys Information 8.0 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,499
  • بازدید ماه : 8,342
  • بازدید سال : 37,400
  • بازدید کلی : 687,478