loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 33 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

USBDeview نرم افزاری بسیار کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که به وسیله آن می توانید تمامی دستگاه هایی که توسط پورت USB به سیستم شما متصل شده اند را مشاهده و کنترل نمایید. این نرم افزار تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و … را به شما نمایش خواهد داد. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

password نرم افزار مشاهده USB سیستم USBDeview 2.41رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مشاهده USB سیستم USBDeview 2.41 لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 153 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

راهنمای نصب:

۱- قبل از اکسترکت آنتی ویروس رایانه را به طور موقت غیر فعال کنید.

۲- پس از اکسترکت و نصب برنامه، وارد پوشه Keygen شده و از آن جهت فعال سازی نرم افزار استفاده کنید.

۳- پس از اتمام فعال سازی دوباره می توانید آنتی ویروس را فعال کنید.

 

 

password دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final لینک دانلود – ۴ مگابایت  |  لینک کمکی

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final لینک دانلود نسخه قابل حمل – ۴ مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 158 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

WinZip یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

 

password نرم افزار فشرده سازی حرفه ای فایل ها WinZip 19.0 Build 11294رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار فشرده سازی حرفه ای فایل ها WinZip 19.0 Build 11294 لینک دانلود – ۱۱۴ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 137 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Ashampoo ZIP نرم افزاری مفید و کاربردی در زمینه فشرده سازی فایل ها می باشد . از این نرم افزار برای فشرده سازی ، رمزنگاری و به اشتراک گذاری فایل ها استفاده کنید . Ashampoo Zip از فایل های شما پشتیبان نیز تهیه کرده و آنها را ایمن می دارد. این نرم افزار از ZIP،RAR،TAR،CAB و بسیاری دیگر از فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و به سرعت می‌توانید فایل‌های فشرده را باز کند . از ویژگی های این نرم افزار تبدیل فرمتها به فرمتهای وجود ، پردازش همزمان فایل ها ، قابلیت آنلاین شدن ، دارای محیط کاربری مدرن و … است .

 

password نرم افزار فشرده ساز Ashampoo Zip Pro 1.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار فشرده ساز Ashampoo Zip Pro 1.0.0 لینک دانلود – ۵۱ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 279 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

FILEminimizer Suite ترکیبی از عملکردهای نرم افزارهای FILEminimizer Office و FILEminimizer Pictures تحت یک واسط کاربری جدید ومنحصربفرد ومستقیم با قابلیت استفاده آسان می باشد. این نرم افزار فایلهای PowerPoint, Word, Excel و فایلهای تصاویر را تا میزان %۹۸ فشرده سازی می نماید تا بدین وسیله در میزان فضای مصرفی ذخیره سازی برروی هارد دیسک شما صرفه جویی گردد. این برنامه از یک واسط مستقیم پشتیبانی می نماید که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا حجم فایلهای اسناد اداری و نیز عکس های خود را بدون تغییر فرمت و کیفیت فایل اورجینال بهینه سازی نمایید. این برنامه با مایکروسافت آفیس یکپارچه می باشد و نیز با برنامه های ایمیل با پشتیبانی از Microsoft Outlook و کلاینت های Lotus Notesسازگاری داشته و می تواند فایلهای پیوست آفیس و تصاویر شما را بصورت مستقیم قبل از فرستادن بهینه سازی نماید. بااستفاده از این نرم افزار بسادگی می توانید از محدودیت های حجمی ارسال فایل توسط ایمیل عبور نمایید ونیز دیگر انبوهی از ایمیلها در جعبه نامه های شما انباشته نمی شوند. علاوه بر این، نرم افزار از ایمیل سرورهای Microsoft Exchange و Lotus Domino نیز پشتیبانی می نماید.

 

password کاهش حجم فایل های آفیس و عکس ها توسط FILEminimizer Suite 8.0 پسورد فایل : www.downloadha.com

download کاهش حجم فایل های آفیس و عکس ها توسط FILEminimizer Suite 8.0دانلود با حجم ۱۷ مگابایت | لینک کمکی

 

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 461
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,592
  • بازدید ماه : 8,435
  • بازدید سال : 37,493
  • بازدید کلی : 687,571