loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 21 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)
نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی ۴K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید.

 

password نرم افزار قدرتمند تدوین فیلم CyberLink PowerDirector Ultimate 13.0.2604.0 Final  پسورد فایل : www.downloadha.com

download نرم افزار قدرتمند تدوین فیلم CyberLink PowerDirector Ultimate 13.0.2604.0 Final  دانلود  با حجم ۹۰۴ مگابایت

رز دانلود بازدید : 27 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

SolveigMM Video Splitter 2.5.1109.26 Final نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ASF ،MP3 ،WMA می باشد به گونه ای که این فایل ها بدون افت کیفیت . شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید به راحتی قسمت های از فیلم را جدا و حذف کنید و یا فیلم خود را به بخش های مختلف تقسیم نمایید .

 

password حذف قسمتی از فیلم با SolveigMM Video Splitter 4.5.1502.12 پسورد فایل : www.downloadha.com

download حذف قسمتی از فیلم با SolveigMM Video Splitter 4.5.1502.12 دانلود  با حجم ۳۰ مگابایت  | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 26 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

ActivePresenter نرم افزار فوق العاده برای ساخت فیلم های آموزشی است چون به شما این امکان را می دهد تا در زیر عکس نوشته هایی را به عنوان توضیح و نکته اضافه کنید. این نرم افزار از روش های ویژه برای فیلمبرداری از صفحه نمایش استفاده می‌ کند. ActivePresenter می تواند فعالیت های صفحه نمایش کامپیوتر را با فشار دادن یک کلید از کیبورد و یا ماوس خود را ضبط کند. همچنین ActivePresenter امکان افکت های صوتی و تصویری را فراهم میکند و خروجی با فرمت HTML5, Adobe Flash (SWF), PowerPoint, AVI, WMV و MP4 میگیرد ! توانایی ساخت پروژه های هماهنگ ، قابل اجرا بر روی تمامی دستگاه ها قابلیت باز کردن پنجره ی پروژه در tab های جدید از ویژگی های این نرم افزار است .

 

password نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی ActivePresenter 5.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی ActivePresenter 5.0.0 لینک دانلود – ۳۸ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

راهکار ساده از اصول اولیه رنگ شناسی وب

به وضوح یکی از اولین کلاس های هنر خودم رو به یاد میارم ، وقتی که به عنوان یک کودک مشتاق در مورد گروهی از رنگ های روشن پرس و جو میکردم . انجا بود که رنگ های اصلی رو با هم ترکیب کردم تا بتونم رنگ های غیر اصلی رو به وجود بیارم و از این کار لذت بردم چون به این پی بردم که وقتی میشه دو رنگ رو با هم ترکیب کرد ، برای به وجود آوردن یه رنگ جدید میشه رنگ های مختلفی رو با هم ادغام کرد و باز هم رنگ های جدیدتری رو بوجود آورد . مهم نبود که از چه طریقی تونستم به این مهم دست پیدا کنم و فقط این اهمیت داشت که تونستم رنگ جدیدی رو بوجود بیارم .

 

سال های بعد وقتی که داشتم به عنوان یک طراح وب تازه کار کار میکردم ٬ چیزهای مشابهی که قبلا گذرونده بودم رو یک بار دیگه تجربه کردم . موقع کار داخل یک تله ای از رنگ های بسیار زیاد افتادم که نمیشد از اونها دوری کرد . بله ، ‌رنگ های بسیار زیاد و تازه داستان به همین جا ختم نمیشد ! ترکیب اونها به روش غلط منجر به درست شدن رنگ های بی استفاده میشد .
من سعی کردم تلاش کنم و در مورد طرح های رنگی وب بیشتر یاد بگیرم که باعث شد اطلاعات بسیار بسیار جالبی در مورد تئوری رنگ پیدا کنم . من در مورد رنگ ها ٬ ته رنگ ها ٬ سایه ها ٬ نوا ها ٬ اشباع کردن و روشنایی مطالعه داشتم . رنگ های مشابه ٬ تک رنگ ها و رنگ های سه تایی ٬ رنگ های مکمل و بقیه طرح های رنگی ترکییبی از دیگر چیزایی بود که بهشون پرداختم .

 

برای مشاهده کامل متن و دانلود به ادامه مطلب بروید

رز دانلود بازدید : 28 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

Auslogics BoostSpeed نرم افزار بهینه سازی به صورت متفاوت از نرم افزارهای مشابه می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه تمامی ابزارهای نرم افزارهای مشابه را اختیار دارد دارای روش های متفاوتی برای بهینه سازی حافظه رم و پردازنده cpu و بهینه سازی اینترنت می باشد و همچنین برای یافتن علت های کاهش سرعت ویندوز و عدم پایداری آن الگوریتم های متفاوتی را به اجرا می گذارد. ابزارهای معمول بهینه سازی نظیر مدیریت استارت آپ،پاکسازی هارد دیسک،پاکسازی رجیستری،پاکسازی ویندوز،پاکسازی فایل های اینترنتی،یکپارچه سازی هارد دیسک،یکپارچه سازی رجیستری و… می باشد. نرم افزار دارای بخش های ویژه جهت بهینه سازی حافظه رم و پردازنده سی پی یو می باشد که در نتیجه باعث افزایش سرعت ویندوز خواهد شد. همچنین برای بخش اینترنت نیز دارای امکانات ویژه ای می باشد که با یافتن دلایل کاهش سرعت اینترنت سعی در افزایش سرعت اینترنت دارد و همچنین دارای امکاناتی جهت حذف تبلیغات اینترنتی مزاحم از وبگردی شما می باشد. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربر پذیر طراحی شده است و تمامی امکانات نرم افزار به گونه ای حرفه ای در اختیار کاربر قرار داده شده است.

 

password نرم افزار بهینه ساز Auslogics BoostSpeed Premium v7.7.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بهینه ساز Auslogics BoostSpeed Premium v7.7.0.0 دانلود با حجم ۱۷  مگابایت   | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

Power Screen Capture یک برنامه قدرتمند برای تصویر بردای و ضبط فیلم از روی محیط نرم افزاری و همچنین فیلم برداری از روی سیستم عامل می باشد.این برنامه قدرتمند قابلیت های زیادی را برای کاربر به ارمغان می آورد.یکی از این قابلیت های مهم ضبط تصویر و صدای سیستم از روی دستگاه هایی مثل DV و TV tuner و… نام برد.این برنامه قابلیت های دیگری نیز دارد که می توان این قابلیت ها را به این صورت نام برد : دارای رابط کاربری خوب و آسان،دارای ابزار ویرایش عکس حرفه ای،قابلیت تعیین کلیدهای میانبر برای سریعتر نمودن عملکرد،عکس برداری از محیط تعیین شده،پیش نمایش و ضبط تصویر و ویدیو،قابلیت خروجی دادن با توانایی تنظیمات،اضافه نمودم علامت ها و آیکون به تصویر برای چاپ و متن به ویدئو و تصویر،ادیتور پیشرفته برای ویرایش و… .در ضمن همانطور که ذکر شده این برنامه قابلیت عکس برداری را نیز دارا می باشد.این عکس برداری با کیفیت بالا و قابل تنظیم می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.201 :
- توانایی ضبط فیلم و ویدیو از روی محیط های ویندوز
– قابلیت ضبط ویدیو با هر صدایی
– توانایی پیش نمایش و ضبط ویدئو
– گرفتن خروجی با کیفیت بسیار بالا
–  نمایش،کپی،خذف،تغییر نام فایل ها
– امکان تنظیم نصب رمزگذار چندین ویدیو و صوت
– توانایی اضافه کردن علامت چاپ و متن به ویدئو و تصویر
– قابلیت تنظیم کلیدهای میانبر برای سریعتر نمودن عملکرد
– امکان ضبط تصویر و ویدئو از DV و TVو …
– آسان بودن کاربرد نرم افزار

 

password فيلم برداري از محيط ويندوز با Power Screen Capture 7.1.0.201پسورد فایل: www.downloadha.com

download فيلم برداري از محيط ويندوز با Power Screen Capture 7.1.0.201لینک دانلود – 5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 36 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)


در ویژگی های جدید نسخه CS5 نرم افزار محبوب Photoshop که توسط Jan Kabili نوشته شده ، به توضیح ویژگی های جدید و تجهیزات ساختاری که در دوباره شکل بندی تصاویر توسط ابزار Puppet Warp قابل اجرا هست ، سخن به میان آمده است.از دیگر ویژگی هایی که مورد بحث قرار می گیرد ، بهبود چشمگیر و قابل توجه تکنولوژی High Dynamic Range یا همان HDR که در تجزیه تحلیل تصاویر به کار می رود ، سخن به میان آمده است. مروری بر نرم افزارهای Adobe Bridge CS5 و Adobe Camera Raw 6 نیز در این مجموعه آموزشی موجود می باشد. شما از هم اکنون می توانید این فیلم آموزشی بی نظیر را به طور رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

دانلود پارت اول:           Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت دوم:           Rapidshare     Direct Link

رز دانلود بازدید : 29 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

Tell Me More Premium Performance 2009 نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان انگلیسی و نسخه جدید نرم افزار بسیار محبوب Tell Me More Premium 8.0 برای آموزش سطوح مختلف زبان است که از سوی شرکت Auralog برای آموزش الکترونیک و آسان زبان انگلیسی برای تمامی کاربران عرضه شده است و از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب “برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دنیا ” را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است . منتقدان سایت TopTenReviews این نرم افزار را “بهترین گزینه نرم افزاری در دسترس برای آموزش زبان انگلیسی معرفی کرده اند و آن را به وضوح در صدر نرم افزارهای همرده در زمینه آموزش زبان قرار داده اند”. به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است .

 

برای مشاهده کامل متن و دانلود به ادامه مطلب بروید

رز دانلود بازدید : 31 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای شیمی در جهان Periodic Table است که در زبان فارسی به معنی جدول تناوبی عناصر می باشد.جدول تناوبی عنصرهای شیمیایی‏، نمایشی از عنصرهای شیمیایی شناخته شده است که بر اساس ساختار الکترونی مرتب گردیده‌است به‌گونه‌ای که بسیاری از ویژگی های شیمیایی عنصرها به صورت منظم در طول جدول تغییر می‌کنند.در ادامه به چندی از قابلیت های مهم این برنامه اشاره میکنیم.

 

قابلیت های نرم افزار Periodic Table 3.8.1  :

– مشاهده تمام عنصرهای یافت شده طبیعت
– نمایش اعدد اتمی عناصر
– نمایش نماد شیمیائی عناصر
– نمایش نام کامل عناصر
– نمایش جرم اتمی میانگین
– نمایش آرایش الکترونی عناصر
– نمایش خانواده فلزها با رنگ مشخص اعم از: (فلزهای قلیائی ، فلزهای قلیائی خاکی ، فلزهای واسطه)
– نمایش خانواده نافلزها با رنگ مشخص اعم از: (هالوژن ها ، گازهای نجیب)
– نمایش شبه فلزات با رنگ مشخص
– نمایش شکل عناصر
– نمایش گروه F عناصر واسطه داخلی فلز لانتانیم و آکتینیم

 

password جدول تناوبي كامل عنصر ها با Periodic Table 3.8.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download جدول تناوبي كامل عنصر ها با Periodic Table 3.8.1 لینک دانلود – 20 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 31 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

با این برنامه بی نظیر می توانید انواع اشکال هندسی را طراحی کنید. یکی از ویژگی های بارز آن قابلیت متحرک بودن اشکال می باشد, بدین صورت که شما در حین انتخاب شکل هندسی مورد نظر می توانید زوایا و اندازه شکل را به صورت دلخواه تغییر دهید.

 

password  طراحی پیشرفته اشکال هندسی متحرک با Efofex FX Draw v3.203.0 EATپسورد فایل: www.downloadha.com

download  طراحی پیشرفته اشکال هندسی متحرک با Efofex FX Draw v3.203.0 EATلینک دانلود – ۱۳.۵ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 21 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

این دیکشنری فوق العاده شامل بیش از ۳۰۰۰۰ کلمه ، عبارت و معانی آن ها در گستره های اقتصادی و تمرکز ویژه ای بر استفاده صحیح از زبان را دارا می باشد. این فرهنگ لغت همچنین همراه با یک CD می باشد. این مجموعه به شما کمک می کند تا برای آزمون هایی همچون BEC خود را از پیش آماده سازی نمایید و دارای یک ویژگی خاص به این صورت است که خود شما به تنهایی می توانید دروس آن را فرا بگیرید و نیازی به راهنما ندارید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به طراحی مشخص به طوری که اشخاص پر مشغله به سرعت بتوانند چیزی را که می خواهند پیدا کنند ، کلمات و عبارات به زبان ساده و به طور واضح توضیح داده شده اند ، گروه های عبارات رایج کلماتی را توصیف می کند که همیشه با هم استفاده می شوند که این کار می تواند به زبان آموزان کمک کند تا راحت تر ترکیب کلمات را تشخیص دهند و … . شما از هم اکنون می توانید این دیکشنری فوق العاده کاربردی برای اشخاص تجارت را به طور رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

password فرهنگ لغت براي تاجران با نام Oxford Business English Dictionary for Learners of Englishپسورد فایل: www.downloadha.com

download فرهنگ لغت براي تاجران با نام Oxford Business English Dictionary for Learners of English لینک دانلود – 114.6 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 26 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

Captivate نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت آموزش های چند رسانه ای می باشد که با توجه به امکانات گسترده و ابزارهای مختلف موجود در آن کاربران می توانند بسیاری از نیازهای خود را در این زمینه برطرف نمایند. به کمک این ابزارها کاربران می توانند آموزش های خود را به صورت تصویری آماده سایز نموده و یا دوره های آموزشی را با قوانین مربوط به خود برای کاربران ارائه نمایند. قابلیت پرسش از کاربران دوره ها و طراحی امتحانات مجازی از ویژگی های دیگر این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند با ویژگی ها و ابزارهای فراوان یکی دیگر از تولیدات کاربردی کمپانی بزرگ نرم افزاری یعنی شرکت Adobe می باشد.

 

 

از جمله ویژگی های این نرم افزار :

 قابلیت تهیه آموزش ها به صورت فایل های فلش با فرمت SWF

– دارای template های آماده برای پروژه های حرفه ای

– قابلیت استفاده از فایل های برنامه PowerPoint در پروژه ها

– قابلیت فیلم برداری از محیط سیستم به منظور تهیه آموزش مجازی

– توانایی ضبط صدا به صورت حرفه ای و تنظیم آن برای قرار دادن بر روی آموزش ها

– قابلیت ایجاد دوره های آموزشی مجازی با ویژگی های همانند پرس و پاسخ در پایان هر درس ، مرور درس ، یادآوری نکات مهم درس و …

– قابلیت ساخت امتحانات تستی و ایجاد شماره های تصادفی برای گزینه ها به منظور جلوگیری از موقعیت مجازی امتحان

– توانایی ایجاد امتحانات با سوالات یکسان و شماره ها و گزینه های تصادفی به منظور جلوگیری از سو استفاده

 و … .

 

password ساخت حرفه اي آموزش هاي مجازي با Adobe Captivate v3.0.0.580پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت حرفه اي آموزش هاي مجازي با Adobe Captivate v3.0.0.580 لینک دانلود – 161.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 21 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

برنامه Reallusion CrazyTalk PRO 6.21.1921.1 نرم افزاری است از شرکت reallusion که این قدرت را به شما می دهد تا عکس های بی روح و بی جان خود را وادار به صحبت کردن نمایید. این نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد این امکان را دارا می باشد تا با ایجاد تغییرات و اعمال افکت های مختلف در اعضای یک صورت ثابت در یک عکس آن را به حرکت وا دارد.به کمک این نرم افزار شما قادرید تصاویر و کاراکتر های سخنگو ایجاد نمایید و از این کاراکتر های و یا تصاویر سخنگو در فایل های ویدئویی شخصی ، وب سایت ها (جهت ساخت بنرها و تبلیغات سخنگو) ، تلفن همراه و یا در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه استفاده کنید.

همچنین امکان ارسال پیام های صوتی خود به صورت انیمیشن در پست های الکترونیکی و یا در کارت های تبریک و … را مهیا می سازد. برای انجام امور فوق کافیست یک عکس دیجیتالی را به همراه یک فایل صوتی (audio) وارد این نرم افزار نموده و با کمک ابزارهای جادویی این نرم افزار قادر به متحرک سازی تصویر خواهید بود. همچنین محیط نرم افزار طوری است که براحتی می توانید حرکت لب و چشمان کاراکتر را با فایل صوتی هماهنگ نمایید. به کمک امکان مدیریتی که این نرم افزار در اختیارتان می گذارد قادر به هماهنگی میان مجموعه ای از تصاویر و پیام های صوتی نیز می باشید.

 

password شبيه سازي واقعي صحبت با Reallusion CrazyTalk PRO 6.21.1921.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download شبيه سازي واقعي صحبت با Reallusion CrazyTalk PRO 6.21.1921.1 لینک دانلود – 85.2 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

از قطب جنوب تا قطب شمال ، این آموزش تعاملی ۳بعدی از اطلس جهان راهی کامل ، جذاب و متمرکز برای کاوش جهان اطراف ما باز می گشاید. این مجموعه شامل نیم میلیون منطقه نقشه برداری شده می باشد. ۳D World Atlas سطح دقیق از اطلاعت و ریزه کاری ها را در اختیار شما قرار می دهد که حتی دقیق ترین و پر وسواس ترین محققان را نیز متقاعد می کند. بررسی عمقی بلایای طبیعی ، ساختار مناظر طبیعت و بررسی آب و هوای جهانی بخشی از فعالیت های تخصصی این اطلس بی نظیر می باشد. شما از هم اکنون می توانید این اطلس بی نظیر با به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

password اطلس کامل جهان با نام ۳D World Atlas (پرتابل)پسورد فایل: www.downloadha.com

 

دانلود پارت ۱ :        Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲ :        Rapidshare    Mediafire    Direct Link

رز دانلود بازدید : 27 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

این مجموعه به آموزش تکنیک هایی میپردازد که با استفاده از آنها بتوانید تصاویر خود را به صورت فوق حرفه ای ویرایش کنید. ، Martin Evening به آموزش دروسی می پردازد که به صورت ویدیویی بوده و شما را تشویق می کند تا عکاسانه فکر کنید و توانایی های بی نظیر نرم افزار فوتوشاپ را در ذهن خود مرور کنید. یکی از ویژگی های این مجموعه آموزشی این است که تمامی فایل هایی که در این آموزش از آن ها استفاده می شود و یا ویرایش بر روی آن ها صورت می گیرد ، به صورت جداگانه از آموزش ها ، در قسمت بایگانی آموزش موجود هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید و مهارت های خود را در زمینه ویرایش و کار با فوتوشاپ محک بزنید.

 

 

موضوعاتی که در این آموزش بررسی می شوند:
مدرج کردن مانیتور شما
تنظیمات رنگ و مشخص کردن کنترل فایل ها
تغییر اندازه تصاویر
ویرایش تصاویر در حالت Camera Raw
ایجاد ، انتخاب و انتقال لایه ها
انتخاب های صحیح و استفاده از قابلیت Refine Edge
شارپ کردن و ماسک گذاری بر روی تصاویر
بهبود کیفیت یک عکس با استفاده از Content-Aware Fill و Puppet Warp tool
بهبود رنگ ، کنتراست و سطوح یک عکس با قابلیت Levels
استفاده از تکنیک Burning و Dodge
تبدیل یک عکس به سیاه و سفید
و …

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۴:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۵:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

رز دانلود بازدید : 5 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

از همین الان شروع کنید ! این مجموعه آموزشی بی نظیر که بوسیله نرم افزار Visual C# 2010 ساخته شده است ، به شما آموزش می دهد تا چگونه از ویژگی های .Net Framework 4 استفاده کنید و از آن ها به طور عملی در کارهای خود بهره ببرید. در این مجموعه که شامل ویدیوهای آموزشی مختفی می باشد ، می توان به مقدمه آموزش .Net Framework 4 ، اپراتورها ، اصلاحات و بیانیه ها ، اطلاعات تکمیلی در مورد انواع داده ها ، آرایه ها و … اشاره کرد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

رز دانلود بازدید : 54 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

حرفه عکاسی ، دارای موضوعات و جوانب بسیار زیادی می باشد. در این ویدیو آموزشی ، Tim Wheeler که نام عکاسی حرفه ای در سرتاسر دنیا می باشد به شما یاد خواهد داد تا چگونه تصاویری بسیار حرفه ای و زیبا را بدون نیاز به فوتوشاپ و حرفه های کامپیوتری ، خلق کنید. اگر شما علاقه مند به عکاسی حرفه ای و یا اینکه عکس های حرفه ای چگونه ایجاد می شوند دارید ، این ویدیو آموزشی می تواند برای شما منبع بسیار مفیدی باشد. این مجموعه شامل ۱۰ کلاس آموزشی می باشد که در هر کدام به آموزش یکی از حرفه هایی که برای گرفتن عکس هایی بی نظیر نیاز دارید می پردازد. این مجموعه آموزشی ، مدت زمانی بیش از ۵ ساعت دارد و شما از هم اکنون می توانید آن را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

برای مشاهده کامل متن و دانلود به ادامه مطلب بروید

رز دانلود بازدید : 27 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

Teach Yourself to Play Piano نام مجموعه نرم افزاری می باشد که به طور بسیار ساده و قدم به قدم به شما یاد خواهد داد تا چگونه این ساز بسیار دلنشین را بنوازید. اشخاص مبتدی در تمامی سنین ، مکان نت ها را در سرتاسر پیانو ، چگونگی قرار گیری دستان بر روی پیانو و طریقه آکورد گیری ، تمامی ریتم های پایه و اساسی ، و چگونه نواختن ساز با تمامی احساس را یاد خواهند گرفت. از ویژگی های این مجموعه می توان به این مورد اشاره کرد که حرکت دستان شما و دقت در هنگام نوازندگی شما ، همانطور که با درس های این مجموعه پیش می روید ، بیشتر خواهد شد و تکنیک های درست و به جای موسیقی برای این ساز را فرا خواهید گرفت. آموزش قدم به قدم پخش آهنگ به شما یاد خواهد داد تا آهنگ را همانگونه که می باشد اجرا کنید ، چگونه سرعت نواختن را تغییر دهید ، قدرت دستان خود بر روی ساز را بر روی نت های مختلف تنظیم نمایید و اجرای نواخته شده ی خود را ظبط نمایید. این نرم افزار بی نظیر هم برای سیستم عامل ویندوز و هم سیستم عامل مکینتاش اجرا می شود. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

source آموزش قدم به قدم نواختن پیانو با Teach Yourself to Play Piano توضیحات: پس از خارج کردن فایل ها از حالت فشرده ، با دو فایل ایمیج مواجه می شوید. برای اجرای آن چندین راه وجود دارد. 
راه اول:
 فایل مربوطه را توسط نرم افزارهای فشرده ساز مانند Winrar , 7-zip , Winzip , … استخراج کنید. 
راه دوم: فایل مربوطه را بر روی سی دی توسط نرم افزارهایی همچون نرو رایت نمایید. 
راه سوم:
 فایل مربوطه را توسط نرم افزارهایی همچون Daemon , Alcohol 120% , … به صورت Mount در آورده و سپس نصب نمایید.

 

download آموزش قدم به قدم نواختن پیانو با Teach Yourself to Play Piano دانلود:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

رز دانلود بازدید : 39 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

مجموعه آموزشی Cisco Voice over IP یا به عبارت ساده تر CVOICE اجزاء مورد نیاز برای ساخت یک شبکه VoIP را به شما آموزش می دهد و سپس مثال های متعددی را برای شما آماده می سازد تا از چگونگی تنظیم کردن اجزاء VoIP و مرتبط سازی پروتوکل ها مطلع شوید. آموزش های این مجموعه به صورتی می باشد که به شما اجازه می دهد تا بالاترین کیفیت را برای استفاده کاربران از این سرویس ، عرضه نمایید. هدف اصلی این مجموعه ، نشان دادن چگونگی کارکرد و تنظیمات تکنولوژی VoIP به کاربران و انتخاب درست پروتکل های VoIP می باشد. یکی از ویژگی های مهم این آموزش به این صورت می باشد : به دلیل اینکه هیچ دو شبکه ای نظیر هم نیستند و تنظیمات مشابهی را نخواهند داشت ، به همین دلیل در این مجموعه آموزشی به شما یاد داده خواهد شد تا چگونه از پایه و اساس به پیکربندی و ایجاد یک شبکه بپردازید تا در هر زمانی بتوانید نیازهای خود را برطرف سازید. این مجموعه آموزشی شامل ۲۲ جلسه درسی می باشد و شامل تمامی نکات لازم برای آموزش دقیق و قدم به قدم پیکربندی VoIP می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۴:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۵:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 

رز دانلود بازدید : 19 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

یک رفرنس  و مرجع بسیار کامل برای تمامی مدیران شبکه . همانطور که می دانید هم اکنون شبکه بندی و مدیریت شبکه ها یکی از پردرآمدترین کارها و همینطور بسیار مورد نیاز است . در این پست قصد داریم یک کتاب در مورد شبکه و شبکه بندی معرفی کرده و در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم سایت دانلودها قرار دهیم . در این کتاب مطالبی مانند : شبکه بندی , اساس و موارد مورد نیاز شبکه بندی , امنیت در این کار , تنظیمات TCP/IP و بسیاری موارد دیگر مانند تنظیم اینترنت در شبکه وجود دارند که به همه Network Aministrator ها و همینطور کسانی که خواهان یادگیری شبکه و شبکه بندی هستند توصیه می کنیم .

 

password آموزش تنظیمات و اساس شبکه بندیپسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش تنظیمات و اساس شبکه بندیلینک دانلود – 12 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

EarMaster Pro 5.608S نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه آموزشی به صورت شنوایی می باشد. به کمک این نرم افزار می توان مطالب را با انجام عمل تکرار در ذهن جای داد. استفاده این نرم افزار در زمینه موسیقی و صدا شناسی می باشد و به وسیله این برنامه می توان هنرجویان موسیقی را در زمان کمتر با انواع صداها ، نت های موسیقی و حالت صدای آن ها آشنا نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزارمی توان به درس های آماده موجود در نرم افزار اشاره نمود. این نرم افزار به صورت پیش فرض دارای ۶۵۱ درس آموزشی در زمینه یادگیری موسیقی می باشد و قابلیت استفاده این نرم افزار به صورت شبکه و مدیریت بر دانش آموزان و بررسی آن ها نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. چند کاربره بودن نرم افزار با پروفایل های اختصاصی برای هر کاربر و امکانات شبکه ای موجود در برنامه از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار محصولی از شرکت EarMaster می باشد.

 

password افزايش مهارت شنيدن موسيقي با EarMaster Pro 5.608Sپسورد فایل: www.downloadha.com

download افزايش مهارت شنيدن موسيقي با EarMaster Pro 5.608S لینک دانلود – 5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 69 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

مجموعه حاضر تقریبا آخرین سری از کتابهای راهنمای مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی میباشد که تقدیم دوستان میگردد . در این مجموعه سطح نسبتا پیشرفته تری مورد نظر مولفان آن قرار داشته است و بیشتر به زمینه هایی توجه گردیده که شاید زبان آموزان مبتدی هرگز توجهی به آن نداشته باشند از این موارد میتوان به نمونه هایی چون سوتفاهمات لفظی ، اصطلاحات نامفهوم ، کلمات با معنی دو گانه و …. اشاره نمود.
بسته آموزشی فوق محصول سال ۲۰۰۶  انتشارات  Macmillan  میباشد و محتوی PDF متن آموزشی و فایل MP3  صوتی راهنما میباشد.
به نظر بیشتر منتقدین  طراحان این بسته آموزشی در رسیدن به هدف خود (که بالاتر بردن سطح مهارت در  ارتباط تلفنی غیر انگلیسی زبانان عنوان گردیده) تا حد بسیاری موفق بوده اند و موارد به کارگیری آن به نتایج موفقیت آمیزی منجر گردیده است.

 

password آموزش مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی با استفاده از کتاب Telephone Englishپسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی با استفاده از کتاب Telephone English لینک دانلود – 37.7 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار Classroom Spy Pro محصول شرکت EduIQ این اجازه را به شما میدهد تا هر کاری که افراد متصل به شبکه در پشت رایانه ها انجام میدهند را بدون اینکه از پشت میز کارتان بلند شوید مشاهده نمایید و رایانه ها را نظارت کنید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در کلاس های درس و کافی نت ها میباشد و به کمک مدیر سیستم میتوانید تمام فعالیت هایی را که افراد انجام میدهند مشاهده نمایید. همچنین میتوان تصاویر را با رایانه دانشجویان و دانش آموزان در کلاس به اشتراک گذاشت و سخنرانی خود و نمایش کارها را به راحتی انجام داد.

 

قابلیت های این نرم افزار :
.
– نمایش زنده تصاویر رایانه های افراد
– نمایش تصاویر رایانه خود به دیگر افراد
– کنترل رایانه دیگران به وسیله موس و کیبرد
– امکان سوییچ کردن و زوم کردن روی مانیتورهای شبکه
– قفل کردن تصاویر رایانه افراد برای نظارت
– ضبط تصاویر رایانه افراد از راه دور
– امکان انجام برخی کارها مانند  Turn off ، Restart ، Hibernet و قفل رایانه های افراد
– امکان نصب برنامه برای افراد از راه دور
– کار کردن بر روی LAN ، WLAN ، VPN و اینترنت
– امکان پسورد گذاری
– استفاده از ارتباط متنی برای افزایش امنیت

 

 

password نظارت بر سيستم دانش آموزان در شبكه با EduIQ Classroom Spy Professional Edition v3.6.6پسورد فایل: www.downloadha.com

download نظارت بر سيستم دانش آموزان در شبكه با EduIQ Classroom Spy Professional Edition v3.6.6 لینک دانلود – 11 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 29 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

NeoBook نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت Neosoft است که شما با کمک از آن می توانید بدون دانستن دانش برنامه نویسی برنامه های تحت ویندوز  بسازید. هر کاربر مبتدی می تواند به آسانی با ترکیب متن، عکس، صدا، انیمیشن و دیگر اجزا، برنامه های مالتی مدیایی همچون: کتاب های الکترونیکی، بروشور، کارت تبریک، برنامه های آموزشی، برنامه های آموزش کامپیوتر، کاتالوگ، مجله های الکترونیکی، بازی، آتوران سی دی و دیگر برنامه های از این دست را تهیه کند.
با کمک ابزار های NeoBook می توانید به آسانی و تنها با کشیدن و رها کردن Drag & Drop اجزاء مورد نیاز خود را به برنامه خود افزوده و آنها را بکار ببرید، همچنین به آسانی نقاط حساس HotSpot، کلید های کاربردی Command Buttons، متن، چک باکس، لیست و  … را به برنامه اضافه کنید. همچنین می توانید برای برنامه خود ظاهری مناسب ایجاد کنید که به کاربر امکان حرکت بین صفحات مختلف، پاسخگویی، پیغام های Pop Up، پخش فایل های مالتی مدیا، اجرا دیگر نرم افزار ها،‌ انجام محاسبات، مشاهده سایت های اینترنتی و … را می دهد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Neosoft Neobook:
– استفاده سریع و آسان از قابلیت کشیدن و رها کردن Drag & Drop
– وارد کردن تصاویر و عکسهای تهیه شده توسط نرم افزارهای گرافیکی
– وارد کردن اسناد متنی تهیه شده در سایر برنامه های پردازش متن
– اضافه کردن اجزای کنترلی نظیر: push buttons, check boxes, radio buttons, text entry fields
 list boxes, combo boxes, media players, track bars and timers
– نمایش فایل های GIF و FLASH
– نمایش سایت های اینترنتی به صورت زنده در داخل برنامه های ساخته شده
– نوشتن و ارسال ایمیل به طور کاملاً مستقل از داخل برنامه
– امکان اضافه کردن جلوه میان پرده Transition هنگام حرکت بین صفحات مختلف
– ساخت برنامه نصب برای نرم افزار های خود
– و …

دانلود اسکریپت

 

password ساخت برنامه های تحت ویندوز با NeoBook 5.7.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت برنامه های تحت ویندوز با NeoBook 5.7.0لینک دانلود – 14.2 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 24 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

مجموعه ای بی نظیر که برای تولید آن ۴۰ سال طول کشید ! 

مجموعه عظیم و بی نظیر Pimsleur ، نام روشی جدید در آموزش زبان های گوناگون دنیا تنها در ۱۰ روز می باشد ! شما تنها کافیست که به درس های صوتی این مجموعه گوش فرا دهید.  رویه این مجموعه به صورتی می باشد که پس از هر سی دی ، تمامی درس های آن مجموعه به طور کامل و مرتب در ذهن شما نقش می بندد و تنها کافیست به هر درس تنها یکبار گوش فرا دهید. شما بدون نیاز به هیچ یک از ابزارهای نوشتن ، خواندن و یا نرم افزارهای کامپیوتری ، چیزی بالغ بر ۳۵ زبان زنده دنیا را به عنوان یک زبان کاربردی فرا خواهید گرفت. در هر یک از آموزش های زبان های مختلف ، کتاب های مربوط به آن ها نیز وجود دارد تا به کیفیت آموزش و فراگیری دانش آموزان بیافزاید. این مجموعه بی نظیر ، گستره ی عظیمی از زبان های مختلف دنیا را شامل می شود که در ادامه مطلب می توانید لیست این زبان ها را که مورد آموزش قرار می گیرد را مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|دانلود به صورت یکجا در پارت های ۲ گیگابایتی و دانلود هر زبان به صورت جداگانه|

|کاملترین نسخه موجود ، برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با حجم ۱۸ گیگابایت|

 

 

 

لیست زبان هایی که در این مجموعه بی نظیر به شما آموزش داده خواهد شد:

آلبانیایی / عربی / ارمنی شرقی / چینی / کرواتی / چک / دانمارکی / هلندی / فارسی / فرانسوی / آلمانی / یونانی / هائینی / عبری / هندی / اندونزیایی / ایرلندی / ایتالیایی / ژاپنی / کره ای / لیتوانیایی / نروژی / لهستانی / اوجیبوو / پرتغالی / رومانیایی / روسی / اسپانیایی / سواحیلی / سوئدی / سوئیسی / تایلندی / اوکراینی / ویتنامی

برای مشاهده کامل متن و دانلود به ادلمه مطلب بروید

رز دانلود بازدید : 25 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

CrystalMakerنرم افزار نام آشنایی برای کاربران این طیف از برنامه ها می باشد. نرم افزاری که به کمک آن می توان ساختار شیمایی و مولوکولی مواد را به آسانی و چند کلیک و حرکت موس طراحی و آماده سازی نمود و به صورت سه بعدی بر روی آن ها کار کرد. در واقع می توان گفت این نرم افزار ساده ترین راه برای تجسم و درک ساختار کریستال ها و مولکول ها می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت CrystalMaker Software می باشد.هم اکنون این نرم افزار از سایت دانلودها آماده برای دریافت می باشد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

– رابط کاربری جدید و زیبا

– پشتیبانی از انواع ساختارهای مولوکولی

– قابلیت وارد نمودن و استخراج اطلاعات از بیش ۱۵ منبع اطلاعاتی از جمله سازه های کمبریج بانک اطلاعات ، بانک اطلاعات پروتئین ، سی آی اف ، GSAS ، SHELX

- رزولوشن بالا در نمایش تصاویر با قابلیت چاپ

– نمایش به صورت سه بعدی با قابلیت چرخش و حرکت در تصویر

– توانایی ذخیره سازی تصویرهای طراحی شده سه بعدی در فرمت فیلم های رایج

 و … .

 

 

password شبيه سازي ساختار ملكولي شيمي با CrystalMaker v2.5.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download شبيه سازي ساختار ملكولي شيمي با CrystalMaker v2.5.1 لینک دانلود – 31.5 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 19 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار SolveigMM HyperCam 3.2.1107.8 یک ابزار قدرتمند ضبط ویدئو می باشد که به طور مستقیم از مانیتور شما فیلم ضبط می کند و خروجی AVI می دهد که برای ارائه یک نرم افزار، ساخت نرم افزار آموزشی، دموی نمونه نمایشی، خود آموز ها و سرگرمی کاربرد دارد. نرم افزار ضبط فیلم مانیتور از تفسیر تصویر با متن، صدا و یادداشت روی صفحه نمایش با ایجاد اتوماتیک دموی نرم افزار ها پشتیبانی می کنتد. شما همچنین می توانید میزان فریم و کیفیت فشرده سازی فیلم را قبل از ضبط تعیین کنید.

 

ویژگی های SolveigMM HyperCam 3.2.1107.8 :
کلید های میانبر برای شروع، مکث، توقف ضبط و گرفتن عکس تک فریم
دقت اندازه انتخاب منطقه ای از صفحه نمایش یا پنجره انتخابی
حالت منحصر به فرد جا به جایی که امکان دنبال کردن مکان نما را داراست
انتخاب چندگانه فشرده سازی تصاویر ویدئویی
انتخاب حاشیه نویسی فیلم با جعبه متن هنگام ضبط
انتخاب صدا با گزینه هایی برای کیفیت ضبط
ضبط در هر نوع عمق رنگ صفحه نمایش
امکان خاموش و روشن کردن ضبط موس در حال حرکت

 

 

password ساخت ويدئو هاي آموزشي با SolveigMM HyperCam 3.2.1107.8پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت ويدئو هاي آموزشي با SolveigMM HyperCam 3.2.1107.8 لینک دانلود – 10.4 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

Magic Desktop Premium نرم افزار مورد علاقه ی گروه سنی ۲ تا ۱۰ ساله می باشد. این نرم افزار راه مطمئن در زمینه ی به اشتراک گذاری کامپیوتر با بچه ها می باشد. این نرم افزار بر روی کامپیوتر های Windows-based مانند یک سیستم عامل عمل می کند. این محصول از تنظیمات سیستم شما و داده های مهم آن در برابر اشتباهاتی که ممکن است توسط بچه ها رخ دهد محافظت می نماید. شما می توانید بر روی برنامه های موجود در سیستم تان کنترل داشته باشید و دسترسی بچه ها به برنامه های سیستم را کنترل کنید. شما می توانید برای دسترسی فرزندانتان به برنامه های کامپیوتر زمانبندی قرار دهید. به کمک این نرم افزار کودکان نحوه ی کار با سیستم را به تنهایی یاد خواهند گرفت. به کمک مرورگر موجود در این نرم افزار دسترسی فرزندانتان را به سایت های مختلف کنترل می کنید و دیگر نگران مشکلات ناشی از استفاده ی اینترنت توسط کودکان تان نیستید. به علاوه در این نرم افزار برنامه ی ایمیل امن نیز برای بچه ها وجود دارد. شما می توانید به راحتی کسانی که با فرزندانتان در ارتباطند را شناسایی کنید و اجازه ندهید که افراد ناشناس با آن ها در رابطه باشند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Magic Desktop Premium 3.01:
– نرم افزاری برای استفاده ی کامپیوتر توسط کودکان
– برنامه های آموزنده ی نوشتن به صورت آسان و سرگرم کننده
– تمرینات مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی و مسائل ریاضی
– برنامه های نقاشی و ویرایش تصاویر
– مجموعه ای عظیم از بازی های کودکانه
– در اختیار گذاشتن اینترنتی امن برای کودکان
– ایمیل کنترل شده و ایمن برای کودکان
– محافظت از سیستم شما در برابر اشتباهاتی که ممکن است توسط کودکان بوجود آیند
– اختصاص زمانبندی برای استفاده از سیستم
– و …

دانلود اسکریپت

 

 

password ایجاد محیط ویندوز مخصوص کودکان با Magic Desktop Premium 3.01پسورد فایل: www.downloadha.com

download ایجاد محیط ویندوز مخصوص کودکان با Magic Desktop Premium 3.01 لینک دانلود – 57 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 23 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

دیگر فراگیری لهجه و تلفظ امریکایی کار دشواری نیست ! با استفاده American Accent Training شما می توانید همانند یک امریکایی اصیل به مکالمه و گفتگو بپردازید. بخش اصلی در یادگیری زبان ، کلمات و گرامر می باشند و لهجه تنها کاری که می کند شکل دهی به اصوات و پیروی از الگوهای ریتمی می باشد. این مجموعه برای اشخاصی می باشد که در خارج از امریکا به دنیا آمده اند ولی در امریکا کار می کنند ، به آنجا سفر می کنند ، در آنجا تحصیل می کنند و یا حتی قصد زندگی در امریکا را دارند. با استفاده از تمرین های گفتاری و تلفظ که انجام می دهید ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه طبق اصول و استانداردهای لهجه امریکایی صحبت کنید. همچنین با استفاده از این مجموعه ، قدرت شنوایی و درک مکالمات شما نیز افزایش می یابد. زیرا رابطه ی مستقیمی بین درست شنیدن و درست تلفظ کردن کلمات وجود دارد. شما می توانید به وبسایت مجموعه مراجعه نمایید و از تست های آنلاینی که برای آزمودن تلفظ صحیح شما می باشد نیز استفاده نمایید.این مجموعه به همراه یک کتاب و یک سی دی صوتی عرضه می شود. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

caution آموزش کامل لهجه امریکایی با American Accent Training توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

رز دانلود بازدید : 27 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

Wondershare QuizCreator نرم افزاری عالی برای ساخت کوییز و تست های به صورت نرم افزار می باشد. این نرم افزار عالی میتواند به کاربر با استفاده از ابزار مالتی مدیا مانند عکس و ویدیو و فلش کوییزهای زیبا بسازید. برای ساخت کوییز انواع مختلف سوال قابل تنظیم است، مانند سوال های ۴ گزینه ای،سوالات تشریحی،سوالات صحیح غلط و ۱۸ نوع دیگر از سوالات که در نرم افزار تعبیه شده است. با وجود امکان قرار دادن عکس،ویدیو،صدا و متن میتوانید ضمن زیباسازی فضای کوییز از سوالات ویدیو و تصویری نیز استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار با داشتن قابلیت نوشتن سمبل های ریاضی و فیزیک و شیمی برای ساخت کوییزهای مربوط به این دروس نیز مناسب می باشد. یکی از امکانات فوق العاده نرم افزار وجود نوعی سیستم هوشمند است به این صورت که میتواند تعیین کرد که اگر تست شونده ای جواب سوال را درست یا غلط داد ، یا گزینه ای خاص را انتخاب کرد ، سوال یا سوالات بعدی برای متفاوت باشد. قابلیت محدود کردن زمان و تعداد پاسخ های غلط نیز وجود دارد. با توجه به مهم بودن ظاهر کوییز ، نرم افزار دارای قالب های از پیش طراحی شده است که کاربران میتوانند ضمن انتخاب آنها به شخصی سازی آنها نیز بپردازند. در انتها نیز برای مشخص شدن نتیجه کوییز انجام شده میتواند مشخص کرد که پاسخ در قالب فایل متنی منتشر شود و یا اینکه پاسخ امتحان به ایمیلی خاص ارسال شود. برای استفاده از کوییز ساخته شده نیز میتوانید آن را در قالب فایل فلش ذخیره نمایید یا به صورت فایل exe استفاده نمایید.

 

password طراحی کوییزهای نرم افزاری Wondershare QuizCreator 4.5.1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download طراحی کوییزهای نرم افزاری Wondershare QuizCreator 4.5.1.0 لینک دانلود – 18.8 مگابایت لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 30 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

Tanida Demo Builder نرم افزاری قدرتمند بر پایه فلش می باشد که به شما بدون داشتن هیچ گونه دانش نرم افزاری قبلی ، این امکان را می دهد تا به ساخت فیلم های آموزشی محاوره ای بپردازید. این برنامه میانجی و محیط بسیار ساده ای دارد که می توانید پس از چند دقیقه به آن عادت کنید. این نرم افزار تمامی ابزار را در اختیار شما قرار میدهد تا از برنامه در حال اجرای خود تصویربرداری کرده و آنرا با توجه به مصالح و کارایی مورد نیاز خود ویرایش کنید. از نکات برجسته این نرم افزار می توان به قابلیت صداگذاری بر روی فیلم ضبط شده اشاره کرد که این کار فرایند یادگیری را بیش از بیش افزایش میدهد.

 

 

password ساخت فیلم آموزشی Tanida Demo Builder 9.3.0.4رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت فیلم آموزشی Tanida Demo Builder 9.3.0.4 لینک دانلود – 27 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 39 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

Screenshot Captor نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

 

تصویری از برنامه : 

screenshot captor 06 565x535 عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.8.5

 

 

password عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.8.5رمز فایل: www.downloadha.com

download عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.8.5 لینک دانلود – 9 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 28 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. Rapid Typing Tutor نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

 

password نرم افزار افزایش سرعت تایپ Rapid Typing Tutor 5.0.100.56 Betaرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار افزایش سرعت تایپ Rapid Typing Tutor 5.0.100.56 Beta لینک دانلود – ۸ مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 25 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه ۲۰۱۵ محبوب ترین دایرت المعارف دنیا عرضه شد! نسخه ۲۰۱۵ مجموعه معروف Britannica با امکاناتی بیشتر از همیشه به همراه مقالات بسیارگسترده ی جدید و اصلاح شده شما را دربرابر آخرین پیشرفت های صورت گرفته در علم قرار می دهد و باعث می شود تا در وقت شما هنگام جستجوی مطلب مورد نظر خود صرفه جویی شود و هم چنین سطح آموزشی شما را بالا ببرد. این مجموعه توسط بیش از ۴۳۰۰ متخصص نوشته شده است که باعث شده به یک منبع بسیار با ارزش برای تمامی اهالی خانواده تبدیل شود و از آن جا که توسط Britannica این مطالب تایید شده و انتشار پیدا کرده اند، شما به راحتی می توانید به صحت این مطالب اعتماد کنید. از مزایای این مجموعه می توان به وجود بیش از ۸۶۹۰۰ مقاله از ۳۲ چاپ پرینت شده ی Encyclopaedia Britannica، جستجوی آسان در بین ۱۸۹۰۰ موضوع مختلف که در مدارس با آن ها مواجه می شوید، بررسی وقایع جذاب در بیش از ۱۴۸۰۰ مقاله که شامل علوم، سیاست، ورزش و سایر موارد می شود، بازی های آموزشی آنلاین و فعالیت های مرتبط و … اشاره نمود.

Encyclopaedia Britannica 2015 Ultimate Edition-BLZiSO

 

caution برترین دانشنامه دنیا با نام Encyclopaedia Britannica 2015 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download برترین دانشنامه دنیا با نام Encyclopaedia Britannica 2015 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

رز دانلود بازدید : 27 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

password ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action 1.22.1 پسورد فایل : www.downloadha.com

download ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action 1.22.1 دانلود با حجم  17 مگابایت

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,353
  • بازدید ماه : 8,196
  • بازدید سال : 37,254
  • بازدید کلی : 687,332