loading...
رز دانلود | یوزرنیم و پسورد نود 32
رز دانلود بازدید : 126 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

همونطور که بارها گفتم بعد از ایکس باکس 360 اسلیم S ، مایکروسافت یه مدل بهبود یافته از همون مدل S رو طراحی کرد به نام ایکس باکس 360 اسلیم E که تو بازار به ایکس باکس نیو اسلیم ( New Slim ) معروفه . حالا امروز می خوام کالبد شکافی ایکس باکس 360 اسلیم E رو بهتون نشون بدم تا با قطعات داخلی Xbox 360 Slim E بیشتر آشنا بشید .


کالبد شکافی ایکس باکس 360 اسلیم E در علم فردا

رز دانلود بازدید : 148 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

آفلاین نامه مجله ای است که با فرمت PDF منتشر می شود . و حاوی مطالب ارزشمند آموزشی در حوزه فناوری می باشد . اگر می خواهید از تازه های فناوری در کنار آموزش در مورد مسائل مختلف فناوری بهره مند شوید به شما پیشنهاد می کنیم این مجله را از دست ندهید . این مجله با گرافیک جذاب در دو نسخه با کیفیت بالا و کیفیت متوسط هم اکنون از سایت دانلودها قابل دسترس می باشد .

 

password شماره سوم مجله آفلاینپسورد فایل: www.downloadha.com

download شماره سوم مجله آفلاین لینک دانلود نسخه کیفیت بالا – 43.3 مگابایت

 

download شماره سوم مجله آفلاین لینک دانلود نسخه کیفیت متوسط - ۱۰.۸ مگابایت

 

رز دانلود بازدید : 153 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Sumatra PDF یکی از حرفه ای ترین ابزار ها جهت مشاهده کتاب های الکترونیکی می باشد که تا به امروز روانه دنیای مجازی شده است. Sumatra Pdf یک نرم افزار اوپن سورس یا همان متن باز می باشد که به صورت رایگان منتشر شده و در بازه های زمانی معین نیز بروزرسانی می شود. این نرم افزار قدرتمند علاوه بر اینکه توانایی نمایش فایل های PDF را دارا می باشد این قدرت را دارد تا فایل هایی با پسوند های DjVu ، XPS، CBR را نیز نمایش دهد. این نرم افزار یک محیط بسیار ساده و در عین حال کاربر پسند را آماده نموده است تا کاربران علاوه بر مشاهده کتاب های الکترونیکی توانایی چاپ را نیز داشته باشند. یکی دیگر از توانایی های این نرم افزار قابلیت باز کردن چند سند در یک پنجره می باشد که  به شما این امکان را می دهد تا به آسانی با یک کلید ترکیبی از سندی به سند دیگر انتقال پیدا کنید و همچنین این نرم افزار با ویندوز ایکس پی و ویستا و ۷ همخوانی کامل را دارا می باشد.

 

password قدرتمند ترین نرم افزار مطالعه کتاب های الکترونیکی Sumatra PDF 2.3.0.7321رمز فایل: www.downloadha.com

download قدرتمند ترین نرم افزار مطالعه کتاب های الکترونیکی Sumatra PDF 2.3.0.7321 لینک دانلود – 4.7 مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 141 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Nitro Pro نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro PDF Pro:

– پسورد گذاشتن روی فایل های پی دی اف با تکنولوژی ۲۵۶-bit encryption

– قرار دادن محدودیت هایی جهت پرینت نشدن و کپی نشدن فایل pdf

– امکان قرار دادن واترمارک شما روی فایل pdf

– توانایی درج امضاء خطی خود روی فایل pdf

– دارای امکانات لازم جهت قرار دادن کامنت در بخش های مورد نظر

– امکان رنگی کردن متن ها جهت های لایت

– دارای امکان پیشرفته اسکن اسناد متنی برای کیفیت بالا جهت تبدیل به pdf (قابلیت ocr)

– تبدیل انواع فایل های سند و عکس به فرمت pdf

– دارای ابزار و تنظیمات لازم جهت تبدیل بهینه فایل های نرم افزار office

– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

– و…

 

 

password ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف با Nitro Pro v9.5.0.20 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف با Nitro Pro v9.5.0.20دانلود نسخه ۳۲ بیتی – 50.1 مگابایت | لینک کمکی

download ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف با Nitro Pro v9.5.0.20دانلود نسخه ۶۴ بیتی – 66.7 مگابایت | لینک کمکی

رز دانلود بازدید : 143 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

password نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.6 پسورد فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.6 لینک دانلود – ۴۸ مگابایت  |  لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 160 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Lucion FileConvert Professional نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های PDF ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار قدرتمند که از امکانات متعددی برای ساخت pdf برخوردار می باشد محصولی از شرکت Lucion Technologies می باشد.

 

password نرم افزار ایجاد فایل های PDF با Lucion FileConvert Professional Plus 8.0.0.37رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار ایجاد فایل های PDF با Lucion FileConvert Professional Plus 8.0.0.37 لینک دانلود – ۳۸ مگابایت | لینک کمکی

 

رز دانلود بازدید : 158 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار های مختلفی برای ایجاد کتاب های الکترونیکی وجود دارند که نرم افزار Anthemion Jutoh یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه ایبوک سازی است. با این نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی شما می توانید کتاب های الکترونیکی خود را طراحی و با هر فرمت دلخواه از آنها خروجی بگیرید و منتشر سازید. این برنامه کاربردی به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر متن از فایل های گرافیکی همچون عکس ها نیز در کتاب های خود نیز استفاده کنید.برنامه ساخت کتاب الکترونیکی Anthemion Jutoh دارای یک بانک گرافیکی جامع و بسیار زیبا از طرح جلد ها می باشد و به شما این امکان را خواهد داد تا جلد کتاب های خود را به صورت خصوصی سازی شده درآورید و طراحی و ارایه دهید که هم اکنون می توانید از سایت دانلودها ، دریافت کنید.

 

password ساخت کتاب های الکترونیکی با Anthemion Jutoh 2.28.8  پسورد فایل : www.downloadha.com

download ساخت کتاب های الکترونیکی با Anthemion Jutoh 2.28.8  دانلود با حجم ۲۴ مگابایت  |  لینک کمکی

درباره ما
رُز دانلود وبسایتی برای ارایه نرم افزار های کاربردی و جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,335
  • بازدید ماه : 8,178
  • بازدید سال : 37,236
  • بازدید کلی : 687,314